От: Краза в бокса
Павка, въпрос на смятане е.
При оригиналното задвижване полуоската върти колело с диаметър някъде към 60 см. При което производителят е сметнал, че това желязо ще понесе усилието при първа бавна, при съответстващото натоварване на колелото с агресивни гуми, щото нали не е голф количка, а джип.
Когато се използва за лебедка тази полуоска върти барабан с диаметър в пъти(много пъти) по-малък от диаметъра на гумата, при долу-горе еднакво натоварване, ако не и по-сериозно, щото гумата може да пребуксува, а барабана не...
Та като лебедка частите и корпуса на диференциала са натоварени много по-малко от използването им по предназначение.
Виж, усилието за изваждане на джипа е все толкова, та затова закрепвай яко. Ма ти това си го можеш.
Павка, въпрос на смятане е.
При оригиналното задвижване полуоската върти колело с диаметър някъде към 60 см. При което производителят е сметнал, че това желязо ще понесе усилието при първа бавна, при съответстващото натоварване на колелото с агресивни гуми, щото нали не е голф количка, а джип.
Когато се използва за лебедка тази полуоска върти барабан с диаметър в пъти(много пъти) по-малък от диаметъра на гумата, при долу-горе еднакво натоварване, ако не и по-сериозно, щото гумата може да пребуксува, а барабана не...
Та като лебедка частите и корпуса на диференциала са натоварени много по-малко от използването им по предназначение.
Виж, усилието за изваждане на джипа е все толкова, та затова закрепвай яко. Ма ти това си го можеш.
Коментар