Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краза в бокса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Краза в бокса

    Райбера на колко градуса е?
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • От: Краза в бокса

      След всичкия мармалад който видях и преживях на Кърджали , помисли за по сериозен мотор . иначе всичко което твориш е добро . Състезанията стават все по хард и няма как да си конкурентен с този мотор . Мостовете и окачването ще издържат но мотора идва малък за новите екстреми . Ако приемаш съвети , усили кулите и захвата на Шоковете .
      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
      тел. 0889 017703
      0897 516030

      Коментар


      • От: Краза в бокса

        О.К. е колега, само ми се струва, че ще е малко неудобно при работа по мотора!

        Коментар


        • От: Краза в бокса

          Градусите не ги знам райбера го купих от скрапа чисто нов , пасва на повечето кормилни накрайници спомен от завода Чавдар. Усилки ще има на още доста места . Мотор не знам къв да слагам всеки казва различно но всички сте единодушни че ще трябва повече можност , обмислям да сложа пак Опелски но двуваловия С20ХЕ150 коня . С тези къси скорости май ще ми пасне по високооборотен мотор . За момента ще го задвижа така няма да бързам с мотора икам да го пробвам с тоя мотор , междувременно събирам идеи по въпроса . Какъв мотор ще е най подходящ за Краза от бюджетните .

          Коментар


          • От: Краза в бокса

            И ще ти трябва и една палета със съединители за мотора от Калибра на Опел.Горе долу,бате Оги от Самоков,с този мотор ,е напълнил вече въпросното пале със стари съединители.Много пъргав мотор,с малък картер и никакви ниски.Ти сам си направи изводи.

            Коментар


            • От: Краза в бокса

              Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
              Какъв мотор ще е най подходящ за Краза от бюджетните .
              Така и така си нагласил камбаната за опелски мотор,огледай се за 3.0 литров шестак от омега.Там сила в ниските ще имаш достатъчно-260 нютона още на 3000оборота,верно,ще има заигравка с картера ама си заслужава.Мен ме агитират за такъв мотор и се чудя.
              Последно редактирано от gimax; 05-03-15, 07:14.

              Коментар


              • От: Краза в бокса

                А това за какви пари се намира, че и на мен двулитровия взе да ми малее.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Краза в бокса

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  А това за какви пари се намира, че и на мен двулитровия взе да ми малее.
                  Сега ще привикам един младеж,дето разбира от тоя мотор, да ви обясни подробности.
                  Последно редактирано от gimax; 05-03-15, 08:32.

                  Коментар


                  • От: Краза в бокса

                    Как е циркулацията на водата? Променял ли си нещо по водната помпа ?
                    Газ 69 2.4i
                    Густо майна, пътят свърши !!!
                    GSM: О895 7О6О59

                    Коментар


                    • От: Краза в бокса

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      А това за какви пари се намира, че и на мен двулитровия взе да ми малее.
                      И младежа се появи

                      Накратко ако ще ползваш опелов шестак имаш грубо казано две възможности.

                      едната е 2,5/3,0 литра а другата 2,6/3,2. предвид това което виждам и като знам за какво ще се ползва силно препоръчвам да останеш на 2,5/3,0 версия или ако минаваш на 2,6/3,2 литра да смениш електрониката със Мотроник 2,8,1 от 2,5/3,0литра.

                      Като донор за двигателя пак имаш грубо казано две опции вектра и омега. Омегата по правило е по-лесна за намиране и на нормална цена.
                      Също така омеговия колектор ще ти пасне по-добре, омеговата електроника е Мотроник 2,8,1 една идея по малко екологични дивотии спрямо вектрата.
                      може да се наложи да си търсисш железен картер от C25XE това е 2,5V6 вектра А и Калибра. Омеговия и Вектра Б, синтра... са с двойни картери и освен това са алуминиеви.

                      Като мотор е здрав с дребни болести евтин за придобиване и относително скъп за подържане, носи на Газифициране и лек повей от турбина или компресор.

                      Като съединител имаш опции 228мм или 240мм съответно са два различни маховика единия е "лек" от C20XE другия е стоковия бая тежък 240мм.

                      Цената е според случая от 800лв. до 1200-1500лв. според зависи, имай предвид че опелистите са луди за този мотор при монтиране на предно и лапите картерите за предно са си ... майката на цена.

                      Ангренажен комплект ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от УК цената е 100 паунда и доставка 20-тина в БГ цена под 450лв със една гора отстъпки не съм видял.

                      Като цяло с по конкретни въпроси давай, не е като да не го познавам двигателя из основи

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141117_163056.jpg
Прегледи:2
Размер:172.0 КБ
ID:5646387

                      Коментар


                      • От: Краза в бокса

                        Нещо ме плашите с тези цени.Мотор от 124-ка на МБ,с кубатура 2.3 е 136 кс,с около 200нм.и струва около 250лв,съединитела държи повече от Опеловия.По-редкия мотор на 2.3-16в е 177кс но е двувалка и също е бърззооборотен.Ако имаш добър електричар можеш да вземеш от Англия -няколко алуминиеви шестаци,ве-образни за средна цена около 300-паунда.-2.4 -бензин -170 кс и 225нм.или 2.8 -192кс,или още по-добрия 3.2-224кс,много леки и компактни мотори.Иначе моя фаворит е 2.7 тд от Терано,сред 4-цилиндровите мотори.2.8 0т БМВ е много добър мотор и лек но е много дълъг(редови шестак).

                        Коментар


                        • От: Краза в бокса

                          Manta, как се решава проблема с делкото на ХЕ-то 2,5 мотроник. Много кофти е за надлъжен монтаж.С какво може да се замени? Мега решава ли проблема? (За да не е спам-имам С26NE за продаване Ако на някой му влиза в употреба.)
                          http://vbox7.com/play:398e8b82

                          Коментар


                          • От: Краза в бокса

                            Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                            Manta, как се решава проблема с делкото на ХЕ-то 2,5 мотроник. Много кофти е за надлъжен монтаж.С какво може да се замени? Мега решава ли проблема? (За да не е спам-имам С26NE за продаване Ако на някой му влиза в употреба.)
                            Готин въпрос към мантаджия

                            Преди 10 години бих ти отговорил със делко от манта 1,8s или rekord 1.8.

                            ето така:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1015.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5646477

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF1010.jpg
Прегледи:1
Размер:163.6 КБ
ID:5646478

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:enginefront.jpg
Прегледи:1
Размер:62.4 КБ
ID:5646483

                            След много годи опит с мегаскуирт, твърдо НЕ към днешна дата, освен ако нямаш задълбочени познания по електроника или не минеш по утъпкания път на ЕДИС запалването само тогава бих се съгласил.

                            Предивид наличието и цената на дебитомери за Мотроник М2,5 силно препоръчвам преминаване към стендалоун Emu на ЕкуМастер - цената е доста добра за това което предлага.
                            Или най-евтиното решение просто за едни 150-200 лв да си вземеш читава инсталация със датчици М 2,8 с което ще имаш прост и познат мотроник (пишесе лесно) евтин дебитомер (патроните са по 120-160лв БОШ такива) ползваш бобина и я завираш където ти е кеф имаш само един датчик на разпределителния вал да сложиш.
                            Последно редактирано от manta2005; 05-03-15, 23:28.

                            Коментар


                            • От: Краза в бокса

                              Някой да има 35ица 15 за резервна.
                              Последно редактирано от павле; 13-03-15, 22:48.

                              Коментар


                              • От: Краза в бокса

                                Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                                Преди да качите всичко имай в предвид че Вектровия маховик е с 2 см по къс от Омеговия , провери къде ще ти дойде вилката вероятно ще се наложи да удължиш лагера или ябълката където лежи вилката с 2 см. Изхвърлете оригиналната стойка на хидравличната помпа и я преместете по нагоре така ще имаш място за всичко , помата и ремъка няма да са постоянно у киреча виж на Краза каде съм я сложил по нагоре си има места готови с резба точно за тази работа.
                                Точно така ако кутията е ос стара омега а се мести вилката. Ако е от омега Б там лагер помпата е и капачка със семеринг на кутията, вяриант еднон взима се капак от кутия със жуло реже се водещата тръба и се подлагат дистанционни фтилки между така оформения капак и стария(лагер помпата) по спомен около 10мм. У по дълги болтове хубавото е че тръбичката позволява това и не трябва да се удължава.
                                Вариант две произвеждаш си нов капак който да държи семеринга, да си призная не съм разглабял лагер помпата да видя как е хваната за алуминиевото капаче, аз присто взех най бързото за мен решение поради голямата наличност на опелски чаркаляци при мен. Може и да има чалъм да се отдели и да се направи подложка...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X