Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ и - на редукторните мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: + и - на редукторните мостове

    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    ...Дай по-добре да си говорим за предимствата и недостатъците на редукторните мостове
    Ми нали това правим тука.Аз жлъчна ярост СРЕЩУ редукторните мостове не виждам.Имам против КАЧЕСТВОТО НА ИЗРАБОТКА...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • До: + и - на редукторните мостове

      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение

      Дай по-добре да си говорим за предимствата и недостатъците на редукторните мостове
      Добре де - аз какво бая от 100 поста. Прочети малко по-нагоре, защото ще е самохвално да се цитирам. Много ясно и точно съм изразил мойто си мнение за редукторните мостове и то е положително като принцип. Ако питаш, защо сме с УАЗ-ви, а не със Лапландерови - ТОВА имаше - пък и когато тогава се питаше за тях, отвсякъде се чуваше - тези мостове за супер здрави, няма никога да ги счупиш и т.н.. Ето сега, някой човек, който реши да си слага точно тези редукторни мостове, ще види РЕАЛНИ отзиви от тях. За мен тези мостове са направени за ОФФ-РОАД и то за по-тежък, отколкото са конструирани гражданските. Но реално, не заблуждавайте хората, че това е най-здравия мост, най-измисления и т.н. Пак казвам - това е мойто лично впечатление, изградено от реални тежки битки в гората: Руския редукторен мост е най-добър като замисъл, но най-слаб като издръжливост, спрямо другите редукторни мостове.
      RB Patrol Team

      Коментар


      • До: + и - на редукторните мостове

        Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
        А пък за Валери ... мойте искренни уважения към него - голям карач. Но съм се возил n стотин километра зад Долфи, с рали бегачка, с гуми 35", на терен, който смея да твърдя че 98% от този форум, дори на сън не предполагат, че е проходим за джип. И да - за цялата Ръмъния Долфи, както и Виктор разколачиха всичко останало, но не и трансмиясията => МОЖЕ !!!
        Гледай сега, вярвам ти че си се возил зад Долфи, и при Виктор си се возил..., че даже и при Митко Фулда..., и много други работи знам....... Даже и хората познавам и представи си тяхното мнение съм чувал... за техниката де...

        ама така както почна да сипеш определения и категорични констатации се чудя какво да ти отговоря...

        Ясно е че е добре оттук насетне когато на някой нещо не му е ясно да те пита теб защото ти си се возил след Долфи и знаеш най-добре... Пожелавам ти да си купиш Патрул, да му сложиш минимум 50" гуми, 1000кс двигател и да си го караш на воля по местата където искаш... Аз в подобни заяждания не участвам повече...

        Аз обаче все пак за останалите ще напиша че на стандартни възли и агрегати може да се разчита само в рамките на разчетите и предназначението което конструкторите са им отредили... При съотвените грижи и внимание те живеят дълго и служат надеждно... За всичко друго си има "къстом" решения които могат да осигурят това което ви трябва... ако ви трябва...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • До: + и - на редукторните мостове

          Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
          Ясно е че е добре оттук насетне когато на някой нещо не му е ясно да те пита теб защото ти си се возил след Долфи и знаеш най-добре...
          Аз обаче все пак за останалите ще напиша че на стандартни възли и агрегати може да се разчита само в рамките на разчетите и предназначението което конструкторите са им отредили... При съотвените грижи и внимание те живеят дълго и служат надеждно... За всичко друго си има "къстом" решения които могат да осигурят това което ви трябва... ако ви трябва...
          Такам - аз виждам заяждане само от ваша страна. Никъде не съм изкал да изтъкна еди какво си - всеки си казва мнението. Мойто мнение е на база видяното - затова и споделям какво и кога. За да не са напразни приказки. Теорията е много хубаво нещо, ма без практира лети леко във въздуха - и обратното е вярно. Но смея да вярвам на мойте си 2 очи, отколкото на 2-те си уши. Всичко тръгна оттам, че се захапахте за перфектната изработка на редукторния мост. Е това е нещо, в което по никакъв начин не може да ме убедите. И съм се опитал, с различни примери, дали от клипчета в интернет, дали от това какво съм видял с 2-те си очи, да ви посоча, че при приблизително същите данни има и по-здрави неща. А това, колко е подсигуряването откъм здравина на един мост в % е една също дълга и интересна тема. За мен руския мост е направен да издържа на минимума и то не винаги. ТОВА Е МОЙТО СИ МНЕНИЕ. Ако ме пита някой, ще му го каза. И то не е такова, защото ми го е казал Пешо, причел съм го от еди коя си книга, а защото съм го видял и изпитал в ръцете си.
          RB Patrol Team

          Коментар


          • До: + и - на редукторните мостове

            Нормалните конструктори и заводи винаги слагат отгоре коефициент на преосигуряване. Това всъщност е всичко, което може да се използва в единичния тунинг. От там и тръгват легендите.
            Да се оцени колко може агрегата над обявените каталожни параметри не е толкова трудно. Рекламните винаги лъжат с много. От неразбирането на разликата и тръгват легендите и разногласията.
            От технологичните несъвършенства или конструкционното презапасяване пък тръгва модернизационния потенциал. Има времена, заводи и обществени отношения, които диктуват крайно широките му граници, или пълното му отсъствие. При стари производители това е въпрос на конструкторска школа, освен другото, при прости копировачи го няма.

            Коментар


            • До: + и - на редукторните мостове

              Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
              Добре де - аз какво бая от 100 поста. Прочети малко по-нагоре, защото ще е самохвално да се цитирам. Много ясно и точно съм изразил мойто си мнение за редукторните мостове и то е положително като принцип. Ако питаш, защо сме с УАЗ-ви, а не със Лапландерови - ТОВА имаше - пък и когато тогава се питаше за тях, отвсякъде се чуваше - тези мостове за супер здрави, няма никога да ги счупиш и т.н.. Ето сега, някой човек, който реши да си слага точно тези редукторни мостове, ще види РЕАЛНИ отзиви от тях. За мен тези мостове са направени за ОФФ-РОАД и то за по-тежък, отколкото са конструирани гражданските. Но реално, не заблуждавайте хората, че това е най-здравия мост, най-измисления и т.н. Пак казвам - това е мойто лично впечатление, изградено от реални тежки битки в гората: Руския редукторен мост е най-добър като замисъл, но най-слаб като издръжливост, спрямо другите редукторни мостове.
              А моето лично мнение изградено без "реални тежки битки", защото аз като се возя не воювам... е че други редукторни мостове за 4х4 SUV от класа на тези на УАЗ освен проектите за НИСАН и ТОЙОТА не са ми известни... За последните макар че ние представляваме фирмата също нищо не мога да кажа... още по-малко да ги сравнявам... Но като по-книжно настроен... (защото предпочитам да чета вместо да научавам нещата чрез "тежки битки в гората") е логично редукторният мост за Нисан да е по-здрав защото е предназначен за машина която е с тегло почти 50% по-голямо от това на УАЗ-а... Освен тези мостове за други подобни не знам... "Лапландерските"
              са мостове от камион, "унимоговските" също..., теглото има респективно и т.н. Лични впечатления нямам но съм склонен категорично да потвърдя твоите думи че УАЗ-овите редукторни мостове са най-слабите от гореизброените... съвсем логично е
              VPetrov.photography

              Коментар


              • До: + и - на редукторните мостове

                П.С. - защото съм останал неразбран - Дадох примера с Долфи и с Румъния, защото предполагам знаете колко е оригиналния размер гуми на Г-класа. Написах и с какви измина даденото състезания, за да се направи аналогия, че някои неща са направени по-здрави, отколкото трябва да понасят в заводски вид.
                RB Patrol Team

                Коментар


                • До: + и - на редукторните мостове

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Венци,цитирам тази част от поста ти(въпреки,че трябва да цитирам и десетина цели поста на Стефан) и да обясня,че съм изследвал материяла от който са направени гъбките и дългите полуоски на задния мост.Само предните вътрешни полуоски са закалени горе долу добре.Най-вероятно заради каретата.Останалото се реже с...нож...Толкова!!!Не искам и да чувам за тях.Ако не вярваш ще ти дам данните от теста.Нито е легирано,нито закалено.Има нещо там-за парламА.И затова се късат.Първо гъбките,после вътрешните полуоски.Еле па ако сложиш блокаж...малииии
                  Да, такъв е материалът и то съвсем не е случайно... Нали точно това писах, отговаря си на всички възможни изисквания за преосигуряване... Веднъж си бях играл да го търся... близо 600% над възможностите на двигателя... (в нормален режим не ударни натоварвания)... Ти можеш разбира се да го усилиш, тогава ще трябва да усилиш и вътрешната полуоска... Освен това ще трябва да помислиш и за лагерите и най-малкото да ги залепиш защото от по-големите усилия ще започнат да разбиват гнездата...

                  Следващото ще е короната и пиньона.. и накрая и карданите... Въпросът е дали си заслужава цялата тази галимация и всъщност за какво...? Ако си сметнеш времето ще видиш че е по-добра идея да се спреш на някакво друго по-подходящо решение..., мен ако питаш първо тръгни от една обемна клетка, която много силно да олекоти конструкцията... Защото в края на краищата всичко е до тегло... ако успееш да намалиш теглото все едно си увеличил всичко друго...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • До: + и - на редукторните мостове

                    Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                    П.С. - защото съм останал неразбран - Дадох примера с Долфи и с Румъния, защото предполагам знаете колко е оригиналния размер гуми на Г-класа. Написах и с какви измина даденото състезания, за да се направи аналогия, че някои неща са направени по-здрави, отколкото трябва да понасят в заводски вид.
                    Знам колко е оригиналният размер на гумите на една Г-класа..., освен това знам много добре и колко тежи една Г класа... защото това има значение... и странно защо ВСИЧКИ състезателни Г класи са максимално олекотени... Хайде сега отново да посмятаме... Не заради друго ама УАЗ-а с пълното оборудване тежи имам няма наполовината от една Г класа... Та дали пък няма логика немските конструктори да направят мостовете респективно подходящи за това тегло...

                    И макар и да са ги направили като за това тегло и макар да са олекотени максимално и макар всички такива мостове да са усилени със заварени шини и прочие защо ли аз май единственият прав такъв мост дето съм виждал в последно време е на нашата Г класа...

                    Да не даваме Долфи за пример защото такива примери са прекалено извадени от контекста... Долфи може да кара като лъв и с два моста криви като италиански макарони и с двигател дето буталата вътре имат по един пръст луфт... Той затова си е Долфи..., който иска да иде да се мери с него на неговото поприще... и да се похвали после... Лично моето становище е че Долфи и с други машини ще направи същият резултат...

                    Тука си говорим за редукторни мостове от УАЗ и техните предимства и недостатъци... И да не ме обвините че нещо мразя Г класата... Имаме една доста перфектна... Нали не водя тежки битки затова си ги колекционираме за да ги изучаваме...

                    Цялата конструкция на редукторният мост според мен е отлично изчислена и конструирана съразмерно... не ми се вижда добра идея да се усилят само полуоските без да се вземат мерки за останалите възли и най-вече лагерите...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • До: + и - на редукторните мостове

                      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                      Да, такъв е материалът и то съвсем не е случайно... Нали точно това писах, отговаря си на всички възможни изисквания за преосигуряване... Веднъж си бях играл да го търся... близо 600% над възможностите на двигателя... (в нормален режим не ударни натоварвания)...
                      Да разбирам ли,че 600% върху ,колко беше? 68 коня?Почти 400 коня трябва да могат да понесат...Или бъркам аз нещо?
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • До: + и - на редукторните мостове

                        Бъркаш разбира се..., при трансмисията винаги се говори за въртящ момент... Точно и там е "ключът от бараката"... въртящият момент на оригиналният УАЗ-ов двигател е ниско долу... и всички тези разчети са без да се пипа съединителят... Я сега си представи едно форсиране на ТВОЯТ двигател (с неговата крива на въртящ момент) и по-рязко пускане на съединителя... кажи ми сега колко е въртящият момент...? Това е и причината над определена мощност автоматичната кутия да става задължителна... просто няма как да пускаш толкова плавно съединиятеля...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • До: + и - на редукторните мостове

                          Затова и винаги съм бил противник на присаждането на разни възли от различни машини на едно място...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • До: + и - на редукторните мостове

                            Da не забравяме , че освен размера голямо значение имаи шарката на гумата !
                            Гумите с които караме нямат нищо общо с медведките ....... тези гуми наистина работят
                            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                            Коментар


                            • До: + и - на редукторните мостове

                              А защо сравнявате обикновени мостове от Г клас с редукторни
                              Обикновеният мост на Уаз е доста здрав-каран от самия него(особено с бързите дифове),лично мнение-ако ще ги сравняваме с Гта точно тях трябва да сравняваме а не редукт.,все пак и аз имам лични наблюдения,виждал съм и Уазки на състезания , и Гта с криви мостове,криви но подсилени с един куп винкели и греди
                              Всички редукторни мостове са уязвими точно след редуктора,там усилието е най-голямо и няма как да е иначе,такъв тип мостове и "заваряване на газта"-като стил на каране са две напълно несъпоставими неща, ....лично мнение и скромно
                              Според мен концепцията на Киата с тези мостове е обречена от самото начало,гледал съм клипчета наистина колата карана от Соти прави невероятни неща.Не знам защо като те гледам как караш Соти,стила ти много ми напомня за формула офроуд-като стил каране на макс обороти и много силно развъртане на гумите...
                              Според мен големият плюс на мостовете е клиренса,те и затова са направени -за блата, не за бегачки на черно
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар


                              • До: + и - на редукторните мостове

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                И аз да кажа два недостатъка, които всъщност когато става въпрос за УАЗ не са от голямо значение, защото мостовете преди всичко се натоварват от мощен двигател и големи гуми. Плюса от по-големия клиренс видно от темата е ясен на всички.
                                1. При два джипа с еднаква височина, този с редукторен мост трябва да има по-къси амортисьори. От там и по-малки ходове на окачването.
                                2. При предаване на въртящ момент от двигателя към колелата, редукторния мост натоварва окачването повече защото се опитва да се завърти през рамо.
                                Много правилно точно така е.Окачването може обаче да се оправи с преместване на захващането.

                                А свински гадната тайна е 95% от редукторните мостове за тия модели за които пишете е че са произведени преди повече от найсе години.Умора на материала се казва.На траяла дето Иво ме покани в Испания няколко Могови моста гръмнаха на същия елемент.И то не само от мощни двигатели.Един от ярките ми спомени от казармата е че при помощ на закъсала Мимоза в коловози УАЗа с редуктори винаги посаждаше КЪДРАВИ гъбки из цялата гора.На нормалния нищо му нямаше.В.Петров е прав че се трошът най вече при ряз.Соти също е прав че са сделани от сополин.

                                Мостове се правят от много фирми има за всекиго по нещо.Но ако някой ми намери мост " като на ония" от Бахата... за цифрата която сте споменали купувам два.Скоро не знам от България някой да си е правил поръчков мост за 850+кс. за да коментирате толкова смело колко струва.Може би най натоварените мостове са при Тop Truck Challenge другите при сериите CORR. Едните са от военни камиони на другите само карантиите са 10 000 гущера. Спирачките и охлаждането са още толкова.Нека някой си направи експеримент да потърси оферта само за тиквата на Х-traс.Такъв виц още не сте чували аз лично се смях поне три минути.След това всъщност разбрах че сме със същите имена като на ония дето носил патрони между барикадите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X