Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краза в бокса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Краза в бокса

    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
    Основната идея е да е леко , но максимално здраво - два носача от тръба ще са по леки , ще работят и ще стане доста по здраво и устойчиво отколкото един П-профил разположен под ъгъл който даже и да задържи натоварването ще скъса захватите към моста или рамата или самата рама . Ако имаш пари за колойвъри слагай, еършоковете няма да ти издържат на натоварването на трофи състезание . Като натовариш машината с гуми , железа , лебедки , инструменти и почнеш да скачаш по деретата шоковете бързо сдават багажа и клякат щото няма пружина да носи товара ... Носачите на Черока са от тенеке ама и за това няма Чероки направено за тежко трофи . Думата ми е че само с един носач отгоре няма как да издържи натоварването - ще се усуче или ще се скъса . Поглеждал ли си на Исаев горния линк отпред колко е масивен и колко пъти е заварян и късан ... Слагаш по два регулируеми носача с джойнтове отгоре и отдолу за да можеш да си настройваш кастора на предния мост , регулируем панхард със джойнтове , две хубави пружини със качествени амове и имаш стабилна предница са добри ходове . Отзад ако имаш пари слагай колойвъри , ако не пружини и амове , стандартно 4 линково окачване със панхард, навсякъде със регулируеми джойнтове и отзад си готов . Окачването можеш да си го сметнеш със калкулатора за окачвания , така ще имаш здраво работещо окачване което ще държи на състезанията .
    За трофи ти трябват доста неща още ама това е друга тема ...
    Не разбрах само за какво му е на 4линковото окачване от зад панхард? И как така не държат аершоковете , могат да се регулират според тежестта и возията . И си държат достатъчно вече няколко състезания и доста разходки нищо , че са български от Казанлък на цена 350 лв. бройката и ремонт 12лв. И без да споря , разгледайте темата за Русенското състезание тази година и вижте румънците с траялна машина как ни накъсаха шушоните . Всеки има право на мнение и виждане но истината е , че всичко добре направено се прави с много пари а ние не разполагаме с такива средства и копираме без резултат.
    ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
    тел. 0889 017703
    0897 516030

    Коментар


    • #62
      От: Краза в бокса

      [QUOTE=Николай Колев-64;2632616]
      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      3 линка имаш предвид пушки ли , защото ако си със пушки се обезсмисля слагане на джойнтове във тях . /QUOTE]


      Що? монтираш джойнтове отзат на пушката, страната която е закрепена към рамата, така не ограничаваш хода на моста допустим от амортисьора.
      Каквото и да монтираш на пушката , хода няма да се промени !
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #63
        От: Краза в бокса

        Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
        Не разбрах само за какво му е на 4линковото окачване от зад панхард? И как така не държат аершоковете , могат да се регулират според тежестта и возията . И си държат достатъчно вече няколко състезания и доста разходки нищо , че са български от Казанлък на цена 350 лв. бройката и ремонт 12лв. И без да споря , разгледайте темата за Русенското състезание тази година и вижте румънците с траялна машина как ни накъсаха шушоните . Всеки има право на мнение и виждане но истината е , че всичко добре направено се прави с много пари а ние не разполагаме с такива средства и копираме без резултат.
        Четири линка окачване си е перфектно за траялна машина дето е лека и няма странично натоварване на скорост , но за трофи където машината е доста по тежка заради железа , гуми , лебедки , резервни части си трябва панхард иначе джойнтовете трябва да са огромни / като на Вранглера на Близнаците ама там са едни други пари / Джойнтовете на Доката са добри , но са малки и няма да издържат на натоварването ако няма панхард който да държи странично моста . Ершоковете също са си добри , но и те са за траялна машина , колко товар имате вие отзад - резервна гума , джак и пластмасови калници , и въпреки това е виснала задницата на една страна . Я натоварете всичко което нося аз и карай на състезание да видиш колко ще изкараш ...
        На румънците траялната машина що не дойде на Копаоник да накъса шушоните на босненската Гега или на Тойотата на Ярек Вярно че и в двете има наляти доста пари , но като цяло окачването си е оригиналното - пружини , амортисьори , пушки , носачи и панхарди във стандартното си захващане . Разгледай темата за Рейнфорест - там тръбарки не се допускат и машините на участниците трябва да приличат на джипове от определена марка , а окачването на фаворитите е много близко до оригиналното , защо ли ...
        Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение

        Каквото и да монтираш на пушката , хода няма да се промени !
        Знам Ицо , нали сме говорили на тази тема , аз затова и не ги харесвам пушките ...



        Извинявам се за спама и дългия пост .
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #64
          От: Краза в бокса

          Пружините отпаднаха от проекта.
          Поръчах шокове 2.5 на 12 за предницата и 2.5 на 14 за задницата.

          Коментар


          • #65
            От: Краза в бокса

            Рали, траял , трофи дори и Париж Дакар карат с 4линково окачване . Да не говорим за машината на Роби Гордън . Дори и на Близнаците машината е на 4линка . Точно там е идеята за странични натоварвания да минава напрежението през горните линкове и да се разпределя по рамата . Има си формули и ако се спазват се получава. Примери мога да дам колкото искате . Мето с чисто новия Патрул . Нашата Тойота която още си държи и всичко копирано от Американците които са го измислили преди доста години . Има и друга дилема .. колкото по малко променяш по заводските параметри по добре ти стои джипа на асфалт и лек черен път . Но до там свършваме с заводските окачвания ако ще правим истински джипове за състезания се почва от нулата и кредити .
            ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
            тел. 0889 017703
            0897 516030

            Коментар


            • #66
              От: Краза в бокса

              Ако това са малки ходове с 4линка и джойнтове и аершокове за малко пари ??????????
              Прикачени файлове
              ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
              тел. 0889 017703
              0897 516030

              Коментар


              • #67
                От: Краза в бокса

                Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
                Рали, траял , трофи дори и Париж Дакар карат с 4линково окачване . Да не говорим за машината на Роби Гордън . Дори и на Близнаците машината е на 4линка . Точно там е идеята за странични натоварвания да минава напрежението през горните линкове и да се разпределя по рамата . Има си формули и ако се спазват се получава. Примери мога да дам колкото искате . Мето с чисто новия Патрул . Нашата Тойота която още си държи и всичко копирано от Американците които са го измислили преди доста години . Има и друга дилема .. колкото по малко променяш по заводските параметри по добре ти стои джипа на асфалт и лек черен път . Но до там свършваме с заводските окачвания ако ще правим истински джипове за състезания се почва от нулата и кредити .
                Близнаците не знам с какви джойнтове са ама са доста по големи от машите , Мето кара със FOX-ве и то доста големи , а вие карате със много малка над ресорна и под ресорна маса и с гуми 33-ки затова джойнтовете на Доката все още ви държат . Четири линка окачване е много добро окачване когато е сметнато , но джойнтовете на линковете трябва да са доста по големи от вашите за да издържат натоварването на доста тежката трофи машина карана по екстремни състезания .
                Спирам да се мъча да ти обясня ...
                А рали Дакар , да не говорим за Роби Гордън карат със независимо окачване ...
                Това е последния ми пост по тази тема , автора ще си реши кое е най доброто за него

                П.П. Провокиран от снимката ти ще ти кажа че хода ти не може да е повече от 38 см / даже и толкова няма ,че по спомен кола опираше в рамата /щото толкова са ти шоковете за не знам колко пари . Аз със стандартни амортисьори има 32 см ход за много по малко пари ...
                Последно редактирано от Бакалов; 18-11-14, 21:58.
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • #68
                  От: Краза в бокса

                  Всеки си решава . Нещо което работи значи работи и то за малко пари .

                  П.П. 1.760кг . не е много тажко май
                  Последно редактирано от Gargata72; 18-11-14, 22:24.
                  ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                  тел. 0889 017703
                  0897 516030

                  Коментар


                  • #69
                    От: Краза в бокса

                    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                    Близнаците не знам с какви джойнтове са ама са доста по големи от машите , Мето кара със FOX-ве и то доста големи , а вие карате със много малка над ресорна и под ресорна маса и с гуми 33-ки затова джойнтовете на Доката все още ви държат . Четири линка окачване е много добро окачване когато е сметнато , но джойнтовете на линковете трябва да са доста по големи от вашите за да издържат натоварването на доста тежката трофи машина карана по екстремни състезания .
                    Спирам да се мъча да ти обясня ...
                    А рали Дакар , да не говорим за Роби Гордън карат със независимо окачване ...
                    Това е последния ми пост по тази тема , автора ще си реши кое е най доброто за него

                    П.П. Провокиран от снимката ти ще ти кажа че хода ти не може да е повече от 38 см / даже и толкова няма ,че по спомен кола опираше в рамата /щото толкова са ти шоковете за не знам колко пари . Аз със стандартни амортисьори има 32 см ход за много по малко пари ...

                    Объркал си цифричките
                    ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                    тел. 0889 017703
                    0897 516030

                    Коментар


                    • #70
                      От: Краза в бокса

                      Днес свърших малко работа . Изчистих шасито от всички вече ненужни планки .
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #71
                        От: Краза в бокса

                        Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                        Днес свърших малко работа . Изчистих шасито от всички вече ненужни планки .
                        Изхвърли и купето от проекта ! Правиш клетка заварена за шасито и обличаш с алуминиева ламарина . Можеш да ползвах примерно част о предните калници , капака и маската за да докара визия на Самурай ..... така ще спестиш някой килограм .
                        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                        Коментар


                        • #72
                          От: Краза в бокса

                          Това е правилния начин-на голото шаси ще си наредиш всичко спокойно.Пък после ще напаснеш купето както дойде.
                          Да ,пушките нямат ход точно заради невъзможността моста да се усуква каквито и джойнтове да му сложиш откъм шасито,убедил съм се на свой гръб
                          Прави си четирилинковото ,хамериканците си карат така краулерите,/и с еършокове /а пък като видях на Никито от Ямбол какви джойнтове са му дали -не са никак малки,бая топузи .
                          Големи ходове се постигат и с пружини ,имаме прекрасен пример за това в шампоана
                          0887/400121 Антон Донев

                          Коментар


                          • #73
                            От: Краза в бокса

                            Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                            Изхвърли и купето от проекта ! Правиш клетка заварена за шасито и обличаш с алуминиева ламарина . Можеш да ползвах примерно част о предните калници , капака и маската за да докара визия на Самурай ..... така ще спестиш някой килограм .
                            Все пак сме конкуренция,много го отваряш,да не го пратим в прото
                            Можеш да погледнеш как изглеждат купетата в модифициран и промодифициран в евротраяла,те отговарят на нашия модифициран и са точно така,както ти казва Ицо .
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • #74
                              От: Краза в бокса

                              Много тежи пущината 4 човека едвам го изнесохме при това с отрезан багажник .
                              Веднъж да направя окачването и да го кача на шокове . После ако още ми се занимава с този проект купето отлита в скрапа.
                              Да знаеш само как ми е догаднело от него. Постоянно ми пречи . Ако го няма него проекта олеква с едни 200 - 300 кила.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Краза в бокса

                                А стига с тея пушки , 18 джоинта съм поръчал че ми писна вече да преправям.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X