Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

    днес следобед имах да довърша малко
    и пак се умотах ама наистина съм си много безодговорен...
    след като бях монтирал всички кутйки без предна дясна реших че ше има време да е довърша но стана така че се стъмни бързай и ми се измести моста или с две думи не можах по никакъв начин да го накарам да си застане на мястото за да вкарам болта от кам задниа край на носача..
    след доста опити дигане сваляне няма начин поне 1см беше утишъл на пред.
    направо си умирях от яд защо не подпрях добре отпред първо.
    но ми хрумна една идя която се указа
    решението на проблема..
    ами нали си има задна лебедка та си вързах моста и го дръпнах там където му е мястото разбирасе под моста беше крика на колелца а стойките на шасито.
    след като се получи се чуствам много по добре даже не ме е яд че направих тази грешка...
    поздрави

    Коментар


    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

      Така е като работиш сам.
      И на мен редовно ми бяга.
      Един път направо спука бронята.

      Коментар


      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

        да сам не е работа ама хич да се захваща човек
        накрая се скапва от лягане и ставане но нека да е весело поне тва ми харесва ......
        да си дойдем на темата има и други поражения но за сега немога да кажа каква е причината....
        вчера тръгвам на работа и като наближи между 60-80км колата ше се скъса да тресе много яко чак не може да се контролира.....
        от което съм чел по форумите има едни лагерчета на сферите те били много крехки
        или се износват или чупят или клеясавта от ръжда.....
        хубаво но в сузуки тези лагерчета ми ги карат чак незнам си кога.
        тръгнах по магазините казаха ми за едни а то се оказа че са затворили не съществуват
        на едно място ми обясниха че всеки лагер моге да баде доставен на СКФ но и на много висока цена 25-30€ за брой...
        трети вариант един цял преден мост от който ползвам което имам нужда а другото за части.
        от как чух цената на четери лагера се затичках да грабна моста че той колкото лагерите..
        много интересно става карането както се кара с 50км триабва да се ускори възможно най барзо за да се преминат критичните 60-80км/х после се усеща но много малко...
        това е за сега като го разглобя ше видим дали е това за което аз си мисля.
        поздрави

        Коментар


        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

          Пешо, намисли си желания и Дядо Коледа ще ти ги докара по някой автобус от БГ за Испания

          Егати лагерите по 30 Евро едното ) да не са ръчна изработка )

          Поздрави,
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

            Докато си намериш лагерчетата можеш да пробваш да отвориш предницата на око. Полвин - един милиметър при кормилната щанга. Почти съм сигурен че вибрацията ще изчезне. Това обаче е времено решение защото прекалено отворената предница влошава управляемоста.
            Можеш ли да кажеш какви са стойностите на геометрията на предния мост преди и след лифта.
            Castor:
            Camber:
            Total Toe-In:
            Също в какви мерни еденици са.
            Стендовете мерят в часови или метрични градуси или в милиметри.

            Тук съм описал мойте мъки с геометрията.
            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...EB%FA%F1%EA%E0
            А те изобщо не са свършили.

            Коментар


            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

              ще зема да пробвам най добре да сменя накрайниците от резервния мост има задната кормилна шанга свалям и сменям те така или иначе си ми бяха почти без грес а може и вече да са утишли..
              ката върта волана чувам леко тропкане но не е много.....
              като клатя гумите няма ниакъф луфт но там вече може да се дълги на липса на грес или да са клеясали лагерите и нищо не ме учудва този дето ми прави късите дифове да не им е сложил силикон на някой много важни местенца..
              лагерите ше са в петък или понеделник цената на 4 от сузуки е 25-30€ комплекта
              това е поносимо...
              от резервния мост също са здрави нямам никакво време да си разхвърлям колата
              пуста му работа иначе днес разпарчалосах резервния мост....



              ха тук гледам у се смея не е хапон

              гайчица незнайна

              всичко е добре добре похарчени пари
              сега си имам много добра представа кое как е и как се действа само една страна гайка на главината има тея от сузуки надали ще ми продадът такъв клуч ами ше се мъча да правя или да развъртам с чука но защоли при положение че са здрави за сега не ми е зор..
              нямам никаква представа от настройки на предницата
              все оше ми е много мътна тази тема но както е тръгнало ше трябва и тва да науча..
              оше на първия ден махнах демпфера щото ме ядоса
              говорих с Иво да го направим на задната шанга която е зад моста там е и на по сигорно място
              и ефекта поне аз си мисля че ще е по голям.........
              още със стандартния размер гуми го имах но не успиа да премахне напълно леките вибраци с 80км/ч сега вече ама нищо не пòмага.
              поздрави

              Коментар


              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                Пешо привет,

                Ако това на моята снимка ти е въпросната гайка, имам идея как да си направиш ключ за нула време

                Вземи дебела ламарина или събери 2-3 планки дебели поне 4-5мм и нагоре, направи кръг с диаметър поне 7-8мм по-голям от най-широката част на гайката.

                Завари/прикрепи за този кръг лост с който да въртиш, като с флекса преди това прорежеш до най-тясната част на гайката...виж снимките ми...

                Зелените чертички прорязваш, по жълтите линии трябва да се огъне прорязаната(в кафяво) част и тя ще стърчи и ше служи дефакто да влезе и захване гайката, ето на снимката има и как изглежда в профил , мисля ме схвана с флекс заварка и планка чук за огъване и едно менгеме си готов за 15тина минути според мен

                Поздрави,
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                  днес свалих щангата и не успях да развъртя гайките но по късноп на работата е заклещих на менгимето и стана номера големия чук му е майката...
                  сложих резрвните накрайници и както каза kinex е отворих с 1-2мм
                  после тествах имаше си е вибрацията но не толкова силна че да те прати в канавката
                  на ървата бензиностанциа сложих демпфера и се управи но не на 100% има си е вибрацята но не успява да заклати или залюля цялата кола както преди.......
                  за сега повече не пипам докато не дойдат лагерите смяна и тест а то ше си каже...
                  за койли път се убеждавам че мойто джимнй не му отговарят частите с на испанско
                  накрйиниците не са съшатат марка както и лагерите но взаимно заменяеми само че с генератора не стана ноемра но тва си е вече за друга тема.



                  успях да мушна малко допълниетлно графитна грес в маншоните на накрайниците
                  абе циганска работа гледам на тия испанските ако изобщо са испански има едно отворче но няма гресьорка и се чудя ако го дупна и сложа една дали няма се прецака нещо от вътре
                  то сега поне накрайници бол така че не е страшно.....
                  за гайката сега съм доста зает иначе при първа възможност ше го мисля..
                  благодаря за съветите на всички..
                  днес Иво ми вика че ми намерил мостове от ТOYOTA HDJ 80
                  е тук ще стане весело ако го послушам но и ше ме изгонят от кащи 100%
                  поздрави

                  Коментар


                  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                    ами освен да спиш в джимнито.
                    друга алтернатива не виждам

                    Коментар


                    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                      Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                      ами освен да спиш в джимнито.
                      друга алтернатива не виждам

                      не думай че не е майтап
                      отдавна съм на мушката само ми се разминава но ако прекаля
                      ше правя тунинг и ношно време
                      поздрави

                      Коментар


                      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                        Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение

                        не думай че не е майтап
                        отдавна съм на мушката само ми се разминава но ако прекаля
                        ше правя тунинг и ношно време
                        поздрави
                        Изкуството иска жертви,колега.Ти незнаеш ли?
                        B+

                        Коментар


                        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                          нека сега поутихне бурята пък после ше му мислим
                          поздрави

                          Коментар


                          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                            днес смених лагерите със старите от резервния диф нови от сузуки 25€ + ддс на парче на тоя от магазина му казах прятен ден на на мен тези лагери златни.....
                            оше с едното колело се потвърди мойта теория големия майстор не ми сложил силикон и лагерите раждясали е тва е 600€ за работа по късите дифове взе и си показа циганията сега от мен няма да земе и стотинка а и шет го спомена в форума на сузуки да няма и други потърпевши...
                            за съсжаление не е само тов аима други порази и пак вината на майстора
                            който ми прави стенда е същия ами вчера гледахме гумите ми те токчетата неравномерно износени едон по високо едно по ниско карах е на един познат на Иво той каза че е от лош реглаж в понеделник ше обърнем гумите и ше ми направи стенда....
                            лагери ше ми пратят от Бг или аз ше си купя лятото...










                            на последната снимка се вижда ролката тъкмо си паля колата да тръгвам и чувам едни свиренета едни скърцаниа е беше и време сега е втасах една такава ролка е 200€ а те са две тва си е за друга тема там има доста по въпроса...

                            поздрави

                            Коментар


                            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                              Пешо братле не знам обаче при мен и при теб май е една и съща болест една кола почне ли да си показва магариите няма спиране, имал съм коли и с години само бензин и масло и много КМ без грижи имал съм коли и сега имам мине не мине малко време и ремонт и все нещо ново и ново и друго, все нещо има за правене няма спиране...

                              Имам чуството, че колите имат душа и характер и с някой просто не сме един за друг )

                              Вярно е обаче, че и след като инвестираш токова време и пари в една кола после става трудно и безмислено да се разделяте ама не знам как ли да се постигне баланс ако има начин де...

                              А ти май си с нова кола а толкова неща излизат за правене...

                              Адмирации за волята и пожелания за по-малко ремонти

                              Поздрави,
                              Бъдете живи и здрави!

                              Коментар


                              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                                по пинцип колата е на 120.000км и три години
                                чел съм че тези лагерчета са си дефект
                                ми то си е много видно гледам на ИВО моста
                                там има шарнир ма за камион е как ше се чупи..
                                при резервния мост беше направено както по учебник и лагерите си бяха ок
                                друг е въпроса че един мошеник е пипал и си е оставил ръцете..
                                а за ролката съм виждал преди време в френски форуми същата случка но на
                                съвсем нова машина...
                                тези хора от сузуки просто не знаят да правят нешатата за да карат
                                което е логично ниската цена на колата като нова
                                няма да кара като една тoyota гаранция..
                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X