Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краза в бокса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Краза в бокса

    Доколкото знам не само успореден ,но и равен по дължина трябва да е панхарда на корм.щанга.
    Те могат и двете да са криви ,важни са захватните им точки.
    Абе има и други знаещи ,ама си мълчат .
    Не виждам и да ти е завъртян пиньона нагоре ,не си въртял сферите,кастори-мастори...
    Ако вземеш да ги въртиш после всички захвати по моста ще трябва да ги местиш.
    Иначе ,ако е само за траял на Чаро тръбарката сигурно е още с кръстосани панхард и корм.щанга и пак си върви...
    Последно редактирано от antiroad; 09-12-14, 07:17.
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • От: Краза в бокса

      Добре ме подсети да попитам.
      Кастора как да да го направя колко градуса ?
      Във момента пиньона е хоризонтален.

      Коментар


      • От: Краза в бокса

        Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
        Добре ме подсети да попитам.
        Кастора как да да го направя колко градуса ?
        Във момента пиньона е хоризонтален.
        Бакалов може да ти каже , на нашата Тойота е малко объркан и той ни каза как трябва де е . Но вече е късно за преправяне .
        ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
        тел. 0889 017703
        0897 516030

        Коментар


        • От: Краза в бокса

          За пиньона има едни схеми за единични и двойни карета на кардана...
          Аз съм си го направил завъртян нагоре и кардана ти е в права линия /карето не е пречупено/ с единични карета ,а при раздатката каре с голям ъгъл на работа.Кардана ми го правиха в Исперих/меката на карданите /.Виж в темата за монтажа на уазов мост на Витара.
          Ама това го правиш на стъпала на гуми кола,добре трябва да прецениш височината в нормално положение.Защото после ,ако промениш височината ти бяга и кастора ,и захвати и т.н.
          След като направиш това правиш и кастора,ако не пропускам нещо.
          При уазовия въртях сферите от фланците,но ти трябва да ги цепиш откъм прасето или откъм сферите и да презаваряш ,не знам на Нисана как беше.
          В другия форум препоръчваха /по спомен / от 5 до 15 градуса,на моята го направих 8.
          Говорил съм със /стендаджии / на всички коли е различно има и с по 2 градуса.
          0887/400121 Антон Донев

          Коментар


          • От: Краза в бокса

            Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
            Кардана ми го правиха в Исперих/меката на карданите /.
            Предполагам в Кубрат...
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • От: Краза в бокса


              Грешка по инерция
              Точно за Кубрат става въпрос,даже Мехата ми съдейства .
              0887/400121 Антон Донев

              Коментар


              • От: Краза в бокса

                Проблем с корданите не очаквам да има мерил съм всичко да е в норима идват като на джип без лифт.
                Нали правим нов краз.
                Гледах от един Патрул без лифт и неговия пиньон е хоризонтален. Ако имам грешка ще е минимална , всички щанги са раздвижни с некви поне 8 см. при всички положения ще са достатъчни за да оправим кастора .
                Важно е да знаем точния ъгал.
                Като променяме положението на пиньона променяме и кастора, или бъркам тук не може да се въртят сферите без рязане .

                Коментар


                • От: Краза в бокса

                  Кастора на Патролският мост е от 2 до 3 градуса . Колата трябва да е на гуми със всичко монтирано и натоварено . Върху горната капачка на опорния лагер слагаш инклинометър / градусомер / и регулираш от джойнтовете . Просто моста трябва да е леко завъртян напред , проблема е че при лифт ъгъла на пиньона става много голям и карето бързо сдава багажа . Затова е нужно кулите да са направени така че да има възможност за регулиране на окачването във височина . Другият начин е да въртиш сферите , но там е голямо кино . Панхарда за да работи правилно и да влияе най малко върху управлението трябва да успореден и с еднаква дължина със кормилната щанга , и ако е възможно щангата и панхарда да са колкото може по хоризонтални . Затова ти казвах че във варианта със панхард ершоковете са ти излишни отпред , че и отзад , защото като ги натовариш динамично ще се скапят от голямата ти подресорна и надресорна маса . Евтиния вариант отпред и отзад беше пружини и амове , иначе правилния начин е колойвъри със хидравлични бъмп стопове , ама ти вече си го почнал по твоя начин ...
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • От: Краза в бокса

                    Правя на височината която ме устроива после слагам всичко отгоре барабар с двама души резервна гума и помпам. Колците с пружинаи ми идват прекалено скъпи . Особенно като си знам че няма да уцелим височината и твърдоста от първия път . Ефтиния вариянт с пружини и амортисьори го играх миналата година много пъти . Останаха ми една количка с пружини и амортисьори.
                    Утре ще сложа инклинометъра и ще проверя какво ще се получи. Най вероятно двата фланеца на кардана ще доидат с провивоположни ъгли което не е много добре за каретата.
                    Взех по дебелите ершокове каито са за доста по тежка машина с надежда да държат.

                    Коментар


                    • От: Краза в бокса

                      Антон се оказа прав. Ще се налощи да местя захвата на горния линк и на панхарда.
                      То се очакваше че не всичко ще си е на мястото .

                      Имам още една дилема за карданите по която има нужда от съвет.
                      Имам два от Патрул К160 и два от Ужаска.
                      Тези от Ужаската са с по голям диаметър на кръсталката и по дебели чашки от Патрулските и са нови .
                      Другите са от Патрул на 17000 км. и са в перфектно състояние предния е с двоино каре.
                      Кои да слагам.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • От: Краза в бокса

                        За патрулските не знам, но УАЗковите кардани се славят със здравината си. Едно от малкото добри неща у руснаците.
                        Аз съм с два УАЗкови, и двата преправяни от мен, в гаража, центровани с прав ъгъл и шублер, и не създават ядове. Е, единия се поразхлопа в шлиците, а другия иска да се сменят каретата, макар да има още доста да карат, но тези неща са вследствие на начина на експлоатация. А като знам какво им се случва отдолу-направо шапка им свалям.

                        Патролските може да са по-добри, не знам, имам опит с руските и го споделям.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Краза в бокса

                          Аз да дам един съвет, при единично трианголиран 4 линк - такъв какъвто е този ,ъгълът между двата горни носача трябва да е по-голям! (в този случай когато захватите от към шасито са от вътрешна страна се получава малък ъгъл м/у 2та линка - поне при шаси на самурай) в Екселския файл -калкулатора за 4 линк ,доколкото помня този ъгъл се изчислява след като се въведът шарнирните точки на линковете. Не помня колко беше препоръчително но помня ,че за около 80см дължина на горни носачи ъгълът се получава малък при монтаж от вътре на шасито при самурай ! При мен е така ,и от това страдат линковете. При това положение ако има дори леки хлабини в тях моста почва да шари.

                          Коментар


                          • От: Краза в бокса

                            Така е тази конструкция е обречена да е пълна с подобен род уж дребни недостатъци. За да докарам некъв приемлив ъгал направих горниге носачи 70 см. и изкарах захватите максимално близо до шасито. Ти какви шарнири ползваш за носачите.
                            Врътнах кастора така както трябва да бъде .
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от павле; 11-12-14, 20:25.

                            Коментар


                            • От: Краза в бокса

                              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                              Теглил ли си нисанските мостове ?
                              Вчера теглих заден мост от У60. Тегло 118.5 кг. без спирачни апарати('щото нямам)

                              Коментар


                              • От: Краза в бокса

                                Задният с дискове ли е или с барабани ?Хм ,учудващо лек,той и уазковия толкова.
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X