Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Краза в бокса
Свий
X
-
От: Краза в бокса
А на обратната страна предното ляво колело да е прибрало до калника, а дясното да е надолу, колко се измества моста наляво, измери ли, панхарда не е ли прекалено къс за такива ходове? Ограничителни колани ще има ли или само на лебедката ще прави това?
ПС. То си е траялно забравихСлучайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Краза в бокса
Браво,страхотно се получава.Това е концепцията за която съм си мислел винаги,но бих използвал трансмисия от Тойота да си ползвам механичната лебедка.LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: Краза в бокса
Насочил ли си се към конкретна турбина? Какъв ефект очакваш ?Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеДайте идея кой може да сложи турбина на стария ми мотор , Опел С 20 НЕ . Искам да стане от първия път и да работи само на бензин . Нямам излишно време и пари за да се уча сам .Газ 69 2.4i
Густо майна, пътят свърши !!!
GSM: О895 7О6О59
Коментар
-
От: Краза в бокса
Моя съвет е да се насочиш към механичен компресор.Имаш повече въртящ момент в ниските и я няма турбо дупката.Компресори от мерцедес се намират лесно.Не е философия да се куплира механически към мотора.Вариантите за електроника после са ти два.Мега или твойта но да работи на богата смес за да не беднее после като надуе.И моя самурай го чака подобно нещо само че аз съм карбуратор и ще му слагам волумекс от фиат.Двоен карбуратор с компресор.Лошото е че не се намират вече лесно читави екземпляриБоби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418
Коментар
-
От: Краза в бокса
Има една Фронтера в София с турбо утре мога да ти дам тел. на мочето той си я е правил и ще ти каже точно за какво иде реч.Но аз си говорих с него миналият петък по този въпрос и каза ,че му струва 2500 като той си я е монтирал и то без настройкатаПървоначално публикуван от павле Преглед на мнениеЕфекта които търся е да речем 160-200 коня. Каква турбина ще ми трябва нямам представа за това питам кой може да ми направи мотора .
Коментар
-
От: Краза в бокса
За 180-200 кончета от NE ти трябва малка забавна турбинка и надув от порядъка на 0,5-0,8 (зависи в какви обороти ги търсиш кончетата).
Колектора изпускателния го правиш "лог тайп" демек две колена и две т-ки, газадзийски на 4мм дебелина фланеца към главата ти давам веднага кад файл, един бърз лазер от 12мм черно и си в играта.
Остава ти един фланец за турбото но зависи какво турбо си намерил. Аз лично бих ти препоръчал да търсиш турбо от стара бензинова мърша около 2-та литра, като Т3, К24 и японските VF12-24 (субару) също така ранно TD05-16G (без значение голяма или малка перка). План Б турбина от дизел с обем около 3 литра, проблема тук е малката топла част което е решим въпрос. Много читаво турбо за целите ти е К24-ка от Ауди S2 (дъртия петак 220-230 кончета).
Масло взимаш или от датчика или от двете тапи на магистралата до него, рестриктор на 2мм при турбото. Слива на маслото през 14-16мм маркуч, ако си сложил нависоко турбото може направо към отдушника на картерните газове, ако не, високо в картера над масленото ниво.
Ако си със клаповия дебитомер го местиш след турбото преди дросела, работи значително по-добре. Ако си с новия тип бош го оставяш преди турбото. БОВ клапан силно препоръчвам да си вземеш бош заводски за аудитата (при тези налягания е перфектен), ако те кефи да цъска всеки бесен китаец върши работа.
За да не се чудиш как да си оправяш електрониката ти препоръчвам един пиджбек, старо SMT6 или хита в момента полския Дигитал тунер 3. По този начин обогатяваш през допълнителна(и) дюза само в бууст режим и правиш корекция на аванса само в бууст режим (не че НЕ-то няма да окряка предвид сериозната липса на аванс след 4000 оборота в заводските карти).
Ако ще разреждаш мотора имаш две опции, отваряш и затваряш с две гарнитури (НЕ препоръчвам) и отваряш вадиш буталата и на струг уголемяваш чашките да станат цели, при този вариант губиш скуиш зоната но не е болка.
И да не го разредиш не болка (аз лично не бих го разреждал) просто трябва да подбереш турбина с по-голяма топла част.
за кулери тръби...... предвид целите на джипката бих ползвал 55мм тръби гърнеджийски огънати от гърнеджии, евтино бързо здраво. Кулер какъвто намериш и ти пасне.
Настройката на пиджбека не по-сложна от настройка на газов инжекцион
трябват ти само два три съвета.
По -скоро ти препоръчвам да скочиш и сам да си направиш турбо проекта пък ще помагаме колкото можем
Ако имаш въпроси 0879 три нули 515 Николай Маринов
П.С. К03 от 1,8т VAG са без пари понеже ги изхвърлят първи а също е приятна турбинка с гаден фланец но и за него имам файл
друг вариант е Т25-ца от нисаните 200SX също евтина приятна турбинка.
П.С.2. не знам как ти е мястото в коша, но има вариант да ползваш и съществуващия ти чугунен колектор като или правиш преходен завой на 180 градуса или режеш и заваряш за него фланец за турбото (тук веднага ме налазват как се заваря чугун със стомана) не препоръчително но за скраперски и силно бюджетен проект върши работа.
П.С.3. Ако цената на частите премине 1000лв. не се захващай а купувай директно турбо мотор за 1500-2000лв. има ги не са кът.Последно редактирано от manta2005; 16-04-15, 06:01.
Коментар
-
От: Краза в бокса
Тея работи с турбото на нето ги мислех и аз...без проблем става малко под 200тата кончета.мисли и за съединителя от сег. ТУРБО може да се ползва и от волво с/в 40 2.0 160 или по-добре 200 коньовата версия.ако се управлява с мега гадния дебитомер с клапа може да отпадне, но пък трябва да се промени запалването.най-лесно едис от форд.Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар