Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проект - Джимни Екстрем

    искам да знам кои са предимствата и недостатъците на двете окачвания.....
    окачването от 10см en na maлka тунинг къща не е марково но е доста добро като цена и е заедно със нови носачи по дълги спирачни маркучи удължител на задния кардан регулиращи щанги панхард ограничители на предния мост и най новото подложки на задните амортисори за да са малко по на високо за да не са подложени на удраи.....
    5см окачване ше е на trail master но включва само пружини и амортисори като цена е доста скъпо body lift е на малка тунинг къща нищо сериозно но като се слага ше трябва и по дълги спирачни маркучи......сашто и одалжаване на штангите panhard и ексцентрични тампони роне на предния мост
    поздрави

  • #2
    значи ако няма 6" окачване може и 4". нали знаеш - колкото повече - толкова повече. според мен 2 не си струва. виж огледай го този кит на неизвестната фирма, ако можеш дай линк. виж кво му е качеството, изработката...и слагай нещо на тая твойта "джипка" , белким се свърши тая мъка
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #3
      Да прав е Митко. 2'' си е като без лифт. Като ще даваш пари

      Коментар


      • #4
        здравей митко чесно кзано вжгдал сам жимнита с окачване 4см и 5см боди лифт и не е нищо по различно от едно серино жимни така или иначе ще се дават праи поне да са добре оползотворени..
        а що се отнася за тва окачване май ще сам парвия дето го слага тук в спаин са малко
        като помаците като си купи един и другите си копуват......... ха ха,,,,,,,,
        чета по един грацки форум разни неща абе слагат тук там целият проблем е скапанаата
        легализация тва е много шибна работа абе в бг правете докато не са се усетили че после лошо........
        така легализатора ше ми иска да разсшеря мостовете с поне 10см а тва е пално убйство имам лагерчетата на полуоски и като ги гледам страх ме хваща не една нива са два пати по големи...
        много е сложна щот в нито един сервиз не ми казват нищо конкретно кви гуми мога да сложа максимум с тав окачване.....
        поздрави

        Коментар


        • #5
          http://www.dgtuning.com/

          Коментар


          • #6
            не можах добре да се ориентирам в сайта, ама то е щото не разбирам европейски, както и да е , ти си прецени, парите са си твои, колата също. но искам само да те предупредя, че каквото и да сложиш все няма да е достатъчно . иначе за тия ваште там закони - мъка. то сигур има някаква логика, ама голяма несгода. при нас нещата са по прости. има няколко изисквания, ама много не се вглеждат. виждал съм по улиците какво ли не... купе от ягуар върху шаси от 4х4 , смехории разни...
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #7
              ами според цената 1.8000€ е направо без пари пак и колицата ми е страна де да беше jeep.....
              митко ти ше знаеш ква е разликата между ранчо 5000 и 9000...
              регулиращи джаджи от купето не искам просто дали си заслужават 400€ в повече за ранчо 9000
              поздрави

              Коментар


              • #8
                другата седмица ще поръчвам окачването +10см но още не сам решил с кои амортисьори да баде
                ранчо -5000 или ранчо-9000...
                от това което знам е че 9000 са реголиращи имат вазможност за регулиране рачно без да се свалят на 9 степени.....
                ако имате опит за мен e много важно да знам дали си заслужават тези 400€ за ранчо 9000...
                окачването идва без селенови втулки на носачите но има специален инструмент с които могат да се махнат старите без да се повредят...
                нещо не ми хареса идеята и се поразтърсих здравата за полиретанови...
                малко са марките които правят за мойта машина тези тампони а и много скъпи......
                марките са три поне тук това има SUPER PRO,,,, TOUG DOK,,,, ТRAIL MASTER,,,,,, според срока на доставака и цента се спрях на TRAIL MASTER
                та другата седмица ще пристигнат 200€ за 4 носача......много учудващо но това ровене по нета помага от страницата на официалния дистрибутор за SPAIN на траил мастер видях че продават всяакав вид тампони но за JEEP добре че се обадих та ми обиасниьа че правят савсем от скоро......
                а за австралйските имам даже и сериен номер но тук са малко зле даже и не могат да продават както трябва като се обадих ми казаха че нямат и като им казах серйните номера се учудиха после нимат цени ако се порачат след 5-6 седмици мале как живят тези хора.......
                а вече се сдобих и с железни джанти MANGELS 7х15 с офест -20 а чакам да дойдат и другата седмица гумите 235/75/15 BF GOODRICH MUD TERAIN........
                бях мераклия на новата шарка на COOPER DISCOVER STT но като чух цената се отказах на барзо 215€ +16%ддс +монтаж
                за тези пари ше си купя два к-та бф и ше ми останат....
                поздрави....

                Коментар


                • #9
                  Разликата е че 9000 се регулират. 400евро ти си знаеш.
                  На ПЕТ степени са. Обигновено ги настроиват на първа степен отпред и на трета отзад. Което веднага ме навежда на мисълта че с 5000 задницата ще е нестабилна. 9000 имат и комплект за управление от кабината. Ранчо е собственост на Монро.

                  Коментар


                  • #10
                    тези 9000 май са от новия амодел с 9 степени.....






                    при мойта джипка сега е със серйните си амортисьорчета и е добре...
                    в завои с по голяма скорост балансира предницата а като мина през няакой спящ полицай отзад подскача много.....
                    тези ефекти ще се намалят само с едни регулиращи амортисьори.....доколкото знам
                    ранчо 5000 не са тварди по скоро от рода на ОМЕ.....чел сам по форуми че билстеин, кони,траил мастер са много тварди.....и за едно джимни не са най доброто решение
                    предполагам че тези които включва кита ше са от друга машина с по голям ход
                    не сам много сигорен но като легализирам окачването след това само се тези амортисьори ще мога да карам.
                    е не вярвам чал пак толкоз да гледат но го имам на предвид...
                    друго нещо дето ме плаши е че сега ше е с 10см(окачване) +3см от гумите по висока джипката
                    и ще стане по нестабилна но това се корегира с новите джанти и фланци които ше бадат минимум от по 3 см...
                    не че имам 400€ излишни затова го мадря толкоз....
                    бяха ми дали от една тунинг каща цената на едно +6см окачване около 1500€+300€за монтаж което е неизбежно нали ше удалжават щангите панхард...и леко стабилизиращата щанга има едни манички биелетки....слагат конита е не сам чул някой да плаче но и аз да дам 2000€ шет си ги харесвам ако нещо много друска....
                    за моите пружини знам че са австралйоски на TOUGH DOG.....
                    гарците слагат тва окачване с ОМЕ



                    поздрави........

                    Коментар


                    • #11
                      вече поръчаx окачването с ранчо 5000..
                      за съжаление не е само окачване а и много други неща така че всичко не може да се има....
                      надявам се да не се клатушка много........
                      поздрави..........

                      Коментар


                      • #12
                        е това са полиретановите тампони или селенови фтулки...







                        сега се пита как се слагат на носачите на преса на менгиме с гумено чукче
                        или акоима някой друг метод
                        виждам че има и няква грес към тях..
                        поздрави...

                        Коментар


                        • #13
                          Пробваи на менгеме ама да е голямо че може да се счупи. Трябва да влезнат ако не - преса. Мажеш пастата и буташ. От другия краи трябва да подложиш нещо за да може да излезне периферията. Тръба със същия диаметър наи добре. После вкарваш желязната тръбичка.

                          Коментар


                          • #14
                            На обикновенно менгеме влизат сравнително лесно, обаче си има тънкости. Митко Фулдата да сподели как става. Иначе най-грубо казано леко се подкарва да влезе правилно и после рязко и бързо затягаш менгемето защото се изпрошват настрани. Като влезат до средата го махаш от менгемето и почваш със замах да чукаш със носача или там в каквото набиваш втулката по тезгяха, със страната срешуположна на тази от която си вкарал втулката, така че тя да се набие от собствената си тежест. Малко е сложно за обяснение, трябва да се види.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              На обикновенно менгеме влизат сравнително лесно, обаче си има тънкости. Митко Фулдата да сподели как става. Иначе най-грубо казано леко се подкарва да влезе правилно и после рязко и бързо затягаш менгемето защото се изпрошват настрани. Като влезат до средата го махаш от менгемето и почваш със замах да чукаш със носача или там в каквото набиваш втулката по тезгяха, със страната срешуположна на тази от която си вкарал втулката, така че тя да се набие от собствената си тежест. Малко е сложно за обяснение, трябва да се види.
                              Ти къде го видя така.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X