Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

    ама така като я направиш имаш голям пад на мошност във въртенето на толкова зъбни колела.

    Коментар


    • Пешо виждаш, че се потвърждават нашите мнения и не само мощността а и много дриги неща ще се влошат..................не бързай с това решение

      Ако това беше толкова ефективно и ставаше толкова лесно всички щяха да монтират по две раздатки............

      Едни се чудят колко раздатки да сложат , други не могат да си намерят точната джипка....................

      Следваща стъпка ще трябва да сменяме и мотора....
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 07-03-08, 07:34.

      Коментар


      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

        Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
        ама така като я направиш имаш голям пад на мошност във въртенето на толкова зъбни колела.
        колко?
        надявам се късите групи да ми вършат работа допълнителната централита или чип тунинг а и излкучения клапан за рециклиране на газове..
        ако трябва и колер ше сложа не ми се проваля идеята за две раздатки.
        в съшност това е най големия кусур ако се напаснат идеално няма да има вибраци.
        то така или иначе Иво ми показа как се кара и на него не му вибрира сузукито
        само дето не знам колко ше гори така ако го карам ха ха.

        дайте да спомен и плюсовет
        +по голям контрол избор на 2:1 или 4:1
        +надежност не се натоварва само една кутия която не е мислена за дяволи
        *не харча много евро за кит който е мислен сам с финансова цел без да се има предвид
        надежноста
        поздрави

        Коментар


        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

          Първоначално публикуван от spark & ivo
          Ако това беше толкова ефективно и ставаше толкова лесно всички щяха да монтират по две раздатки............
          Иво прав си както винаго но ти знеш че тук нещтата с тази машина не вървят просто не е базата която позволява сериозния тунинг обещавам че това е последния опит да изплувам
          има много труд и доста евро да не казвам крайна цифра че много хора ше ме сметнат за луд
          но както казват кой каквото си надроби това ше сърба задължен съм да опитам ако пак не ми
          стига верния път сме го приказвали много пъти.знам че колкото и раздатки да сложа пак си остава същия скакалец но поне знам че в клас сузуки ше сам на линия естествено че ми хъресва това което вие вършите но оше не ми е времето и траял за аматьори ми е безразличен но никой не се ражда научен.
          поздрави

          Коментар


          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

            Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
            това е представката която позволява да се изравнят щангите панхарда и кормилната ли?
            Точно. Да се изравнят в една равнина за да се движат еднакво.
            Не е задължително но е много вероятно като свалиш само хебела да започне при всяка дупка да ти бута волана. Не може да изпадне в неконтролируем резонанс но е много гадно и дори два демпфера не могат да го предотвратят.
            Това равнината на напречните щанги, да е хоризонтална също е важно но в повечето случаи, при голям лифт е невъзможно.
            Моите наблюдения са че тези неща които описах по горе са от значение само при скорости над 50км/ч. За траял са почти незначителни.

            Коментар


            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

              Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
              баси Кинекс.с тия имена.тва удължител на паразитния хебел ли е
              не. това е Железото с което преместваш захващането на напречната шанга/тракбар/тяга на панар по ниско спрямо шасито или по високо спрямо моста с цел щангата да дойде максимално хоризонтално, за да няма бутане - както го е описал Пламен. за съжаление не ми е известен точен термин на Български за което.
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                колеги да си дойдем на думата тук е форума за тунинг на окачване двете раздатки ги оставям като станат ще споделя ако има интерес.
                в съшност не е никак лесно доста е сложно чак се оплаших ако искам този проект
                да се реализира ми е нужен и боду лифт.
                така денес сложих питмана и тествах волана се врътна здравта
                колата не вибрираше изобщо но пък имах чуството че карам лодка..така обратно в бокса и
                с кончето реголирах горе доло и кара докато не сложа подложките не барам нищо..
                а панхардите ше се наложи корекция че явлението бутане е сега наистина факт ужас.

                поздрави

                Коментар


                • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                  някой хора не им хъресва ама хич идеята за две кутий и направиха всичко което трябваше за де ме накарат де избера верния път за което им благодаря естествено всички се досещат за кой става дума човека Иво от ГИП Ф РОГ каза че окончателно се отказва от всякакъв вид джимнита ако не послушам каккво пее радиото.
                  и така се започва с нов план стария отпада новия е наистина е много много интересен
                  ще се монтира едно атласче 4 и да ми е мирна главата а и други работи е намислил но за сега са само в листа за следващи подобрениа като мостове от нисан гуми 35
                  поздрави

                  Коментар


                  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                    И накрая ще си вземеш Вранглер, и ще започнеш всичко от начало.

                    Коментар


                    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      И накрая ще си вземеш Вранглер, и ще започнеш всичко от начало.

                      идеята е да се вкарват парите в неща които са наистина от полза и после лесно мога да си ги сваля като си купия вранглер.а не се знае може това джимни да заприлича не нещо ако се пипне както си му е реда но на мен ми е необходимо и за всеки ден така че още не мога да го асимилирам.мостовете от патрyл ГР ше мога винаги да ги ползвам и на един вранглер с тази раздатка и лесна работа.важното е че успя да ме убеди не е никак лесно нито евтино защото на атласа ще се наложи ние да му правим адаптарра за джимни а и може и нови фланци преден и заден кардан монтиране изрязване ..
                      да имаме предвид че това е малкия атлас 4 които е 1:1 2:1 2.7:1 и 5.4:1 така че за мойто джимни с гуми само за траял 31-32 ще е мисля максимума с оригиналните мостове естествено ако земе да чупи пари за преден блокаж няма да скачам че да не са на вятъра...
                      поздрави

                      Коментар


                      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                        атлас 4 няма да има за сега се отказах причините са наи вече финансови не е чак толкова лесно
                        като се иам предвид че досега има доста пръснато.следваща стъпка е подсилване защити а може и преден блокаж много скоро.
                        поздрави

                        Коментар


                        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                          здравейте отдавна не съм писал по темата.има голям напредък с който постигнах джипа да не се клатушка.
                          след направата на едно траялно трасе за аматьори си огънах една щанга.естествено докато се усета луднах неможеше да се търпи и започна направата на онова чудо със страно име да сваля захващането на панхарда за начало отпред.естествено
                          го постигнах и то много добре от дебели 8мм шини го скалъпих и яки заварки с електроди 3.25мм че си нямам много вяра.
                          тръгнах да го слагам и разбирам че няма да стане панхарда опира в прасето на дифа сегашните ми шанги са прави а фабричната е крива.отпада варианта и отам идеята за двоен демпфер
                          набързо си направих стойките и монтирах оказа се че вибрацията изчезна 100% а и ефекта бутане почти ако не карам като луд по някой пат с много завой.
                          това е според мен предния ми демпфер на предната кормилна щанга не успява или е много слабичък все пак тои е конструиран за серийно джимни с по малки гуми.


                          поздрави

                          Коментар


                          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                            Дай снимка на напречната щанга и планката която я сваля.

                            Коментар


                            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                              днес снимах как е при мен панхарда. щангите са ми почти в една равнина но малко трябва да се свали за да са в една равнина но има проблем имено със шангата че тя е вече права.
                              има и други пречки там точно се пречка захващането на биелетката на сатабилизиращата щанга която в крайна сметка
                              си върнах с дългите биелети защото на странични налкони ми държи джипа по добре а мисля да е направя да се откача бързо без да е свалям цялата.













                              saludos

                              Коментар


                              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                                Това нали е стандартното ухо отпред.

                                Кое си свалил. Или още не се сложил планката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X