Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краза в бокса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Краза в бокса

    Защо ли си мисля че тия шлици от към раздатката няма да устискат много.
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

    Коментар


    • От: Краза в бокса

      Щифта трябва да е 6 мм от мек материал иначе задължително ще строшиш редуктора /Киро от Видин кара с китайска отверка от магазините за 1 лев / .
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • От: Краза в бокса

        Павка, заеби ги тези бушони. Аз никъде не съм слагал такива, нарочно, защото това не е възел йкойто искаш да запазиш от някакво претоварване(все едно е гъзарски кайен), а нещо на което разчиташ да работи и да те извади и при най-сериозното натоварване. Когато висиш в някоя дупка, и ахаааа да излезеш, и някакво камъче под гумата даде малко съпротива, а бушона само това е чакал-къса се, и оставаш там, докато не смениш щифта.
        Ако е за разходки-иди дойди, ще го преживееш, ама на състезание това си е чист провал. И защо-заради криворазбраната нужда от защита на лебедката.
        Аз досега нямам случай лебедката да се натоварва толкова, че да има нужда от защита.
        Огъвала се е конструкцията която държи лебедката, късало се е въжето(няколко пъти), но лебедката не е спирала да се върти.

        Помисли си пак дали ти е нужна такава защита. Утре вечер в Лясковец ще си поговорим по темата.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Краза в бокса

          Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
          Хубав КОМ. Изпълнен доста елементарно т.е. има по-малко неща които да се объркат.

          Щифтовете се оразмеряват според въртящият момент. Техният диаметър силно зависи и от диаметъра на вала. Щифтовете работят на срязване - необходима е плътна сглобка между тях и отвора. Шпонките също работят на срязване. Бакалов, сефте чувам за такава на скъсване. Имаш ли снимка да видим?
          БТР-ския вал го дадох на едни момчета от Благоевград / Дифендъра дето Ник го прави в една друга е техен , той може да ти покаже вала / . А иначе шпонката е разположена не по оста на вала , а напречно и е вкопана едва няколко милиметра така че при натоварване над допустимото се премазва и вала превърта .
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • От: Краза в бокса

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Павка, заеби ги тези бушони. Аз никъде не съм слагал такива, нарочно, защото това не е възел йкойто искаш да запазиш от някакво претоварване(все едно е гъзарски кайен), а нещо на което разчиташ да работи и да те извади и при най-сериозното натоварване. Когато висиш в някоя дупка, и ахаааа да излезеш, и някакво камъче под гумата даде малко съпротива, а бушона само това е чакал-къса се, и оставаш там, докато не смениш щифта.
            Ако е за разходки-иди дойди, ще го преживееш, ама на състезание това си е чист провал. И защо-заради криворазбраната нужда от защита на лебедката.
            Аз досега нямам случай лебедката да се натоварва толкова, че да има нужда от защита.
            Огъвала се е конструкцията която държи лебедката, късало се е въжето(няколко пъти), но лебедката не е спирала да се върти.

            Помисли си пак дали ти е нужна такава защита. Утре вечер в Лясковец ще си поговорим по темата.
            Кольо , почваш да приказваш малко наизуст - когато конструкцията е здрава се къса въже или чупиш редуктор заради което оставаш без механична лебедка ... Ситуация от Варна - тегля се на лебедка по напълно отвесен склон с височина 6 метра , вече почти бях излязъл на ръба , въжето започна да тегли под 90 гр , натисна джипа към склона и въжето се скъса без предупреждение като аз се стоварих в реката от 4 метра височина / добре че беше дълбока вода / . Ако щифта се беше скъсал щях да си остана да си вися на въжето и да се извадя с електричката спокойно . Ами ако отдолу не беше дълбока вода а някое 100 метрово дере колко кълбета щях да направя ... Така че щифт трябва да има , пък като се скъса продължаваш с втората лебедка и след това го сменяш .
            Последно редактирано от Бакалов; 25-06-15, 21:36.
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Краза в бокса

              Кой както си знае.
              Аз никога няма да сложа в моя конструкция част която да е нарочно проектирана да се счупи когато види зор.

              В твоя случай си презорил цялата система. Но така е на състезание-не се вълнуваш за последствията, а просто гледаш да излезеш от препятствието.
              А когато си познаваш машината, знаеш възможностите и(не само какъв баир ще качиш с конкретните гуми и двигател, но и колко е силата на лебедката ти, колко е дебело въжето, а също така и къде е разположен компютъра на двигателя)-на свой риск тръгваш да превземаш даденото препятствие.

              Та Павка-слагай дебело въже, ама качествено(че в железариите продават едни биклужи...), и бягай далеч от идеята за бушони.
              Не правиш паркетник, който те е страх да одраскаш, камо ли да счупиш нещо по него(затова са и бущоните), а сериозна машина на която разчиташ да не се окъка като види зор.
              Ма ти си решаваш де.

              П.П. На джуганите има бушон, защото на тях се разчита да закарат снарядите на фронта, като при това запазят качествата си. Т.е,-да продължат да имат работеща лебедка. Загубения половин час за смяна на бушона не е от толкова голямо значение, там се гледа живучест,а не за колко време е минал зоната, и дали след състезанието не е за ремонт.
              Оттам и идеята за бушони които да пазят механическата част от претоварване.

              Ама както казах-ние сме на състезание, а там е важно друго нещо, не да си пазиш техниката.

              Капиш?
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Краза в бокса

                Каква по-добра атестация за машината от първото място в състезание?

                Браво Павка, сглобил си добра машинка, а и знаеш да я караш.
                Честито, и купите да се множат...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Краза в бокса

                  Павка , почисти си входящите съобщения защото не може да ти се изпрати ново .
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • От: Краза в бокса

                    Някой знае ли какво е предавателното число на БТР 60 , раздатка на бавни , диф + краен редуктор . Информацията ми е нужна за да сметна скороста на теглене на лебедката .
                    В момента правя една лебедка с червячен редуктор с предавателно число 7-1 за Краза .

                    Коментар


                    • От: Краза в бокса

                      Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                      Някой знае ли какво е предавателното число на БТР 60 , раздатка на бавни , диф + краен редуктор . Информацията ми е нужна за да сметна скороста на теглене на лебедката .
                      В момента правя една лебедка с червячен редуктор с предавателно число 7-1 за Краза .
                      Какво общо има скоростта на теглене на лебедката с това какво е предавателното число на БТР-а ? Скоростта на лебедката можеш да я сметнеш лесно - обороти делено на предавателното число на предавката на която се теглиш , делено на предавателното число на редуктора на лебедката ти дава обороти на барабана , по обиколката на барабана на първи ред на първи ред на въжето ти дава скорост на теглене метри в минута .
                      По важното е да достигнеш горе долу еднаква скорост на теглене с тази на въртене на гумите , защото колкото и да твърдят че когато имаш механична лебедка въртене на гуми не ти трябва , не им вярвай - трябва и то това е най добрия вариант . Когато въртиш гуми едновременно със тегленето на лебедката много по бързо преминаваш препятствието , не товариш толкова редуктора и въжето и имаш възможност за маневриране с гумите . Не напразно във Рейнфорест слагат механични лебедки с малко предавателно число и с въртене на гумите преминават препятствията все едно са на ход .
                      Последно редактирано от Бакалов; 12-07-15, 21:20.
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • От: Краза в бокса

                        Абе просто се чудя защо на всички Руски военни техники лебедките са толкова бавни.

                        Коментар


                        • От: Краза в бокса

                          Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                          Абе просто се чудя защо на всички Руски военни техники лебедките са толкова бавни.
                          Защото са предвидени за тежки камиони дето карат снаряди за фронта , дето като затънат в калта да се самоизвадят . Дори има специална инструкция как се забиват поредица от дървени колове за да им послужат за котва когато наблизо няма дърво .
                          На снимките от Хърватия Трофи гледах лебедка със алуминиева джанта вместо барабан , сметни сам при обиколка на джантата около метър и 60 оборота на барабана за каква скорост става въпрос ...
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: Краза в бокса

                            20:1 e редукцията на БТР ската лебедка, защо ти се вижда бавна ?
                            Газ 69 2.4i
                            Густо майна, пътят свърши !!!
                            GSM: О895 7О6О59

                            Коментар


                            • От: Краза в бокса

                              Защото Робурската е 3към1

                              Коментар


                              • От: Краза в бокса

                                То си зависи и от оборотите на задвижващия вал...
                                Не вярвам робурската лебедка да дърпа 7 пъти по-бързо от БТР-ската.
                                Тази машина ще се разпадне от такава скорост бе...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X