Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

    Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
    машинката на някой зони по траялите мина дето GR и G с два блокажа остават
    Е то причината веднага става ясна като погледнеш темата "Колко тежат нашите коли". Гравитацията си знае работата ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Абе колега, как няма да им хареса, аз доскоро имах suzuki lj800, това е прадядото на твоя, със заден блокаж, заради малкия му размер съм минавал на места през които не съм повторил с нищо друго, нито с класика V8, нито ТЛК61. Сега съм с динозавър ама малките джипки са голяма работа. Искам една малка , ще си я карам само на рождени дни само за голям кеф.
      ами може би най правилното решение ше да е че за мойта машина няма кой знае какво и тунинга е по деликатен докато за самурай има доста по богат избор също и за вранглер просто е много по лесно и сигурно да се хвърлиш в тунинг на нещо вече правено и изпробвано..
      надявам се да не съм убидил никой всичко е в кръга на майтапа..
      ако сега трябав да започна на ново с тунинга на една джипка
      то ше стане на базата на самурай има всичко и меже да се получи едно чудесно зверче
      и като се има предвид че не скачаш 16.000€ за ново а го взимаш втора трета ръка има
      доста лимит за да се тунинговат много нещица....
      за защитите на праговете и на мен за сега само първи вариант ми се струва най одачен...
      поздрави

      Коментар


      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

        Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
        Е то причината веднага става ясна като погледнеш темата "Колко тежат нашите коли". Гравитацията си знае работата ...
        тежеста е много важно нещо може би това само ми дава предимство спрямо по големи машини..
        но пък и много недостатъци в коловози там дето мине един с големи гуми аз лягам по корем
        и нищо не може да ми помегне в случая тежеста когато и четерите колела нямат на какво да се захапят...
        поздрави

        Коментар


        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

          Накарай си инженера да сметне нещо за твоя с редукторни мостове

          Коментар


          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

            да това е може би най вярното решение но и много скъпо...
            там вече имат много здраве да имат от прегледа защото Иво(GIP F ROG )каза че с по големи мостове за тежест няма да ми правят проблеми тъй като те са изчеслене за по тежки джипки..
            тук се появи едно джимни дизелче в едно списание но е френска подготовка
            общо взето преден мост дана 40 и заден 60 нещо страхотно с калници от камион...
            според списанието беше с кит 5см на траил мастер използват се оригиналните рамена
            задния кардан минава отпред а се прави само за отзад и тва удоволствие 40.000€
            нещо май не е много евтинко...
            два моста дана нови не говориа за про рок обикновени шет са не повече от
            10.000€ всичко останало до 40.000€ нещо ама хич не се вързва..
            ако реша да правя нещо подобно ще започна на друго джимни
            това не си струва да се разваля то така или иначе тук е единствено с този кит поне
            да си остане..
            поздрави

            Коментар


            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

              Ама това са си много хиляди евро . Знам че траяла не е евтино хоби, ама 40 000 евро за 2 моста и едно окачване и кардан. .

              Коментар


              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                имено но забравих да спомена и някви джантички беадлок с гуми не знам си кви и че това изделие било правено за някъв си арабски не знам къф дето искал една по забавна играчка
                да си има да се бори в пустинята
                сигорно смята и стойноста на колата като нова и труд иначе е невъзможно..
                поздрави

                Коментар


                • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Ама това са си много хиляди евро . Знам че траяла не е евтино хоби, ама 40 000 евро за 2 моста и едно окачване и кардан. .
                  Тия неща не се продават с безплатен монтаж.
                  Освен това един обикновен механик изобщо няма да се справи.
                  Знаеш много добре колко взимат на час обикновените механици.

                  Коментар


                  • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                    Знам доста добре , ама пак ми се виждат много, ама знае ли се, защо да не, то и една совалка е два милиарда, а кво толкова, някво си самолетче за космически превоз....

                    Коментар


                    • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                      утре ше изровя списанието и ше сканирам една снимка
                      изглежда като багер така ще обърна внимание на сумата..
                      много грозен тунинг става с широки мостове од друга машина
                      но в гората или по траялите това не е от значение......
                      поне с тези мостове решава проблема с чупенето на полуоски
                      и използва наи ниското предавателно число 5.8:1 за да развърта големите гуми
                      и ако накрая сложим чертата май не излиза никак скъпо два моста дана
                      спестяват тунинговане на раздатката..
                      поздрави

                      Коментар


                      • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                        както казват испанците обещанието си е дълг....
                        днес намерих списанието много ме човъркаше
                        и наистина става въпрос за доста пари е малко по малко от което казах
                        15.000€ тунинг и още толкова за джипа...
                        този френски тунинг майстор приказва и за някъв чип който дигал джимнито
                        на 150кс и 350нм много интерсно с тези гуми 37....
                        и една малка поправка предниа мост е дана 44 не 40 както казах по горе..




                        поздрави.......

                        Коментар


                        • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                          Ами честно, не ми харесва. Губи се смисъла на тясното купе. За траял сигурно ще е чудесно ама тук в БГ непритиснати толкова от законите бих си сложил купето от Джини на една уазка или виетнамка и ефекта заради лекото купе и един по мощен двигател ще е същия, или поне така си мисля.

                          Коментар


                          • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                            е да няма хубав вид но и може да мине с по скромни дханти и гуми за да не стърчи така..
                            този се е престарал доста........
                            поздрави

                            Коментар


                            • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                              Арабите са царе на тия промени.Така навремето бе създаден и ЛМ-1на Ламбурджини. Добре е станала джипката я вижте дали седи широка на каманаците на горната снимка. Джантите са класик луук на Мики Томсън едни от добрите джанти за тия работи. А защо да е скъпа разработката? Я идете изяжте един омлет в Париж и ще разберете че е нормална цената. Някой знае ли цената на гол хюстинг за преден мост на Вранглер в Балкан стар например За тойота или Г- класа не ми се мисли

                              Коментар


                              • До: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                                на горната снимка на камъните седи страхотно мойта ще е провиснала и на косам от преобръшане а тази дори и задната гума не е дигнала........
                                сега ми е по важно да взема правилно решение с защитата на праговете
                                щеше ми се да има повече мнения...
                                Иво ми предложи да направим като неговите за което му благодаря но
                                те са много заети за да ги занимавам постояно и с мойта машина......

                                ако се направят такива от дебела рифелова ламарина няма да мога да слагам крика хи лифт
                                или допълнително ше иска да се правят стойки.......
                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X