Шогуна е с независимо окачване отпред. Не че не става за лек, до умерен офроуд. Диското е с цели мостове. Това на офроудърски значи много.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв SUV става за off-road
Свий
X
-
Добре е, това е Паджеро. Ама гният. Вземи прочети повечко из Форума, малко да ти се изясни картинката.
А да караш нерегистрирана за тия пари, няма много смисъл. Поради много причини.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Аз я взимам за забавление , ще стои на вилата и от там право в гората . Идеята е като се строши направо за скрап . Затова не държа на нещо кои знае какво . Просто кеф за едно лято ако издържи .
Коментар
-
Коментар
-
Ще го пусне на Кой го извади за него си е......и ше му намери майстора ма точно тогава тия 2 бона си отиват геройски вместо за 4-5 да вземе нещо,да му се радва и тормози 2-3 години и да го даде за 3- пак 2 бона назад ма кеф като за 4
Евтино в гората ако намерите искам и аз,гора сам ще си намеря,само евтиното за гората искам да видя кое е.
-
А никого не жаля аз,с такива работя,набил милион за лодка да и се кефи и да не ги дава по психиатри уж,да си отпусне душата........ма калта това не го знае нито Фрилендьра го може,колко и мерак да имаш то ни гуми носи ни като стъпи на камък педя му остава третата гума на земята.
И аз съм карал Джъсти,но гледах брата с Патрулите да ми е близко,като кефа стане кален да си ме прибере на вьжето
-
-
Ами Фриилендър 2 ? И той ли е толкова зле ? Аз ви разбирам . Просто тук ви е силата и знаете кое и как , ама на мен ми трябва скромно 4х4 , малко по високо за кеф в гората , нищо повече . Даже и през кал няма да минавам с него .
Коментар
-
Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнениеПросто кеф за едно лято ако издържи .
Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
Nissan Terano 2.4i дълго с газ
0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/
Коментар
-
Е да ,ама човека пита за паркетниче ,та за това.А според мнението ,че няма ли цял преден мост е паркетник ,то и Паджерото на там клони.Та и тук за това.
Обаче Паджеро за гора ,сравнено с Фрилендър ,Санта фе ,ЦРВ ,ХТрейл ,Форестър и т.н. е все едно да сравняваме Вартбург и БМВ на дрифт-пистата.
Когато критерият за търсене в автообявите е само и единствено "цена до ..." ,то крайният резултат е подобна тема.Всичко това от личен опит и не ме срам да си го призная
-
Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнениеАми Фриилендър 2 ? И той ли е толкова зле ? Аз ви разбирам . Просто тук ви е силата и знаете кое и как , ама на мен ми трябва скромно 4х4 , малко по високо за кеф в гората , нищо повече . Даже и през кал няма да минавам с него .
Тия леките няма и къде да ги вържеш, като се наложи да го вадиш от някъде. А и 4х4 им е кекаво на повечето, разни ел.муфи, вискосъединители и подобни...включва моста, когато другия тръгне да боксува...ама като бачка де...а не е мислено за гора. Нямат бавни скорости, на някои терени ще запалиш съединителя. С автомат по-бива, ама той също може да има проблеми, а и не можеш да палиш на скорост, скъп ремонт... А бавните си е друго...но трябва да покараш, за да схванеш какво би ти било от полза и какво не.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
- 1 like
Коментар
-
Имам Самурай и Х-Трейл, имал съм и Спортидж и Териос. Ти търсиш нещо за съвсем леки разходки, а за там става общо взето всичко. Съвета ми е да гледаш или много евтин паркетник с по-здрава и евтина ходова част. Примерно гледай Дъстър, Рав 4, Мазда Трибют, Териос и други. Разгледай кое от изброените е с по-евтини шарнири, накрайници, носачи, амортисьори, кое е с какви носачи е. От тези части ще страдаш доста, също и от съединител и виско муфа при някои.
Х-Трейл е много хубав, но е със скъпи алуминиеви носачи, здрави са, но при каране по-черни пътища ще заминат бързо.
Втория и по-удачен вариант е да си купиш пълноценен джип с бавни и по-солидно окачване който ще ти създава значително по-малко проблеми. Там вариантите са или нещо по-близко до паркетник като Спортидж 1, Витара, нещо по-сериозно като Паджеро или нещо наистина сериозно с цели мостове.
Много четене иска за да си изясниш нещата, не става за 1-2 часа, не става и за 1-2 дни.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Анкета си трябва,да преглътне цифрата 4 бона и да пусне една анкета с изброените горе,е баш там ще се види кое за гората ни харесва на нас и кое как трябва да е пък вече решението негово.
Това бързия начин с парите,бавния с малкото пари ще отнеме време и двойно повече пари след година или 2.
Ако ще се бьзикаме с гори без кал на слънчево 2 пъти в месеца 11 сутринта в събота......едно самурайче от Горубляне,може и жълто
-
-
Чета цял ден и ровя обявите . Сега вие ги знаете кои модели са с цели мостове и кои не , а аз нищо не знам . Попаднах на тема в този форум за целите мостове срещу независимото и там не става ясно кое е по-добре .
Коментар
-
На мен като кажеш ГОРА и си представям гора,кое вече е меко и кое твърдо всеки си избира.
Черока как е с рамата и става ли за една горица?Разбираш ме какво казвам нали?Тук говорим и за боджет от 3-4,че той иска за 2 ма ние ще го изнасилим до 4 - нямаш място за много избор и грешки,пари за наджипване съвсем не смятаме,а за да върви в гората му трябват основно гуми като няма пари за друго......и точно там пак стигаме до едни подложки на предницата и цял мост да си носи таралежките,за 5 лева толкова
-
И без цял мост си карат хората, а 2 хиляди паунда, са близо 5000лв...малко надолу, но с докарването до България ще е там и нагоре.
Бъркаш в българското мобиле, до 5000лв 4х4 и да има бавни... Излизат и за под тоя лимит с все гуми, и ще карат поне няколко години по отношение на ръжда и механика. Още повече, че ще се кара рядко. Отделно са си с регистрация повечето, и може някои да се ползват и за превоз извън гората.
Мойто возило с подобни цели, беше под 3 хиляди лева, сменил съм му само консумативи, не го напъвам прекалено в гората, даже гуми не съм му купувал, но пък си ми върши работа. Вярно, трактор е, но не дава никакви ядове. За до 5, има по-читави.
-
Съгласен съм,че с всичко можеш да се пробваш,аз както казах съм го пробвал с Джъсти,но 2 резервни Патрула стояха в готовност.
Моята идея е,че за гора без да ти е превоз,с минимален бюджет си трябва яка гума и клирънс без да те и тересува как вози,гуми,подложки и газ.
Знам че става и със стар 4 Рьньр,няма задължително нещо,за мен обаче между цял и независимо в горара съм за цял,а и тук както винаги еле с тоя бюджет си зависи най-вече от състоянието.
Ти знаеш цените там,за мен 4 бона за в гората мммммм до никъде не стигат
-
-
Офроуд си го представям нещо като ония пичове дето катерят под лифта на седемте рилски . Вярно , че имаше тук там някой по голям камък , но нищо толкова фрапиращо поне в моите очи . Аз съм гледал истински офроуд на Зверино ако го знаете , ама там е професионално вече с яки машини .
Коментар
-
Ако наричаш "пичове" кретените дето карат в резерват...Зверино е инициатива и мероприятие на нашия форум, доколкото знам. Не съм по съветите, но си вземи нещо евтино, но да има бавни, раздатка и отделна рама. После ще се ориентираш, а и ще прочетеш доста. Няма джипка, която да не може да се лифтне до някаква степен. СУВ-овете, 98% НЕ стават за офроуд, И като се пуснеш по пързалката, ще разбереш защо, Сега, колеги ще ме оборят там МЛ или тем подобни. НЕ стават. Това е положението.
-
Добре , значи Фронтера , Чероки/Гранд Чероки и Дискавъри 2 са с цели мостове така ли ? Да знам към това да се ориентирам . Някоя друга марка по евтина ?
Коментар
-
Фронтерата е с независимо отпред. Но остави го Боса, стават си и тия. Може да включиш Нисан Терано(Може и Патрол), Митсубиши Паджеро/Шогун, Хюндай Галопер, Тойота 4runner/hilux(с десен волан е второто име), Лендкуйзъри всякакви в бюджета, Витара, Дайхатсу Роки и Фероза, Исузу Трупер(но не с 3,0 дизел, че е калпав, 2,8 е супер).
Обаче трябва да си изясниш, дълъг или къс, повечето ги има в двата варианта, както и какъв мотор, какво гориво... Важно е и състояние, че доста от тия много ръждясват...
-
-
Добре , точно това ми трябваше един списък и да започвам да търся . Намират се тук так някакви :
Терано https://www.facebook.com/marketplace...8342898094559/
Шогун/Паджеро (не виждам разлика) https://www.facebook.com/marketplace...5009490137095/
Витара https://www.facebook.com/marketplace...0605609262782/
Чероки https://www.facebook.com/marketplace...9135145651820/
Дискавъри https://www.facebook.com/marketplace...2257844338736/
Фронтери няма много , а другите марки са много скъпи - сигурно има защо . Ще започна да се оглеждам . Тези всичките ли са с цели мостове Чероки,Дискавъри,Шогун,Витара,Терано ?
Коментар
-
Чероки, Диско с цели мостове. Витара, Терано, Шогун с независимо отпред. Което не ги прави лоши джипки, разбира се. Аз карам Фероза и Кия. Не са с цял мост отпред, но са прилично проходими, особено Ферозата,
-
От всите конкретно предложени най проходимо в този си вид си е Диското.
Пахероса е 3-ка там мотора не е безпроблемен.
Черока си е паркетно комби че даже няма и цял преден мост а за рама да не говорим де.
Тераното е с уж проблемния 3 литра дизел.
Абе толкоз ли няма бензиново диско?
-
-
От тия Диското,Черока и Тераното според мен най-стават,преди време гледах точно това и аз / е сега ще ровя по темата / но нямаше нещо което да не беше изгнило.
УЖАС,почти 10 години са минали,а все едно беше вчера
https://offroad-bulgaria.com/forum/о...дизелчеПоследно редактирано от BENZBOSS; 10-04-20, 01:15.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар