Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Цип е на ръчната, но като се отвори нищо на близо не се вижда. Явно цялото барче трябва да се сваля, но няма видими винтове или капачки.

    Коментар


    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

      Зад лоста не се ли вижда шпилка за регулиране ?

      Коментар


      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

        Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
        ПП:

        Темата не върви много. Явно малко километри имаме всички или колите са си екстра. Дай боже и на по 200 000 пак да сме си заедно.
        Май съм пропуснал да се отчета - на километража отдавна стои число по-голямо от 200 000 (Не съм сигурен, но май вече са 216к). Няколкото повреди съм ги описвал във форума. Мога да добавя и че сравнително често горят крушки на фаровете и до момента няколко в интериора. До момнета са сменени поне 5 комплекта H4, 2 HB4 и по 2 комплекта габарити и светлини на номера. Бях сложил по едно време Philips Blue vision на фаровете... Е те пък за норматив се съсипаха.
        П.П. Заглеждайте дали ви е осветена табелата, че КАТ дебнат за тези неща.

        Коментар


        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

          Първоначално публикуван от getsov Преглед на мнение
          Май съм пропуснал да се отчета - на километража отдавна стои число по-голямо от 200 000 (Не съм сигурен, но май вече са 216к). Няколкото повреди съм ги описвал във форума. Мога да добавя и че сравнително често горят крушки на фаровете и до момента няколко в интериора. До момнета са сменени поне 5 комплекта H4, 2 HB4 и по 2 комплекта габарити и светлини на номера. Бях сложил по едно време Philips Blue vision на фаровете... Е те пък за норматив се съсипаха.
          П.П. Заглеждайте дали ви е осветена табелата, че КАТ дебнат за тези неща.
          Провери си напрежението на зареждане(без и със товар) щом крушляците горят често.
          Крушките за фарове с повишена яркост на излъчване са с по-къс живот от нормалните.
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

            Всъщност... вероятно генератора е бил проблема за крушките, но да се надяваме, че след ремонта проблема се е решил.
            Интересното е, че се срина без каквото и да е предупреждение или поне аз не съм хванал признаците. Просто едвам запали един хубав ден - чак след това светнаха червените лампи по таблото.

            По отношение на по-ярките крушки - по-къс, по-къс, ама 1 месец не мисля, че е нормално.
            П.П. Все пак ще замеря, когато се прибера.
            Последно редактирано от getsov; 26-02-12, 17:31.

            Коментар


            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

              Първоначално публикуван от getsov Преглед на мнение
              Всъщност... вероятно генератора е бил проблема за крушките, но да се надяваме, че след ремонта проблема се е решил.
              Интересното е, че се срина без каквото и да е предупреждение или поне аз не съм хванал признаците. Просто едвам запали един хубав ден - чак след това светнаха червените лампи по таблото.

              По отношение на по-ярките крушки - по-къс, по-къс, ама 1 месец не мисля, че е нормално.
              П.П. Все пак ще замеря, когато се прибера.
              И на моята 120-ка горяха сравнително често крушки на таблото и на фаровете. На фаровете слагах едни по-ярки от обикновените и горяха на всеки 5-6 месеца по една. Винаги си носех резервна в багажника.
              Ако видиш как горят на Туарег, ще си много спокоен
              Последно редактирано от TLC14; 26-02-12, 18:47.

              Коментар


              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                http://www.dealextreme.com/c/car-led-light-bulbs-712
                Фаровете не ми горят, но стопове и вътре плафончетата Мисля че в линка е решението, някой ако има списък къде какви крушки са ще е от полза.
                По темата с ръчната, нищо не мога да видя, не е скъсано защото при зверско дърпане, докато опре в пластмасата задържа.

                Коментар


                • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                  За шест години ми е изгоряла само една крушка на стоп и беше съвсем стандартна. Като я свалих просто бях на една бензиностанция и взех същатата, нямаше проблеми.

                  Коментар


                  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                    Някой слагал ли е фланци и като цяло дали има смисъл ?

                    Коментар


                    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                      Слагани са и няма особен смисъл. Тази на която бяха беше с окачване ОМЕ +2.5' и се експлоатираше само в гората.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                        Благодаря ти ! Да знам да не се занимавам с глупости...

                        Коментар


                        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                          Друг въпрос имам, някой открил ли е начин да "укроти" колата по завоите и не само...?
                          Става въпрос за обикновенното окачване не въздушното !

                          Коментар


                          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                            Моята е без въздушно окачване, но е много кротка в завоите, а и на прав път. По магистрали никога не вдигала над 130, по нормални пътища 80-100, а където има завои намалява така, че на пътуващите да им е приятно. Иначе съм я предупредил, че ще я сменя за Субару Импреса.
                            http://www.nakladkibg.com
                            накладки, спирачни дискове, съединители

                            088 8613380

                            Коментар


                            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                              120 ката е един чудесен компромис за асвалт и черен път.

                              Ако много ти клати си виж налягането в гумите има осезаема разлика в поведението на колата при по спаднати гуми.

                              Не е изключено и мамортесьорите да са ти изпуснали, на около 100 000 май се предават задните.
                              Т5
                              Crossrunner

                              Коментар


                              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                                тва с крушките и аз си патя,вече 3 смених на Н4,и две габаритни задни.Двата акумулатора ми умряха последователно,верно след като навършиха 8 години ;-).Почвам да се замислям нямам ли проблем в тоците и аз!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X