При това вентилирани.
Спирачните апарати не са повече от 5 кила двата.
Отказвам се да ползвам руските кардани окончателно. Днес ксъсих и монтирах предния Патрулски с двоиното каре. Двата кардана стават с почти еднаква дължина разликата е 2 см.
Ще са взаимо заменяеми .
Аз пробвах различни варианти ,известни и не толкова до преди да започне производство на джони-джойнтове в Казънлък.
Имам 4бр скърцащи втулки от БМВ Х5 -те държът за сега. Ползвах гумени тампони от бус но бях много меки и сееше 4линка. Сега последно минах на едни ябълковидни болтове (кормилен накрайник от трактор ЮМЗ) - масивни са ,със сменяем комплект втулки и ябълковиден болт. Но имат хлабини -стават но не ги препоръчвам, пък и трябва да се стърже конусно легло за болта ... Отпред на надлажните съм с оригинални тампони от задното окачване на Y60 и за панхард пак тея от ЮМЗ-то.
Браво на автора, ще стане нещо интересно със сигурност, успех!
Явно тия Софиийските кантари мерят повечко на y60 мостовете, на вдигане сравнени с уазовите са много по тежки, което ме навежда на мисълта че разликата не е толкова нищожна. Ако прецените че е уместно ще пусна някоя снимка /голяма за да се вижда в детайли/
преден без масло и хъбове и смерингите на едната сфера
и заден без маслто
Кантара е настроен да сочи приблизително 0 с куката и синджира.
Така и така става дума за тея кули ,дали си пробвал при дроп на окачването от едната страна дали има достатъчно място м/у шасито и еършок-а. Друго което се сетих е под бъмповете да се сложат някакви подложки с по-голяма площ -идеята е ,че най вероятно при ход на окачването ще се измества точката в която опира бъмпа. Имам предвид ,че примерно при травъл на целия мост нагоре-надолу ще е ок, но при артикулация най-вероятно моста ще завива(flex-steer) малко или повече в зависимост от геометрията на 4линкът и от височината(ride height)
Шоковете няма да опират оставих достатъчно място. Бъмп стоповете още не съм определил каде ще стоят. От зад ще се удрят направо по моста където си харесат .
На предницата още не знам каде ще ги сложа. Като цяло им дойде ред . Вчера последно сложих гредата под скоростите и освободих лебедката с която ще пробвам ходовете .
Кво толкова не ми харесвате на кулите , е грозвички са ама толкова си мога . 3Д проектанта ми е в Америка от как бай Тошо затвори завода за компютури в Правец , налага се да работим с канап ,ролетка и технически картон за шаблони .
Важното е да са здрави на тях ще слагам захвати за клетката и тя ще е част от усилващия елемент 2 в едно.
Една интересна информация за любинелите на Нисански мостове . Малкото каре от У 60 а голямото от У61. Това което не се вижда на снимките е че на У 60 полуоската е с 27 шлица а на У61 е с 28.
Днес направих проби на ходовете . Снимките не ми се получават , но резултата е добър. Като монтирам бъмп стоповете ще ми останат 80 см. ход на предницата и 100 см. отзад
Коментар