Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ и - на редукторните мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Тежеста на редукторните мостове в килограми

    Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнение
    Някой да каже в крайна сметка това Волво /с тези Лапландия мостове /от какъв клас автомобили е.

    Примерно М1G, N1G,N2G и т.н.

    Защото нещо пак се връщаме към заключената тема.

    Ако автомобилите не са от един клас, тогава за какво са всички тези приказки.
    Ми..не знам.303-то е малко по-голямо от Буханка.Но доста по-малко от Виетнамка...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • До: Тежеста на редукторните мостове в килограми

      Няма значение, ние си говорим за теглото на мостовете... Според мен грешката иде от първоначалното твърдение на Асен че моста (т.н. Лапландеровски) тежи 150 кг. А навсякъде това което аз намирам е за 170кг. Което е вече ясно че става въпрос за серия 3хх но теглото си е такова каквото е

      Каквото обаче и да си говорим, нещата са съвършено ясни... Теглото определя и възможностите... По-леко и по-здраво няма... Освен ако не е правено от специални материали... което веднага обаче иде да подскаже че щом бъде усилен един детайл то с толкова трябва да се усилят и другите... В този случай е по-лесно да се направи нов мост... на чисто...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • До: Тежеста на редукторните мостове в килограми

        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
        ... В този случай е по-лесно да се направи нов мост... на чисто...
        Това също е решение.Напълно осъществимо.
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • До: Тежеста на редукторните мостове в килограми

          Хубаво е да се знае.

          Все пак информация - автомобилите УАЗ-3151,31514-037,31519-037 редукторни мостове са в категория M1G т.е. лек автомобил с повишена проходимост.

          Всеки може да отвори закона и да прочете всички категории.

          Буханката примерно е категория N1G.

          3159 - Барс - никога не е произвеждан серийно.

          При сравнения трябва да се взима под внимание , серийно ли е производството или не.

          Защото така в спора трябва и да включим кията и всички коли направени във форума.
          Но аз
          така и не разбрах какъв е спора.

          Но видях и вдвете теми статистики направени на база 1 автомобил,т.е. 1 бройка.

          Не звучи сериозно.

          Мисля,че темата,която беше заключена трябва да се отключи и да напишем + и - на редукторните мостове УАЗ. И да почнем да я дъвчем отново.
          only 4 x 4,sim AWD

          Коментар


          • До: Тежеста на редукторните мостове в килограми

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            Това също е решение.Напълно осъществимо.
            Че е решение спор няма, колко е осъществимо де да знам... въпрос на желание... Но може и да се погледне какво има на пазара, например:
            http://www.portal-tek.com

            Имат и доста аксесоари... интересни...

            Сега покрай темата се позачетох относно мостовете от Волво по руските форуми... В началото голяма еуфория... след това масово отказване... Не им издържат зъбите... там им е слабата част... Нека не забравяме че най-мощният двигател слаган на тази серия на Волво е доколкото помня 125 коня...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • До: + и - на редукторните мостове

              Трансилвания Трофи беше спечелено от Вранглер,с двигател от Голф и редукторни мостове мостове от Лапландер...с гуми 35".Долфи и Виктор са 2-ри там...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • До: + и - на редукторните мостове

                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                Трансилвания Трофи беше спечелено от Вранглер,с двигател от Голф и редукторни мостове мостове от Лапландер...с гуми 35".Долфи и Виктор са 2-ри там...
                Ето бе Соти Ти сам си отговори на въпроса Двигател от Голф И какво следва от тука натам => следва,че проблема не е в скапаните и руски мостове,проблема явно е в задкормилното у-во
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • До: + и - на редукторните мостове

                  Явно в цялата система е важно разговора да върви . Аз в едно от мненията си написах, какво мисля за редукторните мостове като цяло. Съответно кои от заводски произвежданите най-много ми харесват и т.н.. Целия спор тръгна оттам, че някой хора се запънаха на тема УАЗ, както става винаги в този форум. Но в крайна сметка, всеки си има мнение - мойто е, че руския редукторен мост е най-добрия като замисъл, но най-куция като изпълнение и вложени материали. Това, че всичко се чупи, е нормално и да се показва кой по света какъв мост счупил, според мен не е редно ... Но ако един човек определи какво иска да кара, до каква степен би желал да се заиграва, то за себе си може да изгради такава трансмисия, че тя да баде надежна. Значи, щом може примерно един Патрол ( съвсем образно казано ), да не се счупи никога ( по думите на Венци Петров ), когато се кара по асфалт, значи определено возило, при еди какво си каране оффроад, пак би трябвало да не се чупи. Имаше някъде едно много интерно филмче само от снимки, където едни младежи мост с 10,5" прасе го правят на сол меко казано. Е после сложиха 14,5" и карат с гуми 49" и мотор х стотин коня и нямат ядове.

                  П.С.: За Лапландера - навсякъдето където гледам из интернет и на C303 викат Лапландер. Но това не е най-важното. Аз имам предвид редукторните мостове от Волво C303 през цялото време. Това колко са тежки, прочетох в един форум, където имаше и някакъв линк. Дали е така или не, не мога да знам със сигурност, тъй като не са ми в задния двор да слезна и да ги премеря.

                  П.С.2.: Пак казвам, че не е редно да сравнявате редукторен УАЗ с Волво C202. Те нямат НИЩО общо. Пак казвам - НЯМА Волво C202 с редукторни мостове. Ако не вярвате, на 2 улици от нас има такова и мога да ви заведа да видите. Мостовете са му тип Дана/Г-класа/Спейсър.
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • До: + и - на редукторните мостове

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    Трансилвания Трофи беше спечелено от Вранглер,с двигател от Голф и редукторни мостове мостове от Лапландер...с гуми 35".Долфи и Виктор са 2-ри там...
                    Остави ги ти състезанията, това е друга тема... Преди само две години Пламен Йоцов в Румъния беше първи с Тойота 70, гуми 32" и стандартни мостове... Това не са показатели..., по-скоро показват кой е бил зад волана...

                    Долфи не случайно здраво намали размера на гумите с които се състезава че и вече блокировки не му трябват... В Германия на Берлин Бреслау според механиците на другите отбори машината си е била за скрапа... пък той взе че ги изненада..., а какви машини имаше... Големите карачи си се раждат такива..., те с машина не могат да бъдат заместени...

                    Темата е отново + и - на редукторните мостове на УАЗ...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • До: + и - на редукторните мостове

                      Доколкото знам, шведската армия няма други задачи, освен отбраната на собствената територия. А що за ландшафти и грунтове има там, никога не съм се интересувал. Едва ли във Волво са се напъвали да правят универсален всъдеход за всички климатични и географски райони.

                      Коментар


                      • До: + и - на редукторните мостове

                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        Трансилвания Трофи беше спечелено от Вранглер,с двигател от Голф и редукторни мостове мостове от Лапландер...с гуми 35".Долфи и Виктор са 2-ри там...
                        Това е извън темата, но да кажа. Първо беше с 36", второ - човека беше много доволен от тях. А двигателя беше 1,9 ТДИ на VW/Audi/Skoda. Абе от некво такова А някъде в темата за Берлин-Бреслау има филмче от минала година, където едно бъги с Лапландерски мостове развива завидни скорости и стабилност.
                        RB Patrol Team

                        Коментар


                        • До: + и - на редукторните мостове

                          Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                          Това е извън темата, но да кажа. Първо беше с 36", второ - човека беше много доволен от тях. А двигателя беше 1,9 ТДИ на VW/Audi/Skoda. Абе от некво такова А някъде в темата за Берлин-Бреслау има филмче от минала година, където едно бъги с Лапландерски мостове развива завидни скорости и стабилност.

                          Ето втори път верен отговор 1.9 мотор. И колко му е въртящия момент на това Сигурно е малко. Е нема да строши такъв мост никога,ама никога. И защо е победил с толкова малко моторче Ми явно защото е бил доста лек и не е потъвал.Знам ли. А и сигурно е карач. По горе се каза,че освен машина трябва да има и кой да я кара. Гас се дава най лесно. другите неща са печелифшите
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • До: + и - на редукторните мостове

                            Да се дават примери с това кой къде и с какво е победил е съвършено безсмислено, вече се каза че всичко зависи от човека... На една от Ладогите N1 беше екипаж със съвършено стандартен дефендер даже с оригинален размер на гумите... и бяха на светлинни години от другите... Карачите са си карачи, който може на него автомобила само му помага, който не може всичко му пречи...

                            Та по темата, мисля че вече на всички станаха ясни няколко основни неща свързани с редукторните мостове за УАЗ. Не обичат двигатели силно отличаващи се от тези за които са проектирани, не могат да се карат бързо (специфики на правозъбните предавки с големи допуски) и най-вече не обичат маниера със "заварена" газ... Ако се спазват тези условия живеят дълго и щастливо...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • До: + и - на редукторните мостове

                              Всеки един механизъм е толкова здрав колкото е здрава най-слабата му част. Аз по едно време си мислих за такива мостове на моята 61ца, но си мисля че 4.0ТД ще ги троши и се отказах от идеята си.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • До: + и - на редукторните мостове

                                И не си сбъркал, конкретно за твоята Тойота категорично не стават, пробвано е...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X