Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

    ами не съм е сложил защото не може права щанга не става а и планката ше упира на захвашатнето на биелетата.
    като е направих и наложих де бележа да е дупча и се отказах
    поздрави

    Коментар


    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

      А планка за повдигане на ухото на моста не става ли.
      Болт он не съм виждал но с заварки става.

      Така няма да опира в прасето.
      Последно редактирано от kinex; 21-04-08, 23:34.

      Коментар


      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

        така ше стане но и нови щанги ше иска ше дойдат дълги но това не е никакъв проблем.
        обаче така предната панхард няма де е в една равнина с кормилнта шанга у ше има да лашка ама вече наистина
        за да не става така ше трябва да си направя(HI -STEER) да вдигна тази кормилна шанга и дори задната да е изместя от пред високо така ше стане както си трябва да бъде по книга иначе често ше сменям унибали и огънати задни кормилни шанги.
        поздрави

        Коментар


        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

          Като изправиш напречната после е лесно да изправиш и кормилната(тази от хебела). Имаш свален хебел а може и да преместиш накрайника отгоре. Ако не ти се разпробива обратен конус за по-голям накрайник
          или дупка за преходна фтулка за да обърнеш твоите си накраиници,

          слагаш един унибал и почваш проби за най-добра геометрия на щангите.


          Дано в Испания не е забранено да се кара с унибали по кормилните щанги както е в Калифорния.
          Проблема след повдигането на щангите е дали има достатъчно място над тях за да се движи моста нагоре. Подложки на бъмп стоповете слагал ли си.
          Последно редактирано от kinex; 23-04-08, 08:31.

          Коментар


          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

            мерси за съвета идеята е добра това ми каза и белгиеца дето ми продаде окачването унибала оправя доста но идеята за разпробиване и унибали не ми допадна все пак е машина която на ден минава над 120км и ше се разлопкат бързо или поне аз така си мисля.на панхарда съм задължен и няма друг вариант а и 50.000км дето изкараха си е добра цифра а и те не са разбити само с луфт лек луфт.
            на скоро Иво мина преглед(вижте темата вранглера на Иво)на една от многото си щанги които има е с унибали по точно тази на хидравличното управление и съм виждал как огъва щанги на снимка как чупи шенкел но унибалите не мърдат това че не са здрави май е само заблуда защото от унибал до унибал има огромна разлика самото наименование е много заблудително.
            за сега ше поспра ако сложа подложки 5см ще се наложи да си поиграя доста с щангите включително и кастер а и с нереголируеми носачи това си е пълна бесмислициа все ми се струва че един флекс и гуми 32 е 100 пъти по добре от още вдигане на окачването.
            днес умно гледах едни тоьоти дарти как им са щангите и с малко повече време средства и желание може да се получи наистина
            това което искам.
            поздрави

            Коментар


            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

              Ако си свободен в събота към 12 часа ела насам и ще ти дам една много умна и практична идея за цялата ти предна система на щангите. Мисля че ще стане добре и ще изчезнат проблемите ........всичко е геометрия ти го знаеш Вече взех всичката документация на Вранглера

              Коментар


              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                мерси за съвета идеята е добра това ми каза и белгиеца дето ми продаде окачването унибала оправя доста но идеята за разпробиване и унибали не ми допадна все пак е машина която на ден минава над 120км и ше се разлопкат бързо или поне аз така си мисля.на панхарда съм задължен и няма друг вариант а и 50.000км дето изкараха си е добра цифра а и те не са разбити само с луфт лек луфт.
                на скоро Иво мина преглед(вижте темата вранглера на Иво)на една от многото си щанги които има е с унибали по точно тази на хидравличното управление и съм виждал как огъва щанги на снимка как чупи шенкел но унибалите не мърдат това че не са здрави май е само заблуда защото от унибал до унибал има огромна разлика самото наименование е много заблудително.
                за сега ше поспра ако сложа подложки 5см ще се наложи да си поиграя доста с щангите включително и кастер а и с нереголируеми носачи това си е пълна бесмислициа все ми се струва че един флекс и гуми 32 е 100 пъти по добре от още вдигане на окачването.
                днес умно гледах едни тоьоти дарти как им са щангите и с малко повече време средства и желание може да се получи наистина
                това което искам.
                поздрави
                Не е нужно да се разпробиват по-големи дупки за да сложиш унибали на кормилните щанги. Виж на горната снимка колко е тънък болта. Нормално си влиза в заводския конус на накрайника.
                С още 2" лифт ще сложиш още проблеми. Освен че колкото вдигаш толкова трябва и да разширяваш(а то вече с джанти или фланци няма на къде, трябват по широки мостове) най-вероятно и носачите ще дойдат къси и ще трябва лонг арм.
                Щом кастора е фиксиран пробвай със сходимоста Toe-in(тоест затворена). Toe-out е отворена.
                Задачата в случая е да направиш двете щанги панхард и кормилна да окъсяват еднакво защото проблема не е в това че са наклонени. Верно ако са водоравни ще стане по-лесно но има много скоростни окачвания при които щангите са под голям ъгъл и гумите нямат паркинсон.


                http://youtube.com/watch?v=30-CqoEO7Ak

                Виж моста как бяга в страни а гумите сочат направо.
                http://youtube.com/watch?v=tGDFzwvVSUo&feature=related

                Как става обаче ...
                И аз от няколко месеца се боря със същия проблем като теб. Сега мисля да я сваля от 4" на 3".
                Много хора си ги карат с треперещи гуми и хич не им пука. Нормално било. Ние явно сме много капризни.

                Коментар


                • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                  Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
                  Ако си свободен в събота към 12 часа ела насам и ще ти дам една много умна и практична идея за цялата ти предна система на щангите. Мисля че ще стане добре и ще изчезнат проблемите ........всичко е геометрия ти го знаеш Вече взех всичката документация на Вранглера
                  ще намина обезателно да се видим.
                  сега не вибрира но и не ми хъресва задната щанга там където е мястото и е отпред на високо.
                  радвам се за вранглера че вече е годен и за асфалта
                  поздрави

                  Коментар


                  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                    kinex недей да сваляш нищо то е престъпление.
                    при мен е много просто и се получи. пробвай да сложиш демпфера на щангата която свързва двете колела и ако имаш някой друг и на кормилната щанга от кутията
                    тези вибраци винаги ше ги има но излечими според мен само с двоен демпфер ако пак не става има и с пружина
                    но доста по скъпи.
                    много интересни бегачки на едно от филмчето ми се стори че ефекта бутане е доста голям при неравностите.
                    а идеята за унибала не е лоша въпрос на време и проби.
                    за сега задната щанга ми е по важна жалкото е че на мен спирачните цилиндри ми са над диска точно което не ми дава вазможност да прихвана допълнителни хебели на които да сложа нова щанга която да свързва двете колела.
                    поздрави

                    Коментар


                    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                      да на второто се вижда много ясно как бяга моста ама и този си е много височак.
                      ако бяга толкова моста трябва и да му бута и волана и постояано да корегира или освен да е оставил голям луфт на кутията което не ми се вярва.
                      поздрави

                      Коментар


                      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                        ето и една малка добавка към всичкия този тунинг лесно евтино АРБ ха ха

                        нали аз си имам АРБ а ми ходя да гледам батковците и гледам че имат едни ръчки да си блокират задните колела
                        и да завиват повече когато с в някоя траялна зона.
                        мисля че няма нужда от повече обеснение то е ясно че се печели доста маневреност там където маневрите не помагат
                        естествено тест с филмче ше има и ако е на траял оше по добре.
                        е няма да е като е този батко но никога не се знае един ден можем го стигнем ха ха
                        http://es.youtube.com/watch?v=88CsT1aMC2w&feature=user
                        следваща стъпка интерколер има набелязан има идея как да се събере над мотора само още малко време и ше баде
                        реалност да видим дали ше бяга повече.
                        поздрави

                        Коментар


                        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                          150.000км до тук бяхме приятелю много пътища изминахме но дойде време да проумем че така не бива
                          все пак три години бяха пре достатъчни за да разбера че мястото ти е само в гората а не по асфалта.
                          от сега на татък обещавам да има само хард раходки и естествено сериозне тунинг който сега започва.

                          ей да не ме помислите за врътнал само малко разнобразие с две думи 4000км на месец не е шега работа
                          и скоро ше си имам машинка за ежедневна употреба и с това слагам край на мистерията джипа е за в гората.
                          тази тема се отколни доста моля модераторите да е метнат в раздел проекти или ако няма такъв при сузукитата ми се струва най подходящо.
                          поздрави

                          Коментар


                          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                            Ами тя е в проекти.
                            Стига бе, искаш само Сузукитата ли да я четат.
                            Всички знаят че е тук.

                            Коментар


                            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                              ами не съм много сигорен мисля че тук е специално за тунинг на окачаване.
                              но все пак си мислех че ако има раздел за проекти в който може да има място джимнито
                              ми се струва по подходящо все пак по други форуми го има и могат да го четат само регистрирани учасници и не
                              който ми кефне.
                              поздрави

                              Коментар


                              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                                Много си е добре темата тук. Но, ако някак вземе, че се премести, няма проблем - навсякъде ще я намеря, ще я следя и ще се заразявам с идеи и мераци.

                                Конкретен въпрос: Защо само за гората? Точно бях успял да се самоубедя, че "Джимни"-то е идеално универсално джипче (разбира се, доколкото може да съществува такова нещо.)

                                Поздрави!
                                Искам България чиста!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X