Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проект - Джимни Екстрем







    Коментар


    • До: Проект - Джимни Екстрем

      Твойта еволюция няма да спре. Което е страхотно, джипа е станал като малко тракторче, минава от всякъде май
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • До: Проект - Джимни Екстрем

        Проекта ти (то един да беше)е страхотен!На скоро се запознах с него.Балсам за душата!
        Поздрав!

        Коментар


        • До: Проект - Джимни Екстрем

          Честито! Със здраве да си го караш Джимнито
          Suzuki Jimny, 1.3, 2009

          Коментар


          • До: Проект - Джимни Екстрем

            лагодаря радвам се че ви хъресва еволюцията на джимнито.преди да ви разкажа
            и другите подобрения ще ви покажа още малко снимки от монтажа на зъбните колела.

            доста внимание иска с тези кученца пружинки и съчмички аз си купих предварително резервни защото знам как изкачат и понягога нямат намиране

            най хубавото е че това си са оригинални зъбчадки и оригинална верига с което надежноста
            е почти 100% има италианска фирма която ги прави/800€ за две колела/ но не подменят верига а тя се износва също.двойно по скъпо а тук кефа е огромен защото постигаш отново една идея.от сега колегите с джимнита/само новите джимнита за старите има други/ ще могат да се възплозват от това изобретение всъшност то си е на сузуки аз само ползвам това което те са сътворили.


            резултата е огромен имайки предвид че джипа е с по големи гуми от фабричните не вдига повече от 80км/ч скача на 3500/оборота а това за един дизел е множко.не ми е кола за дълги разтояния както преди сега само го ползва женами и в градски условиа е истински кеф кара се много добре.за сега съм карал по черно малко но на втора бърза си върви идеално само ако е по кофти терена 1 дълга и дори само на задно си перкам.скоро смятам да го бутна по баирите за да тествам по добре очаквам че на спускане ще държи
            добре без да има нужда от натискане на спирачка
            поздрави
            Последно редактирано от zenit; 27-03-10, 09:51.

            Коментар


            • До: Проект - Джимни Екстрем

              Джиминито,е страхотно.Браво.
              0осем9осем7шест0осем7едно
              Миро

              Коментар


              • До: Проект - Джимни Екстрем

                след поставянето на късите дифове километража има доста отклонение тоест показва в повече.благодарение на един колега от джимни форума имам реголираща кутйка.имам възможност да реголирам сигнала който идва от сеносра на раздатката.ето тук са възможните 9 степени:
                0% --> 75Км/х
                -10% --> 68Км/х
                -11% --> 67Км/х
                -12.5% --> 66Км/х
                -14.3% --> 65Км/х
                -16.6% --> 64Км/х
                -17.6% --> 63.5Км/х
                -18.2% --> 63Км/х
                -20% --> 62.5Км/х



                по принцип тук не гледат кой знае колко но като се легализира ако е над 7% отклонението на километража е наложително коригирането.в германия това се спазва
                и е доста скъпичко това да се направи

                Коментар


                • До: Проект - Джимни Екстрем

                  За радост при нас тези неща още не ги следят,да не говорим как минаваме прегледи!
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • До: Проект - Джимни Екстрем

                    с времето почва да дразни доста всеки път като засичам колко гори вадя -20% . имам на километража сега над 15.000км навъртяни в повече.иначе за скороста рядко минавам над 100-110км/ч сега ако не сложа 32 над 80км/ч едвали ще вдигна.

                    при промяната в раздатката нямам 30% отклонение защото сензора за скороста е на изхода на раздатката.следваща стъпка е зъбното колело на 5 скорост сега е 1:1 и ако има мегдан да стане 0.8:1 си решавам главоболието така едвали ще посмея пак да се прибера с него до
                    България.
                    поздрави
                    Последно редактирано от zenit; 28-03-10, 19:46.

                    Коментар


                    • До: Проект - Джимни Екстрем

                      от доста време имам идеята да преправя кормилните щанги но e доста сложно.зе целта искам да блогодаря на колегата ,,прадо,, с негова помощ успях да поръчам ляв шенкел от джимни с десен волан.

                      Коментар


                      • До: Проект - Джимни Екстрем

                        незнам защо се губят снимките страно ще ги кача на друго миасто.вчера се виждаха
                        поздрави

                        Коментар


                        • До: Проект - Джимни Екстрем

                          започнах с меренето и се сбалсках с първи проблем шенкела на десния волан е 1cм по къс
                          което е логично няма прасе на диф което да пречи.



                          Коментар


                          • До: Проект - Джимни Екстрем

                            за пробата се наложи да ползвам метлата и се указа че номера няма да стане опира.по горе бях качвал снимки на едни накрайници от TOYOTA BJ

                            Коментар


                            • До: Проект - Джимни Екстрем

                              следващата проба беше като се сложи щангата от горе но за целта ще иска нови накрайници
                              с по голям конус и ходене при стругар да ми преправи шенкелите.не съм тръгнал да го правя защото още не ми е съвсем ясно ама хич приемат се всякъв вид съвети то и за това качвам тези пробни снимки да се види по ясно как са нещата знам че до сега това не е правено и пак съм парвия който си блъска главата.така както е от горе щангата ще се наложи да махам стойката която правих за да изправя надлъжната щанга.

                              Като се замисля горни щанги е най добре решавам си и други проблема с биелетите на стабилизиращата щанга а и са по защитени от възможни удари.



                              Коментар


                              • До: Проект - Джимни Екстрем


                                може да се мисли у нещо такова не знам дали е по добре но ми се струва доста страно решение на джип.виждам че щанга е леко крива и това може да ми е нужно и на мен
                                да се направи щангата леко крива от двата карая но тогава не става номера с ляв и десен накрайник.

                                нещо такова не ми се иска да правя макар и да е голяма практика когато се разкърши
                                моста става едно завъртане на долната щанга която завърта и кормилната

                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X