Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

    Първоначално публикуван от Spas55 Преглед на мнение
    Много си е добре темата тук. Но, ако някак вземе, че се премести, няма проблем - навсякъде ще я намеря, ще я следя и ще се заразявам с идеи и мераци.

    Конкретен въпрос: Защо само за гората? Точно бях успял да се самоубедя, че "Джимни"-то е идеално универсално джипче (разбира се, доколкото може да съществува такова нещо.)

    Поздрави!
    да си призная чесно така е малко универсално джипче но в заводския си вид или само малко повече подложки кит илии един размер гуми повече не.
    в този си вид измина 70.000км включително и едно ходене до БГ което не е ниакак страшно ако не надвишиш 90км/ч.
    най важното е че разхода не ме устройва сега 8-9л/100км и ми е по изгодно да си купя малолитражна машинка за всеки ден а тази сдамо за събота и неделя което е сметнато и пресметнато вече много пати.
    тунинга винаги е зависил от това че е машина за всеки ден сега е лесно щом ше се кара чат пат тук таме асфалт
    мога да се впусна в други интересни приключения включително и подмяна на мостове макар и да загубя задните места
    след легализацията но за сега са само идей един ден ако ми изпаднат подходящи мостове мога да се навия
    а мойте с къси дифове са много лесни за продажба поне тук.
    поздрави

    Коментар


    • До: Проект - Джимни Екстрем

      промениx захвашането на задните амове с други по дълги







      сега са наред предните после захващането на панхардите.
      поздрави

      Коментар


      • До: Проект - Джимни Екстрем

        Уууу. Stock-ово Джимни, какво да кажем повече.

        Браво zenit, един от доста любимите ми проекти във форума. Постоянно надграждаш. Браво!

        Поздрави от Прекрасна България.

        Коментар


        • До: Проект - Джимни Екстрем

          на път са и новите амове ,,иронман црс,, които също смятам да сложа в наклонено положение(пирамида) е няма да е както задните но малко ше са.планките всичко е готово захвашането на предната шанга панхард само чакам хубаво време.много ми е интересно как ше се държи джипа на старничен наклон за сега с задните само се подобриха ходовете стабилноста и най вече проходимоста.
          поздрави

          Коментар


          • До: Проект - Джимни Екстрем

            промяна в плановете предните амове


            (иронмна ,,црс,,не са специфични за този модел джип) не държат джипа повече от 60-70км/ч не може да вдигне защото подскача и ходи наляво надясно.веднага ги обявих на смешна цена за продажба а и се размърдах доста какви да сложа.Иво ги сика да ги сложи на предния капак на вранглера ше паснат идеално
            благодарение на Иво получиь добра оферта на Селекс от гамата Състезателни реголиращи и напълно ремонтиращи се амортисьори
            с около 80% по голяма твърдост от серйните и по размер какъвто аз кажа в зависимост от височината която има моят
            джип.за съжеление имам и други неща за допипване за сега ше почакат най вече защото и задните са ми къси.
            днес окончателно завърших и задната стойка за да вдигна захващането на щангата панхард с около 10 см се вдигна
            за да дойде до заводското си положение. късно в тъмницата не се сдържах да монтирам и остана само да пробвам
            без много да мисля е вдигнах с хай лифта и пружинта излезна както никога до сега.поука много хубаво не е хубаво
            сега ше искам и нови по дълаги амове че тези окъсяха мегдан има а най вече трябва да намеря начин пружинката де не бега че после докато е сложа е малко кофти ако не си на равничко.
            за сега толкоз другата седмица като дойдат играчките обещавам да стане много весело и мисля да приключа с
            тунинга.надявам се до авгост да се получи това което търся и да се представим добре в Германия.
            поздрави

            Коментар


            • До: Проект - Джимни Екстрем


















              Коментар


              • До: Проект - Джимни Екстрем












                това е крайниа резултат подмяна на предни задни амортисори и изправяне на панхард щангите в почти вертиkално положение. предната щанга се напарави на ново но този път реголираща без да е необходимо да се откача
                унибалите се изхвърлиха предната е със селенови втулки а задната е с полиретанови тампони.задните амове се сложиха в
                пирамида така се побират и далеч от пружините за да не ги мачкат все пак размера е доста по различен от серйните.
                возията на джипа се подобри по меко вози отколкото преди а и най вече се усеща по голяма стабилност при преминаване на траялни зони.ще се солжи и предния демпфер за да се подобри и поведението на асфалт като задния си остава за сега
                на старото си място.това е за сега по окачването няма да слагам и предниоте амове наклонени макар и да са направени стойките все пак размера на амовете не позволява да се поберат при разчупване на моста ше опирта а не ми се реже. повдигането отпред с 2см решава проблема с опирането при разчуупване а и сега амовете работят с по голям ход
                преди беше доста ограничен.
                поздрави

                Коментар


                • До: Проект - Джимни Екстрем

                  смятам да си правя горни щанги и е много важно да знам как се мери конйс.задната щанга ще се маха
                  при траял много е изложена на удари.вече е оганах един път смених е но винаги ми е в главата като
                  е огъна пак какво ше сложа.много скапано при джимнито спирачния цилиндър е точно от горния край на шенкела
                  пак ше иска добър стругар да прави нови хебели.
                  много сте са омълчали ако бъркам нещо ше ми е интересно да знам къде знаете че проба грешка е най лесно
                  но свързано с много труд и средства естествено коментарите от рода супер е джимнито не биха ми помогнали но все пак
                  ще знам дали има някъв напредък.

                  поздрави

                  Коментар


                  • До: Проект - Джимни Екстрем








                    мисля така да направя щангите за сега чакам накрайниците като дойдат ше започна де измервам.
                    хубавото е че имам резервен мост на който да меря ше иска доста неща да се правят на струг щангите
                    задължително ще са по здрави.
                    утре ше участвам в един траял така ше пробвам подобренията по джипката.
                    поздрави

                    Коментар


                    • До: Проект - Джимни Екстрем

                      днес пристигнаха накрайниците и ще започвам да правя щангите.в събота ме върнаха от теxнически преглед
                      заядоха се за задния блокаж, бързите връзки за лебедката стойките за лебедка и защитите на праговете.
                      естествено това не попречи да се повеселим малко в неделя.










                      струваше си ризка да се бие толкова път джимнито се представи добре надхварли моите очакваниа естествено заслуга има и новият ми навигатор който ше трябва да се научи да преценя добре наклоните.
                      консултирахме инжинер за нов проект какво ще струва да се легализират нещата които по горе споменах а и едни по големки гуми и се отказах на бързо че цената е недопустима.тази седмица се маха всичко имам 15 дена да ги махна или легализирам тъпотия през това време немога пипам джипа ако ме гепят много лошо. нямам право де мърдам освен до сервиза или прегледа.
                      за днес достатъчно и без това виждам че проекта не валнува много сузуки феновете знам..знам че няма джимита а само витари с големи гуми и боди лифт.
                      поздрави

                      Коментар


                      • До: Проект - Джимни Екстрем

                        Аз като един сусуки фен с голям интерес следя темата ти от самото начало, но не коментирам защото не мисля, че има какво смислено да кажа. Мразя спама...
                        Само мога да изкажа голямата си благодарност, за труда да описваш и снимаш всяка стъпка по развитието на Джимито.
                        LZ1RED

                        Коментар


                        • До: Проект - Джимни Екстрем

                          Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                          ...

                          струваше си ризка да се бие толкова път джимнито се представи добре надхварли моите очакваниа естествено заслуга има и новият ми навигатор който ше трябва да се научи да преценя добре наклоните.
                          консултирахме инжинер за нов проект какво ще струва да се легализират нещата които по горе споменах а и едни по големки гуми и се отказах на бързо че цената е недопустима.тази седмица се маха всичко имам 15 дена да ги махна или легализирам тъпотия през това време немога пипам джипа ако ме гепят много лошо. нямам право де мърдам освен до сервиза или прегледа.
                          за днес достатъчно и без това виждам че проекта не валнува много сузуки феновете знам..знам че няма джимита а само витари с големи гуми и боди лифт.
                          поздрави
                          Колега, не че не ни вълнува. Напротив една истински подготвена машина и постоянно развивана.
                          В крайна сметка какво ще става с Джимнито?
                          тази седмица се маха всичко имам 15 дена да ги махна или легализирам
                          ... край на проекта?

                          П.п. Един от виновниците да се запаля по оффроуда беше твойто Зверче. На външен вид - Сток. А отдолу големи ходове и голям мераклия зад волана.

                          Продължавай да ни радваш с прекрасния тунинг. Жив и здрав!


                          Само мога да изкажа голямата си благодарност, за труда да описваш и снимаш всяка стъпка по развитието на Джимито.
                          А! Е точно това е уникалното на самия проект! 2 години - постоянно нещо ново. Придружение с компетентно описание и тестови снимки!
                          Последно редактирано от Вико; 24-03-09, 23:21. Причина: Дописване...

                          Коментар


                          • До: Проект - Джимни Екстрем

                            здравейте джипката се легализира преди време сега се заяждат за глупости които допълнително слагах. махат се че дори и да ги легализирам остава проблем теглото което се надвишава и не може ако това стане джипката трябва да стане двуместнa.все пак инжинера каза 400€ а това е много пара за глупости.
                            всички промени по окачването минават с кита който легализирах там малчат накладките отпред са на косъм над 150.000км
                            и мълчат само гледат това което виждат.
                            поздрави

                            Коментар


                            • До: Проект - Джимни Екстрем

                              не съм споменал и подобренията по двигатела които са доста.чипа който имах го реголирах максимално инсталираx
                              манометър на турбото и вдигнах налягането с оше половин атмосфера разликата е впечетляваща.опитах и с един спортен филтър но го махнах прекалено много шумеше отвратително все едно карам без гърнета.идеята е да търся по голям този ми е малък тези дни шет се оглегдам по моргите за подходящ филтар и интерколер.







                              поздрави

                              Коментар


                              • До: Проект - Джимни Екстрем

                                колега,няма ли по малък манометър ,а тоя будилник се едно е на парен локомотив.
                                налягането откъде го взмаш от изхода на турбото или на колектора?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X