Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ и - на редукторните мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: +и- на редукторните мостове

    Не, като не забравиш да оставиш завещанието на сигурно място. Не бива да го носиш със себе си, после няма да е четливо.

    Коментар


    • #32
      До: +и- на редукторните мостове

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Там моторът е най-малкия проблем. А спирачките, окачването и управляемостта на скорост - голям. И обикновения УАЗ може да го караш със 140. Само че не дълго.
      Карал съм с над 120 по гпс.Проблеми с управляемоста-никакви.Като валяк е,не мърда.35/12.5/15.Може и още но имах чувство че някой е пуснал четири сирени,така вият редукторите.Спирачки дискови с по два апарата на диск.И естествено не с двг.от Уаз.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #33
        До: +и- на редукторните мостове

        Колата на Йори не е показателна с нищо. Там няма нищо от УАЗа. А виж със заводския Кастор (1 - 3 градуса), на скорост на шосето той е практически неуправляем.

        Коментар


        • #34
          До: +и- на редукторните мостове

          То и при мен освен мостовете няма нищо от Уаз, но нали за тях иде реч.Тези дни слагам по-мощният двигател и ти обещавам да те повозя.След това ще си говорим ако искаш за управляемост и устойчивост.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #35
            До: +и- на редукторните мостове

            КИА-та вдига 140км/ч.На трета скорост...РК е 1:1 на бързите.Виене не чувам да има...
            Иначе скъса задна лява гъбка.От по-рязко пускане на съединителя...Тези проблеми смятаме да решим генерално.Почти са направени детайлите...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #36
              До: +и- на редукторните мостове

              Предавателното число на обикновения мост е 5.13,на редукторния 5.30 пренебрежително малко.Клиренса е по-голям но за тия пари по-добре мостове от Г-класа с пълен блокаж. Ще се радвам колегата ако дойде другия месец до Самоков да ме убеди че минава оттам където аз немога .Соти с Кята също не може.Предварително благодаря на колегата за превода.
              Последно редактирано от kinex; 24-03-09, 09:23. Причина: латиница

              Коментар


              • #37
                До: +и- на редукторните мостове

                Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                Predavatelnoto 4islo na obiknovenia most e 5.13,na reduktornia 5.30 prenebregitelno malko.Klirensa e po-golam no za tia pari po-dobre mostowe ot G-klasa s palen blokag.^e se radvam kolegata ako doide drugia mesec do Samokov da me ubedi 4e minava otam kadeto az nemoga.Soti s Kiata ne moga.Predvaritelno blagodara na kolegata za prevoda.
                Определено ще ми е интересно едно такова съревнование между редукторен мост и мост от Мерцедес Г.Направете клип да гледаме после
                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар


                • #38
                  До: +и- на редукторните мостове

                  Разликата между обикновенния и редукторния мост се виждат най добре в хард разходката на Голди Руската сила.
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • #39
                    До: +и- на редукторните мостове

                    От модератора: ТУК СЕ ПИШЕ САМО И ЕДИНСТВЕНО НА КИРИЛИЦА

                    Коментар


                    • #40
                      До: +и- на редукторните мостове

                      Мостовете на Г-то изобщо не стават за истинско блъскане. Като халосаш предното колело и строшиш ШРУСа или полуоската, трябва да спреш веднага. Иначе ще сменяш целия мост, който струва колкото струва. На уазовия мост това е разглобяем възел.
                      Последно редактирано от Злой; 24-03-09, 22:32.

                      Коментар


                      • #41
                        До: +и- на редукторните мостове

                        Тия мостове не са хубави. ЗАбравете ги. Не стават за нищо
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #42
                          До: +и- на редукторните мостове

                          Аз също съм с редукторни мостове на единия УАЗ. С гуми Кайман 235/85/R16, просвета му май отива към 35 см. Не забелязвам някакви особености по шосе.
                          Е над 80-90 раздатката си шуми яко, на то си е при всички уазки с 4-те скорости и тази кутия. Освен по големия просвет, при яко натоварване и нагорнище, двигателят изобщо не се товари. По региона, на места стария джип го карам на бавни, просто не му стига мощност. С редукторите - двигателя се усеща по друг начин. За сега при изминати 65000 км. нямам по ходовата част, никакви забележки. При всяка смяна на маслото обаче: проверка на нивото в редукторите - задължително.
                          Когато правих проучването преди да го купя от Карбона, отидох не при Атанасов а при механиците. Чудех се между хънтъра, обикновен и редукторен. Казаха ми: "ако ти трябва за офроуд и тежка експлоатация - редукторния"
                          После ми разправяха истории за мини и кариери, ползуващи тези машини !

                          Коментар


                          • #43
                            До: +и- на редукторните мостове

                            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                            ..Ще се радвам колегата ако дойде другия месец до Самоков да ме убеди че минава оттам където аз немога .Соти с Кята също не може...
                            По-полека,Румка.Нищо не си видял...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #44
                              До: +и- на редукторните мостове

                              Я каква темичка сте си спретнали, докато съм по пустата чужбина.
                              Май и аз карам с такива мостове, но в модификацията им за Барс.
                              Личното ми мнение е, че Хънтър в комбинация с мостовете на Барс, се превръща в друга машина. Преди месец, Уазката качи един много интересен баир с тези мостове и лек багаж- един Патрул вързан на колан отзад със спукана гума. Двигателя не усети разликата. Но това е друга история ( има я заснета ).
                              Аз съм много " за" тези мостове, но всеки си има вкус.
                              Не съжелявам нито за стотинка от цената на тези мостове.
                              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                              NULLA TENACI INVIA EST VIA

                              Коментар


                              • #45
                                До: +и- на редукторните мостове

                                Барсовите освен че са по-широки от простите военни, са и по-хубаво направени покрай спирачките. Най-хубавите уазови мостове. Само дето са скъпи(((

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X