Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ и - на редукторните мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: + и - на редукторните мостове

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Не виждам обаче от къде идва правото на заключения тип "УАЗа е буклук"...
    Откъдето и твоето право да критикуваш неща, които не познаваш.

    Коментар


    • До: + и - на редукторните мостове

      А бе само не схванах защо всички се изнервихте толкова на тая тем.

      Това,че малко е мръднало от заглавието.Това ли е проблема? Като в строй ли трябва да сме????
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • До: + и - на редукторните мостове

        Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
        ...Аз лично все повече се обеждавам , че няма смисъл дори от МТ !
        Алл терена върши прекрасна работа . Така или инъче всички спира като легне на корем
        Малиии,сещам се за горно-страничен наклон над 20 градуса,съставен от глинеста кал и обилно покрит с листа.И за да е по-весело,до преди 10 минути е валяло.Пък мястото е тесничко и има доста дървета надолу...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • До: + и - на редукторните мостове

          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
          А бе само не схванах защо всички се изнервихте толкова на тая тем.

          Това,че малко е мръднало от заглавието.Това ли е проблема? Като в строй ли трябва да сме????
          Като се замислиш,заглавието е + и - на редукторния мост.Никъде не пише за руски и/или могови,лапландерови ...
          Аз се сещам,че на БигФут-овете слагат мостове от камиони с планетарни редуктори.И си решават хората проблема с трОшенията...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • До: + и - на редукторните мостове

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            Като се замислиш,заглавието е + и - на редукторния мост.Никъде не пише за руски и/или могови,лапландерови ...
            Аз се сещам,че на БигФут-овете слагат мостове от камиони с планетарни редуктори.И си решават хората проблема с трОшенията...
            какво си решил да качваш на мостове с планетарни редуктори?

            Коментар


            • До: + и - на редукторните мостове

              Мали егати яката тема аз съм съгласен със Соти няма нещо което да не се счупи КОЛКОТО И ДА ГО ПРАВИШ ПРОСТО Е НЕВЪЗМОЖНО тея мостове са направени за точните терени с точните гуми на точния ресор или пружина и ако некой иска нечуплив джип по добре да си земе камион и да се блъска о кой иска камък место да съсипва купето на джипа.
              Последно редактирано от Злой; 02-04-09, 07:01.

              Коментар


              • До: + и - на редукторните мостове

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                какво си решил да качваш на мостове с планетарни редуктори?
                Не.За някой друг проект,може би...Ще усиля до "безкрайност" руските.Ама няма да остане много руско в тях.И без това 1/3 вече е подменена...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • До: + и - на редукторните мостове

                  Пак обърнахте темата за-против УАЗ. Съжалявам ако аз съм повял вятъра натам. По принцип редукторния мост е хубаво нещо, но и той има свойте минуси, като по-голямо тегло, по-лошо завиване, по-големи загуби на мощността по трансмисията и наистина по-късите амортисъори ( за тези който казват, че не са разбират: дам вие когато сте си сменяли мостовете, сте останали със същите амортисъори, но височината на колата ви се е примени с х см. Т.е. вие срямо същата кола, със същатата височина, имате по-къси амортисъори). Като плюс бих казал по-големия клиренс, спрямо нормален мост със същите гуми, по-голямото предавателно число. За здравината няма да споменавам. За мен руския редукторен мост си остава ненадежден и това е лично мое мнение, което съм си набавил през годините, които съм прекарал с неог в гората . Ако имах избор, бих си взел Лапландерови редукторни мостове. Те са доста по-леки от Унимоговите, а също като тях имат 100% блокажи серийно.

                  П.С.: Нека всеки, който кара да кара каквото си иска, и да носи със себе си частите, които са му бушони. За мен излизането в гората е удоволствие, което по никакъв начин не се свързва с правенето на дадена машина. Аз искам да излезна, да карам цял ден и да се върна, да си измия колата и да си легна доволен от изминалия ден. Пък нека, хората които са големи инжинери, да смятат точно кое ще им се счупи и да си го правят с кеф в гората. Успех на всички.

                  П.С.2: Въпросната Кия, се движи 40 000 км. без да счупи абсолютно нищо, със близо 20% по-големи гуми от оригиналните. Единственото, което се правеше, е да се спира по бензиностанции да и се сипва гориво.А по никакъв повод, не може да се каже, че е пазена колата (това може да се потвърди от не малко хора). Офф-роад се караше всяка събота и неделя, и всеки свободен миг от седмицата. Значи може, да се постигне баланс между здравина и експлоатация, без да се кара на нокти, защото а си дал газ, а нещо се счупило.

                  П.С.3: Стефане, изказването с това, че УАЗ-а има много спечелени състезания, а Кията нито едно е прекалено силно. Имам те за много начетен и интелигентен човек, затова мисля, че и сам можеш да прецениш дали си прав или не. Вече интернета не е тайна никому, а там информация без дъно.
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • До: + и - на редукторните мостове

                    Аре са да се биеме ,че Киа-та била ниска ама била по комфортна а па Уаза ти правел мазоли на ръцете ама бил много по проходим Сека кола си има предимства редукторите ми харесват за киа харесва ми Соти как е направил неговата добри са

                    Коментар


                    • До: + и - на редукторните мостове

                      Ще помоля всички, да спрат със заяжданията. Повечето от вас са ми приятели и нека да спрем, преди някой да е казал нещо за което да съжелява после.

                      Моля придържайте се към темата и от тук насетне, всякакви сравнения между марки ще бъдат изтривани.



                      ЗАБ. Най-вече ще бъдат изтривани мненията срещу УАЗ
                      ЗАБ.2 Мненията срещу Кия-та на Соти също ще бъдат изтривани защото той е почти Уаз
                      Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                      NULLA TENACI INVIA EST VIA

                      Коментар


                      • До: + и - на редукторните мостове

                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        Не.За някой друг проект,може би...Ще усиля до "безкрайност" руските.Ама няма да остане много руско в тях.И без това 1/3 вече е подменена...
                        Ако няма да слагаш в тях 100% автоматични блокажи, подкрепям морално.

                        Коментар


                        • До: + и - на редукторните мостове

                          Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                          Ще помоля всички, да спрат със заяжданията. Повечето от вас са ми приятели и нека да спрем, преди някой да е казал нещо за което да съжелява после.

                          Моля придържайте се към темата и от тук насетне, всякакви сравнения между марки ще бъдат изтривани.



                          ЗАБ. Най-вече ще бъдат изтривани мненията срещу УАЗ
                          ЗАБ.2 Мненията срещу Кия-та на Соти също ще бъдат изтривани защото той е почти Уаз
                          Ахам.Карданите са скъсени от УАЗ с 3 см...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • До: + и - на редукторните мостове

                            Добре че не става дума за Сузуки че тогава стана панаира
                            Много сме, силни сме, ний сме Луноходите
                            Колеги интересна тема се получава, но малко "залитате" и измествате центъра на спора.Киа на редукторни мостове е интересен проект и с удоволствие чета какво се случва по него.С още по-голям интерес очаквам да видя, какво ще се случи след като Соти подмени останалите 2/3 от мостовете и остави само кожусите на мостовете
                            След като заздравим мостовете според мен идва ред на раздатката, приемам облози
                            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                            Skype: pach_bs

                            Коментар


                            • До: + и - на редукторните мостове

                              Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                              Добре че не става дума за Сузуки че тогава стана панаира
                              Много сме, силни сме, ний сме Луноходите
                              Колеги интересна тема се получава, но малко "залитате" и измествате центъра на спора.Киа на редукторни мостове е интересен проект и с удоволствие чета какво се случва по него.С още по-голям интерес очаквам да видя, какво ще се случи след като Соти подмени останалите 2/3 от мостовете и остави само кожусите на мостовете
                              След като заздравим мостовете според мен идва ред на раздатката, приемам облози
                              Ооо,тя не ме касае в момента.Принципно е Гетрак,та ще видим.Иначе е подготвена друга,по-здрава,ако тази даде фира.Според мен има вариянт с преправянето на мостовете да спрат проблемите,ако разбира се после няма вандалщнина.Аз и така мога да я пазя,но не искам.Както по-горе се изрази Асен,идеята е да се кара.Не да се прави.Целият този проект е започнат с тази цел.Беше замислен за една височина и едни гуми,ама...И понеже(на този етап) не мисля да увеличавам мощността на двигателя,смятам да оставя малко резерв в трансмисията.Иначе...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • До: + и - на редукторните мостове

                                Ами, не аз хем за щяло и нещяло разправям за някви руски буклуци, хем не мога без руска железария.
                                Къде, какво и кой ще ти покаже Гугъла. От невидимото - УАЗа е спечелил главното състезание, единствено показателно във всички времена. През ада на безпътицата, войните и абсурдната експлоатация, от полюс до полюс и на всички континенти - повече от 40 години на конвейера. Милиарди километри и стотици милиони хора. Без да се самообявява за перфектен, легенда, и не знам какви още глупости, като разни вчерашни кашони.
                                Понеже ставаше дума за редукторни мостове, не чух алтернативната идеология. Правим нечупливи гъбките, и слагаме тънки нечупливи полуоски от нещо легендарно. Падаме в дупка с рядка кал и каменисто дъно, изрязваме газта и пускаме съединителя. 300 коня изревават, и камъните хващат една гума за тракторния грайфер. Какво става?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X