Здравейте, колеги, от много време ми се върти тази идея в главата да се създаде СуперУАЗ на базата на УАЗ 451, като главната цел е да се създаде многофункционален пикап, който да се използва за превоз на тежки и обемисти товари в земеделието, дърводобива и строителството. Концепцията е да се запази конструкцията на традиционната уазка, като се заменят възли и агрегати за по-голяма издържливост, товароподемност и ремонтопригодност. Иска ми се да обсъдим няколко направления, в които да приложим развойна дейност.
1) Двигател и СК: Засега твърдо съм убеден, че трябва да е дизел и вероятно да има турбо. Засега везните клонят към 3 ТД на Мерцедес със скорости от бус.
2) РК - от ГАЗ 69
3) Палцов съединител от ГАЗ
4) Шаси оригинално, подсилени в критични зони
5) Мостове от Волга
6) Разширена кабина
7) Двустранна самосвална каросерия от рифел
Ролбар и булбар
9) Лебедка, възможно и механична.
10) Спирачки - вероятно дискови
Това е накратко. Надявам се всички да са позитивни и конструктивни.
P.S. Моля разни форумни навлеци да не цапат по темата. Всички знаем колко велики са джипките ви и какви геройски подвизи сте вършили с тях.
1) Двигател и СК: Засега твърдо съм убеден, че трябва да е дизел и вероятно да има турбо. Засега везните клонят към 3 ТД на Мерцедес със скорости от бус.
2) РК - от ГАЗ 69
3) Палцов съединител от ГАЗ
4) Шаси оригинално, подсилени в критични зони
5) Мостове от Волга
6) Разширена кабина
7) Двустранна самосвална каросерия от рифел
Ролбар и булбар
9) Лебедка, възможно и механична.
10) Спирачки - вероятно дискови
Това е накратко. Надявам се всички да са позитивни и конструктивни.
P.S. Моля разни форумни навлеци да не цапат по темата. Всички знаем колко велики са джипките ви и какви геройски подвизи сте вършили с тях.
Коментар