Друже, погледни и корейското паджеро - Хюндай Галопър. Имаш по-голям шанс да попаднещ на запазен екземпляр, защото не са "имиджови". Да, отпред са с независимо окачване, но както каза Цецо, минават тънко с натягане на торсионите и лесно поемат 31" гуми, които за барбекю и лек офроуд стигат.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв SUV става за off-road
Свий
X
-
Не мога да ги разбера тия хора как минават по над 350 000км със SUV . Иначе Галопера ми допада като визия и то доста , сега попаднах и на друг модел - Теракан . Ама сами казахте , че на по късен етап мога да се зарибя повече и да се заиграя с лифтове , гуми . Затова предпочитам нещо с цели мостове . Може и да не ми се наложи да го вдигам никога и т.н. , но ако се наложи е добра база и сравнително по лесно като гледам Jeep форумите .
Представям си само как след време пускам тема как да вдигна Галопер и почвате да ми казвате - казахме ти с цели мостове да търсиш . Аз и моята приятелка сме хора , а и нашите приятели които обичаме да ходим на природа пред това да ходим по кафета . Затова предполагам , че това за мен няма да е просто временна прищявка , нещо което да отмине като идея след 2-3 месеца .
Коментар
-
Пак аз - целите мостове ги харесвам като непретенциозно и здраво за първа стъпка донаджипване,а тя е лек лифт с гуми.Потенциалните проблеми при евтина и тормозена джипка там са сравнително по- малко от независимото,за това ти предлагаме / някои от нас де / евтинка / че такава я търсеше / с цели мостове по възможност.
Аз съм карал 3-4 с цели мостове,по предназначение съм ги карал с години,сега по предназначение карам едно с независимо и на предни и на задни,предназначението и цената са му други обаче.
Не е задължително да е с цял мост,но за целта ти,бюджета,идеята.......по възможност гледай да е такова.
Преди 10 години / одьртявам знам / като търсят се наложи мнението за Галопер, Диско 2 и Терано,2 от 3.
Пак виж Галопера,има даже 2-3 за продажба ИС форума,не са 3 бона обаче и гумите им стоят смешно
-
-
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеДруже, погледни и корейското паджеро - Хюндай Галопър. Имаш по-голям шанс да попаднещ на запазен екземпляр, защото не са "имиджови". Да, отпред са с независимо окачване, но както каза Цецо, минават тънко с натягане на торсионите и лесно поемат 31" гуми, които за барбекю и лек офроуд стигат.
Иначе Галоперът с едни подходящи гуми си става за BBQ-офроуд. Като и всяка друга джипка, за която се сещам.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Не можах да прочета цялата тема, че нямам толкова време!
Предложението ми е да погледнеш Мицубиши L200. Не знам как са с ръждата и дали вече не са се предали, но на мен лично ми харесват. В БГ има доста с десен волан, предполагам не са дошли от Австралия.
На каквото и да се спреш гледай да не е наякой курник, защото нито ще ти е по-евтино, нито ще можеш да го ползваш по предназначение.
Коментар
-
Хора , как е Toyota 4 Runner 2.4td 1992-ра като механика ? С цели мостове ли е - ако да , до какви гуми би издържала , с отделна рама ли е , има ли проблеми с корозия , евентуално намират ли се части лесно ? То вече за много неща трябва да гледам , но набелязах една-две и да знам да питам ли изобщо .
Коментар
-
Като механика е Тойота. С независимо окачване отпред. Двигателят е твърде слаб за килограмите на 4Рънъра. Прилично поведение има 3.0 ТД. Купето поне за мен е много неудобно - висок под, нисък таван, краката са ти изпънати напред и на високо.
Не се хващай за този цял преден мост, като удавник за сламка. Теоретичто е по-здрав, но си има и недостатъци - по-лошо пътно поведение на асфалт, диференциала е по-ниско от колкото при независимо окачване. А здравината ще ти потрябва само ако решиш да сложиш доста големи гуми (ама като те гледам не ти се дават пари) и решиш да буксуваш по цял ден в дълбоко кално дере.
И не прави компромис с ръждата. Тя винаги е много повече от това, което виждаш. С много зор можеш да я забавиш, но не можеш да я спреш
Предложение от мен - Нисан Терано 2.7 нов внос от Италия. Удобно купе. Има здрав и трудно убиваем двигател, намира се за прилични пари, има добро предлагане в БГ, достатъчно проходим за начинаещ.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Ами писах за 4рънъра и пазарлъка започна , писах и за едно Паджеро 2002 3.2 дизел автоматик . Хубавото на Паджерото е , че става и за ежедневна кола . Ще видя къде ще ми излезе късмета . Този двигател 3.2 на Паджерото/Шогун-а как е ? Има ли нещо проблемно за което да гледам , лази ли ги ръждата ? Между другото не се бях замислял , че диф-а при независимото е по-високо , ама пустите маншони .... има да се сменят и днес и нощес .
Коментар
-
Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнениеС независимо окачване отпред. Двигателят е твърде слаб за килограмите на 4Рънъра. Прилично поведение има 3.0 ТД. Купето поне за мен е много неудобно - висок под, нисък таван, краката са ти изпънати напред и на високо.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнениеАми писах за 4рънъра и пазарлъка започна , писах и за едно Паджеро 2002 3.2 дизел автоматик . Хубавото на Паджерото е , че става и за ежедневна кола . Ще видя къде ще ми излезе късмета . Този двигател 3.2 на Паджерото/Шогун-а как е ? Има ли нещо проблемно за което да гледам , лази ли ги ръждата ? Между другото не се бях замислял , че диф-а при независимото е по-високо , ама пустите маншони .... има да се сменят и днес и нощес .
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеЕ баш това Паджеро е със силно независимо окачване навсякъде. Помпата на тея години ще я сменяш/ремонтираш със смяна на маслото. Поне има информация за него бол. И аз като в горния пост да питам какво стана с " не ми требва независимо предно"?
Ама вие като го почнахте с тия цели мостове ...
Аз съм на мнение, че трябва да се започне от нещо средно - да не е прекалено паркетно, да не е и хард офроуд. За това джипка с бавни, цял заден мост и независимо предно окачване би била добро начало.
И аз още си мечтая за Чероки XJ 4.0 автомат, но останаха малко читави бройки на бутикови цени.Nissan Terrano 2,7 TDI
- 2 likes
Коментар
-
За първа джипка, една Фронтера ще му свърши идеална работа, а може и да не помисли за друга.
П.П. При Ф2 има големи шансове да попадне на читаво купе, пък за другото си трябва и "много късмет, хладен ум, горещо сърце и чисти ръце", както едно време е казал чичо ФедяЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
Айде стига де. Човека представа си няма. Няма как за няколко дена да прерови форума, да пресее информация и да си изгради правилно ЗА НЕГО мнение. Важното е да вземе нещо, което ще го кефи, ще му върши работа и да не му съдира джоба. В крайна сметка след първата джипка ще знае много добре какво да търси.
Ама вие като го почнахте с тия цели мостове ...
Аз съм на мнение, че трябва да се започне от нещо средно - да не е прекалено паркетно, да не е и хард офроуд. За това джипка с бавни, цял заден мост и независимо предно окачване би била добро начало.
И аз още си мечтая за Чероки XJ 4.0 автомат, но останаха малко читави бройки на бутикови цени.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар