След всичкия мармалад който видях и преживях на Кърджали , помисли за по сериозен мотор . иначе всичко което твориш е добро . Състезанията стават все по хард и няма как да си конкурентен с този мотор . Мостовете и окачването ще издържат но мотора идва малък за новите екстреми . Ако приемаш съвети , усили кулите и захвата на Шоковете .
ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
тел. 0889 017703
0897 516030
Градусите не ги знам райбера го купих от скрапа чисто нов , пасва на повечето кормилни накрайници спомен от завода Чавдар. Усилки ще има на още доста места . Мотор не знам къв да слагам всеки казва различно но всички сте единодушни че ще трябва повече можност , обмислям да сложа пак Опелски но двуваловия С20ХЕ150 коня . С тези къси скорости май ще ми пасне по високооборотен мотор . За момента ще го задвижа така няма да бързам с мотора икам да го пробвам с тоя мотор , междувременно събирам идеи по въпроса . Какъв мотор ще е най подходящ за Краза от бюджетните .
И ще ти трябва и една палета със съединители за мотора от Калибра на Опел.Горе долу,бате Оги от Самоков,с този мотор ,е напълнил вече въпросното пале със стари съединители.Много пъргав мотор,с малък картер и никакви ниски.Ти сам си направи изводи.
Какъв мотор ще е най подходящ за Краза от бюджетните .
Така и така си нагласил камбаната за опелски мотор,огледай се за 3.0 литров шестак от омега.Там сила в ниските ще имаш достатъчно-260 нютона още на 3000оборота,верно,ще има заигравка с картера ама си заслужава.Мен ме агитират за такъв мотор и се чудя.
А това за какви пари се намира, че и на мен двулитровия взе да ми малее.
И младежа се появи
Накратко ако ще ползваш опелов шестак имаш грубо казано две възможности.
едната е 2,5/3,0 литра а другата 2,6/3,2. предвид това което виждам и като знам за какво ще се ползва силно препоръчвам да останеш на 2,5/3,0 версия или ако минаваш на 2,6/3,2 литра да смениш електрониката със Мотроник 2,8,1 от 2,5/3,0литра.
Като донор за двигателя пак имаш грубо казано две опции вектра и омега. Омегата по правило е по-лесна за намиране и на нормална цена.
Също така омеговия колектор ще ти пасне по-добре, омеговата електроника е Мотроник 2,8,1 една идея по малко екологични дивотии спрямо вектрата.
може да се наложи да си търсисш железен картер от C25XE това е 2,5V6 вектра А и Калибра. Омеговия и Вектра Б, синтра... са с двойни картери и освен това са алуминиеви.
Като мотор е здрав с дребни болести евтин за придобиване и относително скъп за подържане, носи на Газифициране и лек повей от турбина или компресор.
Като съединител имаш опции 228мм или 240мм съответно са два различни маховика единия е "лек" от C20XE другия е стоковия бая тежък 240мм.
Цената е според случая от 800лв. до 1200-1500лв. според зависи, имай предвид че опелистите са луди за този мотор при монтиране на предно и лапите картерите за предно са си ... майката на цена.
Ангренажен комплект ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от УК цената е 100 паунда и доставка 20-тина в БГ цена под 450лв със една гора отстъпки не съм видял.
Като цяло с по конкретни въпроси давай, не е като да не го познавам двигателя из основи
Нещо ме плашите с тези цени.Мотор от 124-ка на МБ,с кубатура 2.3 е 136 кс,с около 200нм.и струва около 250лв,съединитела държи повече от Опеловия.По-редкия мотор на 2.3-16в е 177кс но е двувалка и също е бърззооборотен.Ако имаш добър електричар можеш да вземеш от Англия -няколко алуминиеви шестаци,ве-образни за средна цена около 300-паунда.-2.4 -бензин -170 кс и 225нм.или 2.8 -192кс,или още по-добрия 3.2-224кс,много леки и компактни мотори.Иначе моя фаворит е 2.7 тд от Терано,сред 4-цилиндровите мотори.2.8 0т БМВ е много добър мотор и лек но е много дълъг(редови шестак).
Manta, как се решава проблема с делкото на ХЕ-то 2,5 мотроник. Много кофти е за надлъжен монтаж.С какво може да се замени? Мега решава ли проблема? (За да не е спам-имам С26NE за продаване Ако на някой му влиза в употреба.)
Manta, как се решава проблема с делкото на ХЕ-то 2,5 мотроник. Много кофти е за надлъжен монтаж.С какво може да се замени? Мега решава ли проблема? (За да не е спам-имам С26NE за продаване Ако на някой му влиза в употреба.)
Готин въпрос към мантаджия
Преди 10 години бих ти отговорил със делко от манта 1,8s или rekord 1.8.
ето така:
След много годи опит с мегаскуирт, твърдо НЕ към днешна дата, освен ако нямаш задълбочени познания по електроника или не минеш по утъпкания път на ЕДИС запалването само тогава бих се съгласил.
Предивид наличието и цената на дебитомери за Мотроник М2,5 силно препоръчвам преминаване към стендалоун Emu на ЕкуМастер - цената е доста добра за това което предлага.
Или най-евтиното решение просто за едни 150-200 лв да си вземеш читава инсталация със датчици М 2,8 с което ще имаш прост и познат мотроник (пишесе лесно) евтин дебитомер (патроните са по 120-160лв БОШ такива) ползваш бобина и я завираш където ти е кеф имаш само един датчик на разпределителния вал да сложиш.
Последно редактирано от manta2005; 05-03-15, 23:28.
Преди да качите всичко имай в предвид че Вектровия маховик е с 2 см по къс от Омеговия , провери къде ще ти дойде вилката вероятно ще се наложи да удължиш лагера или ябълката където лежи вилката с 2 см. Изхвърлете оригиналната стойка на хидравличната помпа и я преместете по нагоре така ще имаш място за всичко , помата и ремъка няма да са постоянно у киреча виж на Краза каде съм я сложил по нагоре си има места готови с резба точно за тази работа.
Точно така ако кутията е ос стара омега а се мести вилката. Ако е от омега Б там лагер помпата е и капачка със семеринг на кутията, вяриант еднон взима се капак от кутия със жуло реже се водещата тръба и се подлагат дистанционни фтилки между така оформения капак и стария(лагер помпата) по спомен около 10мм. У по дълги болтове хубавото е че тръбичката позволява това и не трябва да се удължава.
Вариант две произвеждаш си нов капак който да държи семеринга, да си призная не съм разглабял лагер помпата да видя как е хваната за алуминиевото капаче, аз присто взех най бързото за мен решение поради голямата наличност на опелски чаркаляци при мен. Може и да има чалъм да се отдели и да се направи подложка...
Коментар