Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Great Wall - плюсове и минуси

    Не върви повече.Но от нова до сега разликата във вървенето е осезаема.Аз я усещам,че лека полека уляга и по добре върви.Според мен се разработва просто.

    Коментар


    • От: Great Wall - плюсове и минуси

      Здравейте, аз също прохождам в Off Road-да с е едно от тези китайчета,за сега много скромно ама трябва да се почне от някаде. Найстина гумите с които идва не са грам за извън пътя, това не значи че джипчето не става за нищо. Още ми е жал да го вкарам в такива големи локви като на снимките,но доста съм го калял.За сека съм много доволен от машината,на асвалт върви до 180км/ч с приличен шум в купето (можш да си говориш споконо с пасажерите без да се напрягаш) на 195км/ч вече издъхва. Вози много стегнато като джип, задницата рита на нервните ни пътиша,возил съм се от зад "много друса"! Седалките макар и кожа са малко плитки и за дълак път не са много конфортни.Има и дуги малки недостатъчета който не ми допадат,но като цяло съм доволен от Джипарката. Расхода мисля че за кола 2000гк с водача е доста прилиен 9,5-15л газ много зависи кой,как и каде се кара.Окачването мисля ,че ще е най малкия проблем в бъдеше но вемето ще покаже,частите за подръжка са на доста прилични цени в сръвнение с други марки.

      Коментар


      • От: Great Wall - плюсове и минуси

        Скоро имах повод да се запозная с GW /Хувър-а/ - дизайн и комфорт са ОК, странно но ДВГ ми се видя шумно в купето!?
        Интересното беше, обаче, разбивката на Техническите Обслужвания - на 30х.км. сменят фреон на климатик, на 60х.км. - предни спирачни дискове!?, на 90х.км. и задните спирачни дискове тези три неща ми се виждат нещо слабички с краткия си пробег, защо ли!?
        Цената им е съответно - 116лв. - фреон, 357лв. - предните дискове и накладки, 325лв. - задните, отделно труда е по 36лв/ч. - с други думи, до около 100х.км. само за ТО си похарчил над 4000лв. ....

        Не зная какви са разходите за доказаните джипове от класа и ще ми е интересно да видя сравнението, но някак ми се струва скъпичко, като за това, което са към момента. А и от какъв метал ще са сп.дискове, че да заминат на 60х.км., при условие, че са толкова дебели, че оставят усещането за неизносимост!?

        Коментар


        • От: Great Wall - плюсове и минуси

          http://fakti.bg/avto/45506-28000-sht...iat-great-wall Ако стигне производството до България,мисля,че ще имат успех с продажбите Иначе дизайна,отпред-VW,отзад- Mercedes
          Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

          Коментар


          • От: Great Wall - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от replicona Преглед на мнение
            Здравейте, аз също прохождам в Off Road-да с е едно от тези китайчета,за сега много скромно ама трябва да се почне от някаде. Найстина гумите с които идва не са грам за извън пътя, това не значи че джипчето не става за нищо. Още ми е жал да го вкарам в такива големи локви като на снимките,но доста съм го калял.За сека съм много доволен от машината,на асвалт върви до 180км/ч с приличен шум в купето (можш да си говориш споконо с пасажерите без да се напрягаш) на 195км/ч вече издъхва. Вози много стегнато като джип, задницата рита на нервните ни пътиша,возил съм се от зад "много друса"! Седалките макар и кожа са малко плитки и за дълак път не са много конфортни.Има и дуги малки недостатъчета който не ми допадат,но като цяло съм доволен от Джипарката. Расхода мисля че за кола 2000гк с водача е доста прилиен 9,5-15л газ много зависи кой,как и каде се кара.Окачването мисля ,че ще е най малкия проблем в бъдеше но вемето ще покаже,частите за подръжка са на доста прилични цени в сръвнение с други марки.
            Защо не уважаваш правописът и граматиката, както и тези, които се мъчат да ти дешифрират нищото, сътворено от теб?
            Последно редактирано от maxxx; 07-08-12, 18:46.

            Коментар


            • От: Great Wall - плюсове и минуси

              Апропо, то само Волекса е с Евро5 и се прави у нас. Останалите са си чисти "китайци" на Евро4.
              Очаква се не по-рано от Нова Година да започнат събирането на новите модели в Ловеч с Евро5. Обаче ако продължат "пренията" с бате Гриша, не се знае знае ли се.......

              Коментар


              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                Дизайнът наистина наподобява други модели, ама бих го преживял при положение, че колата се предлага с топ оборудване на добра цена. Иначе според мене досега са гледали как ще потръгне завода и тепърва ще разрастват производството.

                Коментар


                • От: Great Wall - плюсове и минуси

                  Здравейте,от месец съм собственик на Стийд дизел и честно казано добичето не ме разочарова.В началото ми беше трудно да свикна със забиването на муцуната при потегляне,но после му свикнах.Преди няколко дни ми се обадиха от сервиза да отида за ъпдейт на софтуеъра.Всичко приключи за 5-10мин.,но не усетих чувствителна разлика във вървежа.Според спецовете разликата щяла да бъде в по-ранното развъртане на турбината( с около 150об/мин).Тествах го на кал в нива ,след дъжд и поведението му беше перфектно.Преди пикапа имах Фронтера къса база,която в сравнение с него си е като лека кола.Разхода към момента е около 10 на смесено каране(извънградско-120-130 и по черно в дискувани овощни градини на 4H и 4L).И един съвет от мен за бъдещите собственици на пикапа;не си вземайте черен-миенето му си е цяло приключение,а охлаждането-мечта.....За градско каране не е удобен,прекалено е дълъг.Равносметката е ;идеален баланс между цена и качество.Дано съм бил полезен
                  Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD 2002
                  Subaru Forester 2.0 d 2010
                  Great wall Steed 5 2.0 HDI 2011

                  Коментар


                  • От: Great Wall - плюсове и минуси

                    Радвам се най-сетне да прочета конкретни мнения по темата. От една страна това е най-големия китайски производител (от ако не бъркам 60 фирми), и от друга производството е родно. Мога да се хвана на бас, че от 3 до 5 години качеството на китайските коли ще се изравни с това на европейските. Относно подръжката, зависи на какво ще случиш. Карах служебно Паджеро, което беше за смяна на дискове на 30 к км. и съединител на 50 к км. Естествено смяната не е беше призната по гаранция - айде честити 5000 лв. само за съединителя. Форд Рейнджър - спукан блок на двигателя на 80 к км. - отново няма гаранция. Но да не задълбаваме.

                    Много ще се радвам да чуя мнения за варианта с газова уредба като разход и проходимост. Също недоумявам защо Хувър-а не се предлага с дизеловия двигател.
                    Последно редактирано от VHS; 20-08-12, 22:25. Причина: правопис
                    По-добре в Хайлукса, отколкото в хайлайфа...

                    Коментар


                    • От: Great Wall - плюсове и минуси

                      Мнения от първа ръка за българските коли си заслужава да прочетеш наистина. Относно поддръжката съм чел само положителни отзиви, на много добрo ниво са всичките сервизи.

                      Коментар


                      • От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Първоначално публикуван от VHS Преглед на мнение
                        .. Мога да се хвана на бас, че от 3 до 5 години качеството на китайските коли ще се изравни с това на европейските.
                        +1!
                        Както и на корейските.
                        Първоначално публикуван от VHS Преглед на мнение
                        ..Също недоумявам защо Хувър-а не се предлага с дизеловия двигател.
                        Защото от края на годината идва Хувър Н6, който ще е с нов турбодизел и много Х3. Карах и дизила и бензина на пикапа - дизела определено е по-добрият избор, ако ще се излиза от асфалта.

                        Коментар


                        • От: Great Wall - плюсове и минуси

                          Първоначално публикуван от Bull_69 Преглед на мнение
                          +1!
                          Както и на корейските.
                          На корейските отдавна е изравнено.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Great Wall - плюсове и минуси

                            И аз чакам да пробвам дизела.

                            Коментар


                            • От: Great Wall - плюсове и минуси

                              Здравейте,
                              Не съм карал Great Wall за съжаление но днес видях на улицата джипа Hoover с мотор 2.4 и заводска газова уредба.
                              Бях спрял зад него във Варна на кръстовището над затвора в посока кварталите (баир нормален).
                              Направи ми впечетление тоталната липса на мощност при потегляне натоварен с 2-ма пасажери само!
                              При тръгване започна да бучи и набира като стар москвич, направи колона зад себе си.
                              Определено с този мотор е умрял кон.
                              Има ли собственици на модела Hoover 2.4 при нас?
                              Ако има споделяте ли ми мнението?
                              Поздрави
                              Land Rover Discovery II, V8 4.0
                              VW Golf VI variant
                              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                              Коментар


                              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Един съсед работи във фирмата и вчера имах удоволствието да подкарам служебния му дизелов пикап . На първо четене съм много доволен от показаното от машината двигателя е 2.0 дизел с променлива геометрия на турбото 150 к.с. които са му напълно достатъчни . Предавателната кутия е 6 степенна . Машината има много добра динамика в градски условия и вътре е много тиха . Само шосейните гуми ме спряха да направя един по сериозен тест на кално място но всеки момент ще ги сменят с по агресивни и ще го изпитам и на черно . Това което аз усетих е че има една дупка в турбото от 1200 до към 2000 оборота и от там тръгва много добре . Според човека пикапа с дизелов двигател е хит и не могат да насмогнат с поръчките до нова година всичко е продадено .
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X