Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проект - Джимни Екстрем

    Добре де , айде да започнем отначало - загрява ли ти , мотора ли искаш да охлабиш или да му дигаш мощността малко... кое според теб е най- важното . Ти караш зверчето- ти поръчваш музиката.

    Тука знам едни състезатели, дето карат с Аденол по сто и кусур лева литъра и пак минава през правен интеркулер.

    Ма говорим за рали коли, нали . Та има масла , дето може би само те ще са ти достатъчни, без да тъпчеш предния кош с още агрегати.
    Поздрави!
    [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

    Коментар


    • До: Проект - Джимни Екстрем

      идеята на кулера е като се кара бавно в гората на раздатка мотора загрява от 65кс. незнам дали остават и половината.какъв е смисъла да пипам турбото да дъха на 1.5атм. когато въздуха е топъл и съотвено влиза по малко защото се разширява.идеята е максимално студен въздух чип тунинга на максимум и турбото на 1.5атм. така не
      би тряабвало да осещам спад или недостиг на мошност.по принцип
      мотора гре малко над серно пологение само на раздатка няма точни градуси за да знам на колко е моге би си въобразявам че гре.

      ето как е монтиран този кулер на 3 цилиндров смарт

      на джимни мотора е два пъти по голям от което съдя че два кулера ще
      са добре.за тежеста си прав но има едно друго нещо след като поразчистих доста стойки а и утре акумолатора заминава отзад може би и компресора на блокажа също смятам че с тежеста съм решил проблема. други предимства намирам и в по големият филтър и по ниската му цена на подмяна.
      поздрави

      Коментар


      • До: Проект - Джимни Екстрем

        Ти климатик имаш ли? Аз нали разглобих две джимнита и сглобих едно, та въздухоотводите към вратите дето са, можеш да го принудиш единия да духа навън - към интеркулера, разбира се и вместо два, можеш да минеш с един. Друг е въпроса дали ти се кара на климатик в гората и дали загубата на мощност няма да е танто за кукуригу.......... ъ, идейка само....
        [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

        Коментар


        • До: Проект - Джимни Екстрем

          ами върти ми се една идея два малки отвора на капака точно над кулерите ел моторите ще бъдат на горе така ще засмукват бъздух извън коша.имам климатик но той дърпа много кончета а имено на ниски обороти не мога да си позволя загуби.
          казанчето за стъкломиещото устройство минава отзад компресора и акумолатора.всички излишни стойки вън не са малко килца по малко отпред.само че стана фал. вързах акумолатора отзад и завъртя само малко без да запали после върнах акумолатора отпред и всичко беше наред незнам каде е проблема заваля у набързо набутах джимнито в гаража има една бърза връзка на WARN може там да е проблема.
          поздрави

          Коментар


          • До: Проект - Джимни Екстрем

            Така и предполагах за климатика. Какво ще кажеш за една мързелива идея- вземи един преден капак втора употреба, намести си кулерите с най- малко промени, режеш както искаш втория капак и слагай отгоре пластмасови въздухоотводи. После си сменяй капаците според нуждите. Четири болтчета са само.
            [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

            Коментар


            • До: Проект - Джимни Екстрем

              капак втора употреба е трудно да намеря читав всички джимита които
              са по моргите са ги карали каскадьори
              има дупки 50мм на под калниците от дясно за щатния филтър от ляво за казанчето на чистачките мога да канализирам с гофриран маркуч от там да смучи.
              поздрави

              Коментар


              • До: Проект - Джимни Екстрем

                Колега,погледни в ebay.usa има кулери с водно охлаждане което е дъбест при кулери тези модели гаранция ще решат проблема ти ,само се опасявам да ли ще успееш да ги наместиш в претрупания моторен отсек

                Коментар


                • До: Проект - Джимни Екстрем

                  да това е една добра идея но още преди време гледах цената на един универсален кит и се отказах.после идва идеята че ги има на няакой субарита сложени по точно на ,,легаси,,но са кът.на едно место видях смартовите кулери но се улисаха много с цената после ги намерих на добра цена и хоп в торбата ако един е малко два ще са добре.за сега ще се пробба с тях да видим има ли ефект.
                  днес пробвах и новия филтър определено вади друг звук а и по добре работи.акумолатора е вече от зад но нещо не е наред не върти добре на стартер а е с два дебели кабела до плуса.минуса е директно на купето отзад захванат.как се вързва акумолатор от зад в багажника?
                  поздрави

                  Коментар


                  • До: Проект - Джимни Екстрем

                    Ами ако не задължително е поне много пожелателно да имаш и масов кабел до двигателя.
                    Сузуки Самурай-старт от скрапа
                    0885192667

                    Коментар


                    • До: Проект - Джимни Екстрем

                      Да, ама минуса пак има директен кабел, хванат за стартера.
                      [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

                      Коментар


                      • До: Проект - Джимни Екстрем

                        за сега акумолатора под жабката че багажника ми е нужен.кабелите ще са доста къси не вярвам да има проблем.
                        доста интересни неща има само на човек да му се занимава най вече
                        средства.,,watercooler,, водния кулер едно много добро решени за джип който се движи бавно в гората траял или където и да било на малка скорост.някой ден може да падне и нещо такова в торбата


                        също така едно страно решение е да се направят пръскачки на кулера като на чистачките при впръскване водата охлажда кулера
                        но това не е постояно решение а само времено при нужда на максимална мошност в даден момент.при няакои рали автомобили ги има Субару наприемр естествено това изобретение ще го оставим за друга джипка тази има малко по различно предназначение
                        поздрави

                        Коментар


                        • До: Проект - Джимни Екстрем

                          днес пробвах и вентилаторите могат да да свържт да смучат или да духат.аз се спирам за сега да смучат без да правя отвори за целта на капака.не искам като вали да влиза вода в коша при мотора а и въздушния филтър може да засмучи.















                          така ще бъдат за сега почвам да правя стойките след като са захванати двата кулера у разшерителното казанче почвам с маркучите които най ме плашат.хубавото на този мотор е че няма
                          дебитометар на въздуха не знам дали така се казва но това ми спестява доста главоболия.
                          перките могат да се направят да се пускат по отделно от вътре
                          а и смятам да монтирам дтчик за да се следи температурата на бъздуха при нужда се пускат и двата вентилатора ако не е обходимо се спират.
                          поздрави

                          Коментар


                          • До: Проект - Джимни Екстрем

                            колега,дебитомера е мръсно нещо,неска гледах един как се беше разцепил на две поради лоша регулировка на турбото-или поне така майсторите казаха като го разглеждаха.
                            няма какво да се плашиш от мъркучите ,от турбото до интеркулера е алуминиев кюнеца като преди това трябва да е гъвкава тръба,към двигателя може да ползваш само гъвкав маркуч,но да са топло и маслонепропоскливи.а тръбата от мотора до турбото е желязна/алуминиева/.
                            няма ли да е по -добре в твоя случай да махнеш турбото или направо мотора с всички компоненти и да сложиш друг мотор/по мощен/ с компресор.?според мен не си струва заниманието на този маломощен мотор да му увеличаваш мощността с 5-10к.с.

                            Коментар


                            • До: Проект - Джимни Екстрем

                              здравей не си първия койти ми казва че този мотор е слабичък но все пaк хайвана е на 4годиники и само на 150.000км поне още доста хляб
                              има в него.трудно може да се събере друг мотор този е 1.5 от рено клио 65кс.разтоянието между перката и мотора е 1см.тук за да смениш мотор не е лесно ако взема същия от рено меган 105кс не е никакъв проблем дори и не трябва да се занимавам с никви документи. единствено легализирам кулера и новата мошност може и да ме накарат да оголемявам спирачките/дискове и барабани/.ако се сложи мотор от друга марка е по сложно дори и невъзможно но зависи колко парички приготвяш и кой ще го легализира.това е само теория а на практика каквото и да се захвана дори мотор от меган да взема ще има проблем с компутара не съм никак убеден дали някой тук може да го запали.скоростната кутия е също проблем макар и да се правят тези неща само ще ми скъсат нервите а и нямам условия къде да го правя всичкото това нещо.с две думи най добрият вариант е да се смени джипа с друг на който да не е необходимо да се сменя мотора.за сега има доста пари труд хвърлени по машината и не мога с лека ръка да се откажа така че от тук отам някой кон ще му изкарам.имам чип тунинг но за сега е свален и смаятам да го ползвам само на някй траял.
                              поздрави

                              Коментар


                              • До: Проект - Джимни Екстрем

                                ААААА, темата стана страшна! Няма ми го мануала под ръка- скоростите на дизеловото и бензиновото едни и същи ли са, че ми се подмотава едно клио с 1,4и мотор. И веднага ми се врътна нещо в главата... и рама имам и скорости и мостове.......сега как да разглобя цяла кола за да меря скоростите ще паснат ли без фланецц....
                                И да те питам- слагал ли си на джимнито 16 цолови гуми и ще има ли ефект?
                                [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X