Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - Джимни Екстрем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проект - Джимни Екстрем

    малко напредак има по щангите но още не сам взел решение как ще станат.или с две думи съм изцяло объркан.ето и варианта с унибали никога не са ми хъресвали но в този случаси са едно от вазможните решения и сам длъжен да разгледам всеки един вариант.ако го постигна ще имам в излишък една камара накрайници от TOYOTA BJ за спомен а най вече като поука че първо се мери и после копува.



    ВГЛЕДАИТЕ СЕ В КОНУСИТЕ ИМА ДВА ВАРИАНТА то е ясно че единият лимитира хода





    ако се спра на варианта унибал ще иска две криви щанги за да избегна допира и съответно ще ползвам накрайници само с дясна резба но за реголиране ще сложа едина реголираща се тръба както наНАПРЕЧНА щанга по горе има снимки.
    Последно редактирано от zenit; 04-04-10, 18:46. Причина: НАПРЕЧНА НЕ СТАБИЛИЗИРАЩА

    Коментар


    • До: Проект - Джимни Екстрем

      вече има взето решение как ще станат щангите.направих пробна от пвц като изкривих от двата края и поставих унибалите. грозна гледка беше не бих сложил такова нещо защото от тежеста щангата висва надоло.ако е права не е така.нямам снимки то и по добре.защо ли се занимавам само губене на време ако знаех какво ще стане или някой ми беше подсказал е по лесно.има вече доста изписано дано поне послужи за следващият който иска да прави нещо подобно.
      поздрави

      Коментар


      • До: Проект - Джимни Екстрем

        Това с болта и двата унибала отгоре не ми харесва. Става много голяма "конзолност" на болта.
        Това ми харесва. Въртенето ще го има при варианта с унибалите.
        Поздрави!
        Прикачени файлове

        Коментар


        • До: Проект - Джимни Екстрем

          май най добре един мост дана 44 да си търся да му врътна дифа и тогава ще станат
          така щангите.поставянето но щангата отгоре с кормилни накраиници на джимни моста е сложничко но не невъзможно конуса фабрично е 12.8 и ако се премине на 14.5-14.8
          направен на обратно рамото на шенкела ще стане доста крехко.но не е това което ме спира така да станат щангите.на скоро открих една пукнатина на стойката която
          направих за да изправя панхарда.при заварката няма проблема проблема е че пука до заварката и това според мен се дължи на голямото повдигане 10см прави голямо рамо и най вече че панхардната щанга е със селенови втулки доста твърди.


          или с две думи карам с непречна щанга като ползвам заден долен носач от фрелендър който е реголиращ се и само го удължих.

          това е добре от гледна точка на здравина и като се има на предвид че е по твърдо се намалява шими ефекта но сега разбирам че ако имаше унибал от единия край може би стойката нямаше да се спука.реших да премахна стойката като си остане фабричното захващане и заради това не мога да сложа горни щанги наклона на кормилната ще си остане както на панхарда като ползвам накраиниците от toyota bj.





          за сега идеята е следната примахвам кормилния хебел които правих слагам си стандартния напречната щанга си остава с голям наклон в една равнина с кормилната
          щанга и като ползвам тези трите накраиника наклона не ме бърка не страдат накраиниците не ме лимитира в хода на окачването.
          има един ефект които усетих с по ниския хебел управлението става доста страно все едно като че ли има забавен ефект като е със стандартния хебел това чудо го няма не занм дали си въобразявам или това е така?

          Коментар


          • От: Проект - Джимни Екстрем









            Ето какво се случи по моя вина.Всичко започна от едно завартане на волана и предналява гума удари в тротоара.Бях паркирал близо и навъртях максималн десен волан за да излезна от паркинга усетих едно пукане и веднага се усети промяна в положението на волана.Открих веднага леката пукнатина и реших че ще кара още малко така докато станат новите кормилни щанги но не издържа окончателно се шчупи.Няма да слагам наново тази стойка защото без заварка по моста е трудно да станте надежно.
            Материала който съм ползвал поне основата трябваше де бъде по масивна а не от 6мм или най малкото едно подсилване.
            поздрави

            Коментар


            • От: Проект - Джимни Екстрем

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:evauxy.jpg
Прегледи:1
Размер:263.1 КБ
ID:5178839


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2n1xn9k.jpg
Прегледи:1
Размер:174.7 КБ
ID:5178844

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2ir2gif.jpg
Прегледи:1
Размер:248.9 КБ
ID:5178845
              Ето това е кривата щанга която ще ползвам.Колегaтa,,targa,, каза че може да се заварява.
              поздрави

              Коментар


              • От: Проект - Джимни Екстрем

                Имаме вече щанги само остава монтажа.Искам да спомена че доста време се занимавах с високи щанги но в крайна сметка не ме устройва за сега това решение.Ще пусна снимки да видите дано поне бъдат полезни на някой друг колега.
                поздрави

                Коментар


                • От: Проект - Джимни Екстрем

                  Новите щанги вече са готови дори има и вариант за,,hi steer,, но за сега
                  се въздаржам.Радикалните промени не са позволени докато женами кара джипа всекидневно.
                  Ако някой колега го интересува подробно за горните шенкели ще опиша подробно.
                  Шчпването на планката е поради удъра който получих преди време.Точно бях боядисал
                  джипката и на първата седмица ме блъсна сеат ибица.При мен удъра беше в предна лява
                  гума без щети но ибицата се разби доста от този удър се е пукнала планката 100% но както и
                  да е сега вече не ми е нужна.
                  поздрави

                  Коментар


                  • От: Проект - Джимни Екстрем

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1537.JPG
Прегледи:1
Размер:259.7 КБ
ID:5183497Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1525.JPG
Прегледи:1
Размер:242.3 КБ
ID:5183496Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1531.JPG
Прегледи:1
Размер:211.6 КБ
ID:5183495Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1526.JPG
Прегледи:1
Размер:258.1 КБ
ID:5183494Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1534.JPG
Прегледи:1
Размер:257.7 КБ
ID:5183493Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1530.JPG
Прегледи:1
Размер:223.6 КБ
ID:5183492Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1535.JPG
Прегледи:1
Размер:213.5 КБ
ID:5183491

                    Коментар


                    • От: Проект - Джимни Екстрем

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1541.JPG
Прегледи:1
Размер:215.3 КБ
ID:5183505Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1546.JPG
Прегледи:1
Размер:188.2 КБ
ID:5183504Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1539.JPG
Прегледи:1
Размер:253.8 КБ
ID:5183503Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1545.JPG
Прегледи:1
Размер:202.3 КБ
ID:5183502Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1540.JPG
Прегледи:1
Размер:234.3 КБ
ID:5183501Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1544.JPG
Прегледи:1
Размер:198.0 КБ
ID:5183500Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1543.JPG
Прегледи:1
Размер:202.8 КБ
ID:5183499

                      Коментар


                      • От: Проект - Джимни Екстрем

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1553.JPG
Прегледи:1
Размер:262.8 КБ
ID:5183512Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1551.JPG
Прегледи:1
Размер:252.6 КБ
ID:5183511Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1554.JPG
Прегледи:1
Размер:240.4 КБ
ID:5183510Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1550.JPG
Прегледи:1
Размер:263.5 КБ
ID:5183509Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1549.JPG
Прегледи:1
Размер:200.3 КБ
ID:5183508Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1552.JPG
Прегледи:1
Размер:248.2 КБ
ID:5183507Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1555.JPG
Прегледи:1
Размер:258.9 КБ
ID:5183506

                        Коментар


                        • От: Проект - Джимни Екстрем

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1562.JPG
Прегледи:1
Размер:282.7 КБ
ID:5183736Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1585.JPG
Прегледи:1
Размер:234.1 КБ
ID:5183735Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1556.JPG
Прегледи:1
Размер:256.9 КБ
ID:5183734Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1561.JPG
Прегледи:1
Размер:231.6 КБ
ID:5183733Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1586.JPG
Прегледи:1
Размер:237.1 КБ
ID:5183732Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1559.JPG
Прегледи:1
Размер:235.1 КБ
ID:5183731Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1584.JPG
Прегледи:1
Размер:233.3 КБ
ID:5183730Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_1557.JPG
Прегледи:1
Размер:233.5 КБ
ID:5183729

                          Коментар


                          • От: Проект - Джимни Екстрем

                            БРАВО на теб колега от доста време следя еволюцията на твоя звяр определено човек има какво да научи от теб Продалжавам да следя темата ти с интерес Искрено ти пожелавам успех в развитието на машинката

                            Коментар


                            • От: Re: кое окачване е по добре кит 4 или кит 2 с body lift 2

                              Колега здравей.Имам същото джимни като твоето-дизел 1,5 65кс 2004г.Доста неща изчетох във форума за джимни има малко писано и по рядко се среща.Искам да запитам може ли да го повдигна с около 5см.без да купувам нещо допълнително.Взех му нови гуми които са по високи с 3,5см и се претиснявам да не опират някъде.Гумите са Маршал KL71 195x100x15

                              Коментар


                              • От: Проект - Джимни Екстрем

                                Здравейте за повдигне до 5см не е нужно да се пипа кастера и напречните щанги.
                                В зависимост от амовете може да се наложи и по дълги спирачни маркучи.Ако не слагаш фланци или джанти с минусово ЕТ не е проблем да влезнат 195.80.15 или 215.75.15.За гумите които казваш не сам чувал до сега никога имай предвид че едно е диаметар друго е радиос ако са с 3.5см по високи то значи че само с 1.75см само повдига тоест влизат.
                                Ако слагаш пружини само траил мастер има специфични за дизел 5см ако слозиш за бензинка лошо мотора на бензинката е 70/90кг по лек.
                                Най добре си отвори нова тема или нека модераторите разделята тази така няма да мешаме двете джимнита.Аз не бих вкарал по големи гуми без каси дифове или трансфер то така си е слабичко джимнито камоло ако го натварич с по големи гуми не става за хард

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X