От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Всички казват, че ръчните за 120ка е голяма грешка, то и по книжка разхода е по-голям, а заради голямия въртящ момент, камо ли ако са 204/500 ръчните мелят съединители. При положение, че автомата не дава ядове, а и е по-икономичен ръчни не виждам защо да си купи човек.
Всички казват, че ръчните за 120ка е голяма грешка, то и по книжка разхода е по-голям, а заради голямия въртящ момент, камо ли ако са 204/500 ръчните мелят съединители. При положение, че автомата не дава ядове, а и е по-икономичен ръчни не виждам защо да си купи човек.
))
Последно време сипвам от новата нафта на Лукойлци и да ви кажа на студено дюзите щракаха, с новата нафта го няма това нещо, както се получаваше при сипване на добавка. Колегата с капака на резервната гума. Проблема е лесно решим но гаден. Ключалката е тотално клеясала, няма да можеш да я отвориш, ако имаш яки каиши с стягане стегни целия пръстен докато се откачи механизма, той е като кука и ако стегнеш 5мм ще се откачи. После се сваля ключалката много лесно с една скоба е и също толкова лесно се разглобява, почиства се с меглио докато блесне, после с течна грес се маже юнашката, и периодично се отклюва и пълни с грес. Течна грес има в метро едни спрейчета много хубави, има ги и за вериги за мотори на тая фирма.
Коментар