Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Great Wall - плюсове и минуси

    HiLux. Става дума само за шасито. Не е като на L200.
    Двигателя със сигурност е Mitsubishi.
    Има снимки, сега търся начин да ми ги пратят.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • От: Great Wall - плюсове и минуси

      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
      HiLux.
      Не вярвам. Там торсионите по спомен са на горния носач. Тук са на долния. Съответно поне в предната си част шасито няма как да е това.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: Great Wall - плюсове и минуси

        Получих някои снимки от Сергей. Сложих и надпис, за да се знае , че не са мои.






        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

        Коментар


        • От: Great Wall - плюсове и минуси

          Един интересен текст в сайта на нашите приятели от EconomyNews.bg, които правят икономическото предаване на OFFRoad Radio "Време за пари":
          Конкурентите на Litex Motors

          Темата ще е акцент в предаването на Ива Стойкова, което започва в 16 ч по OFFRoad Radio.
          www.offnews.bg

          Коментар


          • От: Great Wall - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Не вярвам. Там торсионите по спомен са на горния носач. Тук са на долния. Съответно поне в предната си част шасито няма как да е това.
            Така е Спарки там и ресорите са над моста , а тук отдолу . Но докато не качим някой на канала само може да гадаем .

            Коментар


            • От: Great Wall - плюсове и минуси

              Дано прилича само външно на Исузуто че по чуплив пикап няма!Тук на Крит всяка трета кола е пикап и Исузуто са наи чупливи.
              Grand Vitra ddis 2008
              SEAT Althea XL tsi 2010
              Mitsubishi Canter

              Коментар


              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                Един тъп въпрос Аз досега на газ не съм карал никога и незнам кое ще е по исгодно за всекидневна употреба-газовия или дизеловия двигател на Дувара?
                Grand Vitra ddis 2008
                SEAT Althea XL tsi 2010
                Mitsubishi Canter

                Коментар


                • От: Great Wall - плюсове и минуси

                  Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                  Един тъп въпрос Аз досега на газ не съм карал никога и незнам кое ще е по исгодно за всекидневна употреба-газовия или дизеловия двигател на Дувара?
                  Ами колега при положение , че бензиновият го продават с опция за газ течна фаза не виждам как дизела би бил по-изгоден .

                  Коментар


                  • От: Great Wall - плюсове и минуси

                    В момента движението на газ излиза около 10 % по евтино от движението с дизел, което пък е доста по евтино от бензин, при едни и същи мощности и горе долу еднакво стари двигатели.
                    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                    Коментар


                    • От: Great Wall - плюсове и минуси

                      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                      В момента движението на газ излиза около 10 % по евтино от движението с дизел, което пък е доста по евтино от бензин, при едни и същи мощности и горе долу еднакво стари двигатели.
                      Това е точно така и при чисто нови двигатели. Но въртящия момент при дизела, все още е наличен при доста по-ниски обороти. Фолксваген пуснаха бифюл автомобили и разхода по каталог е - 10% в актуални цени на горивата тук.

                      Коментар


                      • От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Преди време бях качил няколко снимки отдолу на китайчето,но темата бе изтрита.Ето го-чисто Исузо.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06012012030.jpg
Прегледи:1
Размер:164.4 КБ
ID:5347066Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06012012029.jpg
Прегледи:1
Размер:171.1 КБ
ID:5347065Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06012012028.jpg
Прегледи:1
Размер:144.4 КБ
ID:5347064Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06012012027.jpg
Прегледи:1
Размер:159.3 КБ
ID:5347063Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06012012026.jpg
Прегледи:1
Размер:170.2 КБ
ID:5347062Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06012012025.jpg
Прегледи:1
Размер:157.0 КБ
ID:5347061Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06012012024.jpg
Прегледи:2
Размер:169.2 КБ
ID:5347060

                        Коментар


                        • От: Great Wall - плюсове и минуси

                          Не забравяйте че впръскването на газ при течна фаза на уредбата се комбинира с впръскване и на бензин за смазване и охлаждане на клапаните. Мисля че беше на 9 такта газ има 1 такт бензин. Тука остава проблема с допълнителното място на бутилката както и по-слабата динамика спрямо дизела особенно при ниски обороти.
                          Experienced on Toyota Hilux and VW Amarok

                          Коментар


                          • От: Great Wall - плюсове и минуси

                            Ами бензина е доста динамичен дори и в ниските обороти , поне на мен ми направи такова впечатление .

                            Коментар


                            • От: Great Wall - плюсове и минуси

                              Радо, ти колко време тегли Мицубишито и как е сравнението с Тойотския дизел ?
                              На коя скорост, при какви обороти, загряване имаше ли ?
                              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                              Коментар


                              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                                Радо, ти колко време тегли Мицубишито и как е сравнението с Тойотския дизел ?
                                На коя скорост, при какви обороти, загряване имаше ли ?
                                Ми това сравнение е малко неточно да го правя щото тойотата ми е с дизел на 25 години и е тромав и е само 70 коня . Този двигател на митсубиши все пак е няколко поколения след него и си е 130 коня като въртящ момент мисля , че са сходни.
                                Но теглих паджерото без да го усещам отзад единствено съм се съобразявал с това , че те нямаха спирачки както трябва отзад при не работещ двигател и повече от 60 не съм вдигал . Но и на 5та със 60 и на 1500 оборота си вървеше както трябва с паджерото закачено . Говорим за дълга база паджеро 2 2,8 тди което си е 2 тона и нещо кютук. Но не ми липсваше мощност да го дърпам . Единствено докато тръгна , че и пикапа и джипа бяха в преспата се размириса на феродо от съединителя , след това никакви проблеми .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X