Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ и - на редукторните мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: +и- на редукторните мостове

    Гъбката се чупи нарочно. За да не се счупи нищо след нея. Няма ядове да сложиш полуоски от Краз. Тогава ще се счупи диференциала. И тутакси ще разбереш какво е "всеки може да прави колхозен мост". Когато там диференциала се регулира с гарнитурите между двете половинки на моста. Три хартийки ли да сложиш, или една? Или две?
    А като го разглобиш седмия път на 40 на сянка, или на 10 под нулата, и още не може да тръгнеш, веднага започваш да вдяваш какво е искал да каже авторът.
    Не, може да го занесеш и в къщи. Само че е 160 кила, мръсен е и вътре, и в кухнята не е много удобно.
    Не е панацея. И въртолетът не е, щото може да го свалят и след като те е прибрал. Просто не съм чувал за нищо по-смислено.
    Да, ако искаш, мога да ти дам адреси на морги с лапландерски мостове. Но не знам от къде да купиш сандък гъбки за тях. Ще се счупят в съседната локва, не непременно в по-предната.

    Коментар


    • #77
      До: +и- на редукторните мостове

      Съгласен съм с вас колеги.Редукторите са по-добри,и аз бих си взел,но цените ме плашат,а и няма ефтини блокировки,за тях.По въпроса за гъбките,това е умно измислено и ми харесва много,но след като дереджето ни е такова ,какво да правим.От опита ми в гората съм научил,че 30% са гумите на джипа,30% нещата зависят от шофиора,30% е колко подготвен джипа и 10%-късмет,но ако нямаш тия 10%-си за никаде.

      Коментар


      • #78
        До: +и- на редукторните мостове

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Гъбката се чупи нарочно. За да не се счупи нищо след нея. Няма ядове да сложиш полуоски от Краз. Тогава ще се счупи диференциала. И тутакси ще разбереш какво е "всеки може да прави колхозен мост". Когато там диференциала се регулира с гарнитурите между двете половинки на моста. Три хартийки ли да сложиш, или една? Или две?
        А като го разглобиш седмия път на 40 на сянка, или на 10 под нулата, и още не може да тръгнеш, веднага започваш да вдяваш какво е искал да каже авторът.
        Не, може да го занесеш и в къщи. Само че е 160 кила, мръсен е и вътре, и в кухнята не е много удобно.
        Не е панацея. И въртолетът не е, щото може да го свалят и след като те е прибрал. Просто не съм чувал за нищо по-смислено.
        Да, ако искаш, мога да ти дам адреси на морги с лапландерски мостове. Но не знам от къде да купиш сандък гъбки за тях. Ще се счупят в съседната локва, не непременно в по-предната.
        Не че нещо,но на Лапландеровите мостове,въпросните "гъбки" са 44-мм.Срещу 32-мм на руските...Две на ръка е,че и материяла им е легиран с 6 елемента...за руските не ми се говори...
        Стефане,скъсах гъбка от малко по-рязко пускане на съединител.В блато...Поради което от руските мостове на КИА-та,ще останат само корпусите на редукторите и ръкавите на моста.Всичко останало ще се подмени.С каквото трябва...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #79
          До: +и- на редукторните мостове

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Стефане,скъсах гъбка от малко по-рязко пускане на съединител.В блато...
          на това му казваш : малко по-рязко
          Three witches watch three Swatch watches.
          Which witch watch which Swatch watch?

          Коментар


          • #80
            До: +и- на редукторните мостове

            Първоначално публикуван от sergej Преглед на мнение
            на това му казваш : малко по-рязко
            Ми...не съм я мъчил много...Преди,знаеш ли на какъв тормоз беше подложена?Постоянно...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #81
              До: +и- на редукторните мостове

              Значи лапландерските гъбки не се трошат. Какво се троши тогава, направо разпределителния вал на двигателя ли? Щото всичко друго е нечупливо? Или щото шведите са идиоти, и не знаят какво е бушон?
              Лапландерите се трошат точно колкото старите уазови. Говнолиновите от 90-те се чупят повече, по-новите също не се чупят особено.
              А иначе, каквото и с каквото друго да смениш, при неправилна техника на каране колата ще е във вечен ремонт.

              Коментар


              • #82
                До: +и- на редукторните мостове

                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #83
                  До: + и - на редукторните мостове

                  Защо все нещо трябва да се прави, за да се СЧУПИ???Па ако ще и на най-удобното и бързото за смяна място да е. Това е някакво изкривено мислене. Естествено, че вечни неща няма, но защо трябва да се почва отзад напред. Не съм чул, да конструират камионите, да се чупят на лесни за достъп места, та да може сам да си смениш частта в пустинята, като си натоварен с има няма 20тона. Искам да видя руски мост, който с Богъри 44+, два 100% блокажа и мотор 400 коня, ще издържи на подскоци по камъни и т.н. Защото филмчета с такива техники в нета бол, ма не виждам тези коли да имат бушони. Скачат си, издържат на невероятни удъри по трансмисията и така не един и два пъти.
                  RB Patrol Team

                  Коментар


                  • #84
                    До: + и - на редукторните мостове

                    Съвсем скоро някой ми обясни защо нещо се е скъсало с потресаващо мъдрата мисъл "защото е руско". Верно че не можа да обясни следите от изтриването, които еднозначно показваха че се е скапало щото е било неправилно сглобено, а не щото производителя.
                    Кое скача из пустинята и не се чупи? Състезателни играчки за 300 километра? Които след всеки етап механиците правят наново? ЦЯЛАТА Русия е пустиня в пътен смисъл. И там никой не знае че руските камиони са калпави, защото те просто вървят. Ако ти трябва нещо руско с двигател 1 000 коня и колела 2 метра, си купи нещо проектирано така. А не самодейни, изначално нежизнеспособни устройства тип Сбирщайн. Или поне си направи труда да сметнеш нещо по тях, преди да започнеш да претоварваш агрегатите по списък, и после да стоиш учуден че нещо си, някак си, па нам си кво. Щом не си го направил, глупостта е при тебе, не в руския завод. И най-напредничавата китайска клечка за зъби ще се счупи, като я дадеш на кашалота. Само дето не знам кой ще е за смях.

                    Коментар


                    • #85
                      До: + и - на редукторните мостове

                      Ако те разбирам правилно трябва да караме с по 2 коня мотор....За да не се чупи...
                      П.П.Баха 1000,всъщност са 1000 мили.Състезание...Не съм чул за провеждано някъде състезание,през което механиците да не подновяват колите на всяка възможна почивка.Но съм забелязъл,че при руснаците,механиците са нечовеци...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #86
                        До: + и - на редукторните мостове

                        Стефане, пак малко накриво тръгна. Сам си казал:
                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        А иначе, каквото и с каквото друго да смениш, при неправилна техника на каране колата ще е във вечен ремонт.
                        С това твое твърдение не мога да се съглася. Хората сменят, мостове, кардани, раздатки, скорости, мотор, за да могат да си карат както искат. Но слагат се такива, които са без бушони. Явно хората им се кара, а не им се прави.

                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Значи лапландерските гъбки не се трошат. Какво се троши тогава, направо разпределителния вал на двигателя ли? Щото всичко друго е нечупливо? Или щото шведите са идиоти, и не знаят какво е бушон?
                        Лапландерите се трошат точно колкото старите уазови.
                        Да говорим с факти - кое е бушон на Лапландеровия мост? Защо масово рунаци карат точно с тях? Не може да оспориш, че са много по-здрави от подобните им руски. Пак казвам - всичко се чупи при вандалщина, но не приемам 'бушоните" да се проявяват на машини, за които УЖ са сметнати тези части. Виждал съм, как се къса гъбка на руски редукторен мост, със стандартен двигател, и с една идея по-големи гуми. Надявам се, скоро да видите, че може тези мостове да се направят и БЕЗ бушони и да се карат с кеф и без страх. Защото като идея са добри, но като изпълнение калпави.
                        RB Patrol Team

                        Коментар


                        • #87
                          До: + и - на редукторните мостове

                          И аз съм стигнал до този извод.Изпълнението е куцо.И е бил прав Този,който ти е казал,че се е счупило,защото е руско...
                          Две на ръка е,че самите руснаци си тунинговат и полуоските,и гъбките,и диференциялите,за да могат да ги карат тези мостове...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #88
                            До: + и - на редукторните мостове

                            Виждам че знаете нещо, за което аз и не подозирам. Очаквам вашата версия на теорията на надеждността. И се опитайте да кажете нещо смислено, а не радостно да ми съобщавате че сте видели едни цветни картички. Всички сме ги виждали, въпросът е кой какви изводи е направил.
                            Започнете от това колко са механиците в ония отбори, и защо. После плавно преминете към резултатите на някой си Камаз. Небрежно споменете колко такива неща тръгват, и колко стигат до финала. Защо.
                            След това може най-общо да изложите методите за проектиране и регулиране на толкова съвършени механизми.
                            Мисля че ви подсказах достатъчно. Намествам се удобно, и започвам да слушам.

                            Коментар


                            • #89
                              До: + и - на редукторните мостове

                              Искам да ми посочите един камион който се използва като ТИР,извън РУсия.Щото те се карат епрекъснато натоварени .Скании и Волва бол,а Супр Маз е някаква измислица.Добре че идеята за руските джипове е добре прекопирана щото положението ще е като при автомобилите/руски автомобили скоро няма да има/

                              Коментар


                              • #90
                                До: + и - на редукторните мостове

                                Втори път ви призовавам - не съсипвайте темата.
                                Зарежете камионите, ТИРовете и другите неща, защото ще ги изтрия.
                                Има си подфорум за тези техники.
                                Зарежете Бахата и Ладогата, много далече отиваме и навлизаме в чужди води - сигурен съм в това.

                                Всяко нещо при проектирането си има цел!
                                Иначе мое мнение - темата се изчерпа! Всеки си има мнение и си го каза.
                                Изводите всеки сам си ги прави. Никой, нищо, на сила, не може да наложи на другия.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X