Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ и - на редукторните мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: + и - на редукторните мостове

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    ...................Дай ми една стандартна редукторна УАЗ-ка за половин час...Горе-долу толкова им давам на гъбките...
    Под " засега " имах впредвид повече от твоя половин час.
    "Засега" в точни цифри е 9 месеца и около 2000 км.
    Поне моят опит показва, че на този свят няма нищо " уникално здраво". Просто трябва подходящето усилие и всичко се цепи, къса и разпаря. Виждал съм по подобен начин сцепен мост на Г-класа и други подобни изращения.
    Очевидно има две основни течения в тунинга. Едното е да го наречем за пример " Колкото повече, толкова повече" или за краткост Мечо Пух и другото е " близо до стандарта". Очевидно с теб Соти колкото да споделяме вижданията си върху пържената рибка и бирата, толкова се различаваме в идеите си за тунинга. Ти си типичен Мечо Пух, а аз съм по близо стандарта.
    Но това прави света шарен. Дано успееш да усилиш всичко по Кията, без никога нещо по нея да се счупи. Но се съмнявам.
    Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
    NULLA TENACI INVIA EST VIA

    Коментар


    • До: + и - на редукторните мостове

      Следя темата от самото й начало и ще се включа с нещичко за митичните "несчупваеми" Лапландерови мостове, за чийто божествени качества спомена някой преди няколко страници. Това са снимки на скъсан вал на бордови редуктор на мост от Лапландер. Ефекта е постигнат с гуми 37" при двигател с мощност от около 130 конски сили. А, и какво - значи и тези се чупели!?
      Прикачени файлове
      С "Фармахим" - непобедим
      Дизел - само дънки!

      Коментар


      • До: + и - на редукторните мостове

        Пак силни изказвания. Малко звучи мъжествено - аз мога да счупи всичко за 30сек. Еми успех - хората карат с 200+ и така 2000км наведнъж па не ги чупят. И защо пак тръгнахте да изкарвате УАЗ, като най-добрия, най-измисления, най, най, ПО ПО ПО ПО НАЙ !?!?!?! Задачка закачка - колко са дебели полуоските на Патрула . Колко са дебели гъбите на редукторния мост След като си отговорите на въпроса, изгледайте следното филмче и продължаваме коментарите с пълна пара : http://www.youtube.com/watch?v=BKGC7gWcsEQ
        RB Patrol Team

        Коментар


        • До: + и - на редукторните мостове

          Не е същия. Части за УАЗа има в съседното село, 100 километра в едната посока. Частите за ТЛК също са близо - 300 в едната. Части за лапландера ... Само ако дълбокия тил и верни другари са в готовност. Това обаче все едно са хиляди километри, хиляди долари, и ако ги има. А то резервни части за космически кораби също има, вече, и даже на тая планета. Условията на доставката не винаги вършат работа. Ако трябва да перефразирам някаква плиткоумна еврокомисарка.

          Коментар


          • До: + и - на редукторните мостове

            Бре то сичко се чупи ма мерак да имаш и пари де

            Коментар


            • До: + и - на редукторните мостове

              Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
              ...Но това прави света шарен. Дано успееш да усилиш всичко по Кията, без никога нещо по нея да се счупи. Но се съмнявам.
              Ахам.И аз се съмнявам,защото знам,че няма нито нищо вечно,нито нищо безкрайно здраво.И всичко може да се счупи.Въпроса тука беше по-скоро принципен,ама нейсе...Затова гледам да се придържам до някакви гарници на тунинга,който да е близо до ресурса на агрегатите.И гледам да ги изравнявам.Това се и опитвах да обясна,но явно съм останал неразбран...Ама ще опитам още веднъж...Казано просто,не очаквах че мога да счупя легендарния руски редукторен мост.Мислех че ще е я раздатка,я кутия.А то-бушон...Сега,като го премахна,щетите могат да бъдат и колосални.Но може и много време да не се чупи нищо,при ПРАВИЛНА експлоатация.С ПРАВИЛНИЯ силов агрегат.От едно ниво насетна,ако повдигаш коне и/или нютъни и когато НЕ СИ оставил бушон,той ще се прояви при най-слабото място по трансмисията.Където и да е това...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • До: + и - на редукторните мостове

                Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                Пак силни изказвания. Малко звучи мъжествено - аз мога да счупи всичко за 30сек. Еми успех - хората карат с 200+ и така 2000км наведнъж па не ги чупят. И защо пак тръгнахте да изкарвате УАЗ, като най-добрия, най-измисления, най, най, ПО ПО ПО ПО НАЙ !?!?!?! Задачка закачка - колко са дебели полуоските на Патрула . Колко са дебели гъбите на редукторния мост След като си отговорите на въпроса, изгледайте следното филмче и продължаваме коментарите с пълна пара : http://www.youtube.com/watch?v=BKGC7gWcsEQ
                Изгледах го филмчето само не разбрах какво трябваше да разбера? Нищо специално за отбелязване... Явно ще трябва да ти уредя едно возене при Вушев... пък ако можеш снимай междувременно после го пусни пак тук...

                Колко са дебели полуоските на Патрула знам, с Брат имаме точно три броя... Патрули..., два броя Тойоти, четири броя УАЗ-и... На всички им знам и как изглеждат полуоските и какво могат... И ще се повторя но всичките мога да ги счупя еднакво лесно и то за под 30 сек... колкото и мъжествено да ти звучи... а мога и да си ги карам с години и хиляди километри без да им има нищо

                Ако пък нещо си мислиш че имам проблеми с чупенето на Патрули вземи някой твой и кажи кога... засичаш ми 30 сек и ако не ти го счупя ще напиша покайно писмо с голям шрифт тук..., ако ли обаче е обратното ти ще пишеш... И сега да не вземеш да ме обвиниш че не харесвам Патрулите... напротив твърдя че са уникално здрави и надеждни машини, както и Тойотите..., както и УАЗ-ите...

                И въобще няма ли да спрете с подобно противопоставяне на марки че малко смешно иде... Всяка си има своите плюсове и минуси... да не го забравяме... общото е че много лесно се чупят..., при използването им не по предназначение...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • До: + и - на редукторните мостове

                  Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                  Следя темата от самото й начало и ще се включа с нещичко за митичните "несчупваеми" Лапландерови мостове, за чийто божествени качества спомена някой преди няколко страници. Това са снимки на скъсан вал на бордови редуктор на мост от Лапландер. Ефекта е постигнат с гуми 37" при двигател с мощност от около 130 конски сили. А, и какво - значи и тези се чупели!?
                  Сефте.Ама човек цял живот се учи...Я обърнете внимание на мястото на счупването на двата вида полуоски...
                  Прикачени файлове
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • До: + и - на редукторните мостове

                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                    ...Явно ще трябва да ти уредя едно возене при Вушев... пък ако можеш снимай междувременно после го пусни пак тук...
                    Валери е интересен критерий.Гонили сме се веднъж с него...Някога...Попитай го...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • До: + и - на редукторните мостове

                      Дай да не отваряме спомени за Валери че съвсем ще отплеснем..., а те не са малко или пък безинтересни...

                      Колкото до темата не забравяй че все по-лесно се чупи натам накъдето нараства преводното отношение... Затова и по пътя на логиката се чупи най-вънка след последният редуктор... Колкото до здравината дай сега да смятаме... Редукторните мостове са направени за двигател от 68кс..., който много години по-късно е станал в последното си поколение 98кс. Бавно оборотен с тяга в ниските... с идеята да се кара "внатяг" както му викат... с гуми 31"... Дай сега кажи колко коня ти е двигателя... и колко цола гумите... И да сметнем дали случайно тези мостове не са уникално здрави... И да не забравяме че "гъбките" не издържат на резки удари (за разлика от дългите полуоски на нормалните мостове) защото нямат достатъчна дължина за усукване... т.е. много здрави са но не държат на резки удари... В това отношение нормалният мост е по-здрав... По-точно всеки нормален не редукторен мост има техническо предимство... при резки удари...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • До: + и - на редукторните мостове

                        Дадох филмчето с Патрулите, защото дебелината на полуоските им е съразмерна с тази на гъбките на редукторния мост. На филмчето се вижда, как с гуми, който не са по-малки от 36", моторите не са по-малко от 500коня, тази ориентировъчно 32мм прът държи. Значи човека х, я е направил здрава. Защо руската не може да държи - за мен защото е направена от говнолин и не защото е бушон, а защото така е по-евтино и има повече пара за водка. Със сигурност и вътрешната полуоска и пинъон/корона са направени от същия материал. Т.е. когато се заменят с такива от хубав материал, подходящо закален, моста мисля, че няма да има проблеми. След това може да се счупи нещо, но и то ще се измисли. Въпроса е, да си ходим в неделя със Соти и да си караме там където искаме. Специално, всички спорещи в тази тема, ще бъдат първо поканени, за да видим как така ваще нечупливи машини минават и не се чупят. Или може би, никога не влизат на такива места - е товага е съвсем нормално да не се чупят. Нищо лично, но и колелото ми, спря да се чупи, откакто седи в гаража. Просто всичко е до интереси - на нащо каране в момента 35" и редукторния мост е на ръба на нужния клиренс, а гумите са идеания за наща цел шарка. Значи за да караме там където ни е кеф, трябва да подсилим колата. Със сигурност с 28" пистарки никога няма да се счупи, но и никога няма да стигнем за там където сме тръгнали.
                        RB Patrol Team

                        Коментар


                        • До: + и - на редукторните мостове

                          А пък за Валери ... мойте искренни уважения към него - голям карач. Но съм се возил n стотин километра зад Долфи, с рали бегачка, с гуми 35", на терен, който смея да твърдя че 98% от този форум, дори на сън не предполагат, че е проходим за джип. И да - за цялата Ръмъния Долфи, както и Виктор разколачиха всичко останало, но не и трансмиясията => МОЖЕ !!!
                          RB Patrol Team

                          Коментар


                          • До: + и - на редукторните мостове

                            Малко филми гледаш... 500 коня на Патрул е добра идея даже и знам кой продава такива китове, само ще спомена че такава мощност въобще не може да бъде предадена в тези условия от ръчна скоростна кутия, за тази цел стават само автоматици..., даже знам и кой ги прави... и внася...

                            Това с какво се забавлявате си е ваша работа, мога само да се радвам че ви харесва... Само не разбирам какво общо имат тези забавления с жлъчната ярост срещу редукторните мостове които са направени за едни съвсем други работи както по-горе добре съм описал... И щом като 35" гуми са минимума за целта защо не си сложите каквото си трябва мостове с 42" гуми и да си карате смело... За всичко цели си има решения... просто сте избрали грешното... Ако пък Патрулските мостове са толкова здрави и нечупливи защо не си сложихте Патрулки ами карате с УАЗ-ви...

                            Недейте превръща една свястна тема в дребни заяждания от типа кой къде ще мине... Щото е същото като аз да те питам защо не си минали една хилядна от километража дето е навъртял единият ни Патрул без да се счупи при това... И държа да отбележа че за мен Патрула е експедиционна машина и я експлоатирам като такава... Ако ме радваше траяла щях да си направя траялна машина както си му е реда, а не да ползвам Патрул за целта който определено не става..., както и останалите подобни машини включително и УАЗ...

                            Дай по-добре да си говорим за предимствата и недостатъците на редукторните мостове
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • До: + и - на редукторните мостове

                              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                              ... И да не забравяме че "гъбките" не издържат на резки удари (за разлика от дългите полуоски на нормалните мостове) защото нямат достатъчна дължина за усукване... т.е. много здрави са но не държат на резки удари... В това отношение нормалният мост е по-здрав... По-точно всеки нормален не редукторен мост има техническо предимство... при резки удари...
                              Венци,цитирам тази част от поста ти(въпреки,че трябва да цитирам и десетина цели поста на Стефан) и да обясня,че съм изследвал материяла от който са направени гъбките и дългите полуоски на задния мост.Само предните вътрешни полуоски са закалени горе долу добре.Най-вероятно заради каретата.Останалото се реже с...нож...Толкова!!!Не искам и да чувам за тях.Ако не вярваш ще ти дам данните от теста.Нито е легирано,нито закалено.Има нещо там-за парламА.И затова се късат.Първо гъбките,после вътрешните полуоски.Еле па ако сложиш блокаж...малииии
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • До: + и - на редукторните мостове

                                Ти се погони веднъж с Вушев, когато си е турил гумените цървули и е махнал от джоба вторите очила. Ама ми се обади предварително, та да знам сестрите в коя реанимация да свалям. Не мога да те оставя така, пък нямам пари за платено гледане.
                                Връщаме ли се към якостното смятане на трансмисиите, или вървим към мехура? Това е идеология, по която железата отдолу наистина не се чупят, демпфер играе двигателят. Ванкеловите от Мазда в роккроулинга, CR-V от Хонда в ралито, реактивните ТВ-2 от въртолетите в танкостроенето. Еластичността им е предостатъчна за всякакви ритници и къчове на колелата и трасмисията. Теоретично важи и за електромоторите, но не съм готов за такъв разговор. Само точа лиги и мечтая. Някъде там са и парните машини, но за тях съвсем не ми остава време. Макар че точността на управлението може да е по-висока от електрическите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X