До: + и - на редукторните мостове
Темата е изчерпана преди да е започната. Проблемът е че периодично някой се връща към налудничавата легенда "това се чупи винаги а онова никога", с което за пореден път вкарва доверчивите части от публиката в безсмислени огромни разходи на пари и време, за принципиално неосъществими проекти. Понеже на него така му се струвало. Когато методиките за проектиране на агрегатите и общата компоновка на автомобилите, с предварително зададена надеждност в различните условия на експлоатация са известни от десетилетия. Има планини от книги, статистики на ремонтните заводи и резултатите от всякакви състезания, има какво ли не. Всичката информация е достъпна. Но къде съзнателно, къде от неразбиране, старателно се заглушава от кресливи рекламни измами и просто незнание или неразбиране. Колко струва само факта на сравняването на конвеерен работен автомобил за 1 000 долара с целеви прототипи за по 100 000. Веднага е очевидно че хората не разбират дори за какво става дума, камо ли как и защо е направено.
А да зарежат тротуарните легенди и да седнат да четат, е или под достойнството им, или твърде сложна идея за футболно - гламурното общество.
А между другото, всичките автомобилни учебници в книжарниците на всички автомобилни факултети, струват по-малко от една кална гума.
Темата е изчерпана преди да е започната. Проблемът е че периодично някой се връща към налудничавата легенда "това се чупи винаги а онова никога", с което за пореден път вкарва доверчивите части от публиката в безсмислени огромни разходи на пари и време, за принципиално неосъществими проекти. Понеже на него така му се струвало. Когато методиките за проектиране на агрегатите и общата компоновка на автомобилите, с предварително зададена надеждност в различните условия на експлоатация са известни от десетилетия. Има планини от книги, статистики на ремонтните заводи и резултатите от всякакви състезания, има какво ли не. Всичката информация е достъпна. Но къде съзнателно, къде от неразбиране, старателно се заглушава от кресливи рекламни измами и просто незнание или неразбиране. Колко струва само факта на сравняването на конвеерен работен автомобил за 1 000 долара с целеви прототипи за по 100 000. Веднага е очевидно че хората не разбират дори за какво става дума, камо ли как и защо е направено.
А да зарежат тротуарните легенди и да седнат да четат, е или под достойнството им, или твърде сложна идея за футболно - гламурното общество.
А между другото, всичките автомобилни учебници в книжарниците на всички автомобилни факултети, струват по-малко от една кална гума.
Кво правиме в случая
Купуваме нов ръкав ли???
)
Коментар