Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Great Wall - плюсове и минуси

    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
    Аз пък не разбрах дизеловия мотор на пикапа какъв е. Бензиновия бил ма Митсубиши, а дизела?
    Не знам какъв е, ама е трагичен. Онзи ден, един на горското, на първа бавна едвам драпаше по баирите. Тъкмо го бях харесал и останах разочарован...
    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
    0878 23 58 34- Радо

    Коментар


    • От: Great Wall - плюсове и минуси

      Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
      Аз пък не разбрах дизеловия мотор на пикапа какъв е. Бензиновия бил ма Митсубиши, а дизела?
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0052.jpg
Прегледи:1
Размер:135.0 КБ
ID:5436604китайски , ето и бензиновия Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка3227.jpg
Прегледи:2
Размер:180.3 КБ
ID:5436605
      Последно редактирано от aldr; 22-12-12, 16:32.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • От: Great Wall - плюсове и минуси

        140-150кс все тая, защото до 1500 оборота са много малко конете (въртящия момент) и по тежък терен (стръмно, дълбок сняг или кал) трябва да се кара само на бавни, иначе ще мирише на феродо при потегляне или ще заглъхне на най-неподходящото място...
        А диференциала дали е ниско при цял мост зависи от размера на гумите
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • От: Great Wall - плюсове и минуси

          Аз до тук разбрах следното - не много евтин автомобил, харчещ не малко гориво, вършещ не много работа, освен за пред дискотеката в Долно Уйно, дет най-младата мома е над 60.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • От: Great Wall - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
            Аз до тук разбрах следното - не много евтин автомобил, харчещ не малко гориво, вършещ не много работа, освен за пред дискотеката в Долно Уйно, дет най-младата мома е над 60.
            Нещо с разбирането имаш проблем, май.
            Сори, ама чакам дизеловата машина и тогава ще давам пак тестови кръгчета, не с Кията.

            Коментар


            • От: Great Wall - плюсове и минуси

              Ами точно за дизела пише по-горе колегата. Че на баира, дето Музубоши го е взимало безгрижно, включва бавни на китайцъ.
              подаръци за мъже от FACOM
              промоция на читави инструменти

              и на хоби такива

              тел. О879 Ч8Ч 2З5

              Коментар


              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                Ами точно за дизела пише по-горе колегата. Че на баира, дето Музубоши го е взимало безгрижно, включва бавни на китайцъ.
                Е тъй де! Аз в гората не бързам за никъде. Важното е да мина. Па и да изтегля някой закъсал.

                Коментар


                • От: Great Wall - За и против....

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  дали? на мен пък ми се налага доста често да бъзикам каква ли не китайска електроника и мога твърдо да кажа следното: каквото е правено от машина - поносимо до много добре. Където е пипнала китайска ръчица - от силно подозрително до пълен ужас.
                  Само дето всички продукти на Apple /Iphone, Ipad, Mac/ ги правят в Китай, а те ама никак не са зле.

                  Коментар


                  • От: Great Wall - За и против....

                    Колеги,карам бензиновата версия на пикапа предимно извънградско и по язовирите за риба.Еми 4 тумбака в кабината под хардтопа пълно с багаж+колесар с 4метрова лодка също пълна с багаж+извън бордов 10к.с качва и спуска баирите без проблем а около язовирите има много баири че и дъжд вали.Не е лошо камиончето за цената си го бива.За горивото нормално натоварен извън градско-12.5-13-газ-при скорост около 100км,а дали върши работа-върши товариш,товариш палиш и караш.За пред дискотеката не знам как ще да е,но за абитуренските е със записване.Поздрави

                    Коментар


                    • От: Great Wall - За и против....

                      здравейте и аз се сдобих със бензинов пикап китаец и за сега съм доволен .върви добре малко друса но все пак се води товарен а и на сняг е добре дори само със заднотоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1714.jpg
Прегледи:1
Размер:177.9 КБ
ID:5450040

                      Коментар


                      • От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Моят пикап стана на 30 000 километра.
                        Проблеми не съм имал освен с газовата.Обмислям махането и.
                        Разхода на газ е между 12,5 и 15 литра на сто километра.Бензин между 11 и 13 литра.
                        На 30 000 в обслужването освен масла и филтри се смениха и предни накладки,свещи,масло в скоростна кутия,флуида за усилвателя на волана и гресиране.Сумата за всичко бе 527 лева с ДДС.Накладките бяха 70 лева,свещите около 20.
                        Нещата,които до сега не ми допадат.
                        Кожата на волана започна да се протърква.
                        Кожата обличаща скоростният лост се е напукала на няколко места.
                        Газовата два пъти отказва.Единият път гореше бушон.Вторият път започна да работи на два-три цилиндъра и след това загасна.
                        От нова има лек трансмисионен шум от скоростите,когато отнемеш газта на ниска предавка.
                        Като изключим това,забележки нямам.Никакви шумове от пластмаси все още.Никакви шумове от окачването.
                        Една сервизна акция ми бе проведена - смениха гарнитурата между изпускателният колектор и двуцевката.
                        За сега това е от мен.Ще продължавам да ви държа в течение.

                        Коментар


                        • От: Great Wall - плюсове и минуси

                          Днес нагазихме в дълбокото . Макар и с добри зимни гуми не можах да пробия до обекта. Отдолу е стар сняг , а отгоре 25 см. нов , плюс стръмното изкачване. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0309.jpg
Прегледи:1
Размер:188.6 КБ
ID:5453499Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0322.jpg
Прегледи:1
Размер:191.9 КБ
ID:5453500
                          На нас клиренс ни трябва , не скорост

                          Коментар


                          • От: Great Wall - плюсове и минуси

                            Имам въпрос - как се държат до тук фарове и стопове ? Някой пропуснал ли е вода ?

                            Любопитно ми е, предвид предишни "прецеденти" с "кинез тюниХ".

                            Мерси.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • От: Great Wall - плюсове и минуси

                              Фарове и стопове , не съм се заглеждал но май нямат вода . Утре ще провяря , ако не вали де. А за " кинез тюних " прощавай но не го разбирам. Ако може малко пояснение , все пак съм от старото поколение .
                              На нас клиренс ни трябва , не скорост

                              Коментар


                              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                                Фарове и стопове , не съм се заглеждал но май нямат вода . Утре ще провяря , ако не вали де. А за " кинез тюних " прощавай но не го разбирам. Ако може малко пояснение , все пак съм от старото поколение .
                                Китайските "тюнинг" фарове и стопове са пищящя мода в авто "тюнинга" през последните поне десетина години. Ако не и повече. Започнаха като "тюнинг" артикули, и много бързо се обособиха като супер евтин заместител и извинение за оригиналните такива за катастрофирали коли например.

                                Ловят окото, но последния път когато съм се интересувал - всичките протичаха за няколко месеца, и в нета дори имаше инструкции кой модел как да го обработиш преди монтаж та да не тече. Отделно че побеляваха и прочее.

                                Понеже минаха години, ме интересува как са се справили китайските доставчици на подобни артикули и колко са дръпнали напред. По-нататък може да бъде интересно да се види кой е производителя на фарове и стопове конкретно за GW, за да може ако не дават проблеми - да се търси същия производител и за алтернативи на оригиналните фарове за други марки, защото съм 99% сигурен че производителя на оригиналните фарове и стопове на GW предлага фарове и стопове за още десетки марки и модели. Това ми беше идеята.
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X