Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проект - Джимни Екстрем

    първо сложих малък но много играе стрелката този е с глицерин за индустриални цели не за тунинг ама
    е качествен и евтин.има разни тунинг но цената им е старшна за това е будилника всъшност това е малко
    относително всеки има различен вкус.
    налягането го взимам точно преди да влезне в мотора естествено след турбото.

    поздрави

    Коментар


    • До: Проект - Джимни Екстрем

      Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
      колега,няма ли по малък манометър ,а тоя будилник се едно е на парен локомотив.
      налягането откъде го взмаш от изхода на турбото или на колектора?
      много качествено е направен ако го сравня с някой тунинг сигорно е в пъти по добър е няма сини червени лампички но
      това е джипка и нещата ги праим по грубички да вършат работа.
      поздрави

      Коментар


      • До: Проект - Джимни Екстрем

        относно щангите панхард макар и да са почти хоризонтални пак мостовете имат ограничение в ходовете
        не знам дали се бъркам но от единия краи има повече ход от другия това е на равно като вдигам с крика
        не при ракършване.
        имали значение дали се вдига захвашатенто на моста или сваля на рамата кое от двете не ограничава ходовете?
        поздрави

        Коментар


        • До: Проект - Джимни Екстрем

          Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
          имали значение дали се вдига захвашатенто на моста или сваля на рамата кое от двете не ограничава ходовете?
          поздрави
          Няма значение. Наклона на напречната щанга не ограничава ходовете.

          Коментар


          • До: Проект - Джимни Екстрем

            тyк ме обърка всъшност тогава защо задния мост от единия край има повече xод?
            от пред и отзад заxващането е вдигнато с 10cм
            на равно дигам с крика и задна дясна пада повече от задна лява да не би тежеста на моста като е от дясно да играе
            значение.от пред е обратното предна лява имa повече ход от предна дясна тежеста на мсота е от дясно там е прасето
            в случая кормилната щанга играе ролята на ограничител но нали е със свален питман
            в неделя гледах на един патрол гр на задния мост е свалено захвашането много само от към рамата.

            поздрави

            Коментар


            • До: Проект - Джимни Екстрем




              смятам че това е едно добро решение(на заем една снимка от явор) само ми загатнаха че ако правя захващането на мижавите 4 болченца(капачките на сферите)ще се случи случка и много неприятана.на едно сузуки джимни са от 8мм.
              има вариант да се направи хебел който да се държи и на долната и горна капачка за да стане по здраво от левия край.
              десния може да се запази оригиналното захвашатне конyса ми съвпада с накрайниците които имам.
              мисля че този тип щанги не лимитира хода на окачването или така ми се струва.
              поздрави

              Коментар


              • До: Проект - Джимни Екстрем

                Напречната щанга и хоризонтална да е, като слиза на долу само предното дясно колело, моста се премества на ляво, а това вече го ограничават оранжевите тампони на носачите.
                Като слиза надолу само лявото колело пък, ограничението от тампоните на носачите е по-малко защото тогава и моста се премества по-малко в дясно.
                При кормилните щанги положението е същото както при всички други щанги в окачването. Ако това което е накрая на щангата (тампон, шарнир или накрайник) може да осигури артикулации(с други думи е флекси) проблем няма. Дължините и формата са на втори план.
                Като стане всичко флекси, амортисьорите трябва да са нещото което ограничава хода.

                Коментар


                • До: Проект - Джимни Екстрем

                  разбрах опитвам се да си обясниа ако се свали захващането от към рамата да бъде по ниско
                  от това на моста ще се подобрили нещо или ще има сащия ефект.тук става дума за 1-3cм не занм точно
                  но такава ми е разликата пак ше измеря.












                  поздрави

                  Коментар


                  • До: Проект - Джимни Екстрем

                    днес изчазнаха защитите на прагове компресор бързи вразки ключ маси. управих АБС като отворих таблото да търся лампи гледам всичко диоди така че ги закрих де не светят.останаха стойките на лебадката ше ги срежа за сега
                    но нямам подходяша машина утре смятам да купувам че е много кофти пред радиатора и шлаиф не може да влезне.
                    след като мина преглед всичко се връша но ше се преправят доста неща за по бързо качавне и сваляне а и може би
                    ще изчезнат всичките пласмаси по джипа окончателно завиниаги.
                    поздрави

                    Коментар


                    • До: Проект - Джимни Екстрем

                      Здрасти! Как ти изчисляваха новата височина към ширината, за да останат градусите при страничен наклон същите. Хич ме няма с математиката и не съм попаднал на някаква формула по въпроса.
                      [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

                      Коментар


                      • До: Проект - Джимни Екстрем

                        тук не намерих никой свястен човек които да ми регулира мостовете нито стенд.
                        след като ми писна нали се сещаш неволята учи бързо как се опъва кончето не четерите гуми и се легулира
                        а за мостовете меря да са ми по средата тоест да е еднакво разтоианието от двете страни.на скоро ходих в един нов
                        сервиз в които си взимаш под наем бокс със всичко необходимо мисля като направя щангите да е регулирам
                        на стенда но аз ще си го правя само че ше ползвам помоща на човек който показва как се борави със стенда.
                        не ми е много ясно но със конеца гумите имат вече над 70.000км така че си вярвам на стария метод.а пак да си призная че като знам какви луфтове има ппоне от зад на полуските наклона не ме притеснява а всъшност тои не се регулира нито отзад нито отпред едно от предимствата на целите мостове.
                        не мога да схвана какво точно ме питаш казвам ти какво аз правя и нищо друго не пипам.

                        ето едно джимни със самурайски мостове кормилната шанга е добре вдигната в паралел с панхардната но пък
                        щангата която свързва двете колела не ми хъресва прекалено ниское.
                        поздрави

                        Коментар


                        • До: Проект - Джимни Екстрем

                          днес джипката мина за първи път технически преглед(нова кола минава на четери години после до десет години през две) макар и да имаше забележки за мен незначителни но за други много важни.всичко се свали като казах по горе защити на праговете стойки за лебедката компресор АРБ
                          лапичката на АБС се закри да не свети разглобих таблото.
                          вика ми инжинера че като е на контакт джипа светкат всички лампи и като запалиш гаснат значи всичко е наред
                          добре ама на контакт не светва никва лампичка на АБС доста се ядоса че се опитвам да го мина с този изтъркан номер
                          и каза че другия път като ида с несвален заден блокаж и не управен АБС нема ме пусне.
                          поздрави

                          Коментар


                          • До: Проект - Джимни Екстрем

                            Лампичката на АБС я вържи към лампичката за зареждането
                            А болкажа незнам как ще го маскираш ! То и да махнеш маркучето пак си личи !
                            А мислил ли си за вариянта да му сложиш БГ номера ? ще си спестиш доста главоболия с прегледи,данаци,застраховки !
                            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                            Коментар


                            • До: Проект - Джимни Екстрем

                              добра идея за лампичката аз не успях да разглобя таблото прекалено трyдно ми се стори да достигна до платката.все пак диодите са запоени за платката не че е невъзможно но такива неща не смея да пипам. една допълнителна ламапичка винаги мога да вържа то поне от многото кабели под волана ще стане номера.не ми се прави АБС защото с ези гуми само ми пречи дори и на асфалта е страно как се задейстава без да съм спирал кои знае колко рязко.а той АБС
                              при разчyпване кабелите окъсяват и съм почти 100% сигорен че е някой от предните кабели прекъснат но не ми се дават
                              пари за нещо което не ползвам. задния диф ако след две години се заяждат ше сложа нормален за пред прегледа.
                              тук има закон че не можеш да караш с българските номера повече от определен период много се заяждат и само за това не ми се занимава за сега не е чак толкова страшно но истината е че все повече затягат.
                              поздрави

                              Коментар


                              • До: Проект - Джимни Екстрем

                                започна работата по поставянето на интеркулера.след дълго търсене
                                по моргите изпадна от една Астра на добра цена.


                                мястото е ограничено на новите джимнита се поставя нова броня за целта но при мен не може да стане така имам по добра идея.

                                първи вариант е над мотора но няма достатъчно място с боди лифт
                                се решават много неща.
                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X