Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краза в бокса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Краза в бокса

    Ето я готова лебедката с редуктор 7-1 .
    Прикачени файлове

    Коментар


    • От: Краза в бокса

      Как ще управляваш муфата , моята съм я направил с жило и пружина която да я държи в постоянно зацепено положение . "Прозорците" на муфата са ти прекалено малки и при запълване с кал няма да може да зацепи . Трябваше да я направиш с два сектора които да зацепват в други два сектора на барабана , но не трябва да са плътни а да има поне сантиметър при свободен ход за да може по лесно да "закопчава"
      Виж как е на оригиналната БТР-ска

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:attachment.php.jpg
Прегледи:2
Размер:152.3 КБ
ID:5671190
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • От: Краза в бокса

        Така ще е зацепването и при мен жило и пружина . За калта си прав ще измисля някво решение на този потенциален проблем. Не е проблем да изрежа половината муфа и ще стане почти като при теб. Най хубавата част е че редуктора е серйино производство и може на се променя предавателното число когато ми скимне .

        Коментар


        • От: Краза в бокса

          Механичната лебедка вече работи . Електрическата си има ново място . Остава да направим един по голям резервоар , ще има малки промени по ролбара стойка за резервна гума малко боя тук там и сме готови за RFC Balkans 2015 .
          Прикачени файлове

          Коментар


          • От: Краза в бокса

            Добре е станало , трябваше да дойдеш да направиш проба на ВЕРЕЯ ТРОФИ за да си свериш часовника ... Успех на RFC Balkans 2015 !
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Краза в бокса

              Трябваше и много ми се идваше но не всичко върви по план . Дано поне до 15 Септември да успея да го заврша истинската проба ще е по трасето на RFC и квото сабя покаже .

              Коментар


              • От: Краза в бокса

                Павка, всички механични лебедки с червяк които съм виждал са с червяка отдолу. Демек-да се къпе постоянно в масло. Ако и тази е за такъв монтаж-ще береш ядове с мазането.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Краза в бокса

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Павка, всички механични лебедки с червяк които съм виждал са с червяка отдолу. Демек-да се къпе постоянно в масло. Ако и тази е за такъв монтаж-ще береш ядове с мазането.
                  Освен това бих преработил и захвашането. Не я знам колко е силна но според мен при натоварване ще се изкриви целият захват.
                  Газ 69 2.4i
                  Густо майна, пътят свърши !!!
                  GSM: О895 7О6О59

                  Коментар


                  • От: Краза в бокса

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Павка, всички механични лебедки с червяк които съм виждал са с червяка отдолу. Демек-да се къпе постоянно в масло. Ако и тази е за такъв монтаж-ще береш ядове с мазането.
                    Нищо и няма монтирана така. Нужно е да се сипе необходимото количество масло.
                    В каталозите производителите на червячни редуктори дават колко то трябва да бъде за различни положения на монтаж - червяка долу, горе или отстрани
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • От: Краза в бокса

                      @ Агоп Серопян:
                      Да, сега и аз се загледах.
                      Този профил наистина ми се вижда слаб. Аз на моята механика сложих винкел 60х60х5, и започна да се огъва, та го подсилих с шина 50х10. Сега вече поддава когато види много зор, но е еластично, и се връща.

                      Павка, натовари сериозно лебедката, и гледай как ще се държи, отначало не обърнах внимание, но наистина това желязо ми се вижда слабо.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Краза в бокса

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Павка, всички механични лебедки с червяк които съм виждал са с червяка отдолу. Демек-да се къпе постоянно в масло. Ако и тази е за такъв монтаж-ще береш ядове с мазането.
                        Нищо и няма монтирана така. Нужно е да се сипе необходимото количество масло.
                        В каталозите производителите на червячни редуктори дават колко то трябва да бъде за различни положения на монтаж - червяка долу, горе или отстрани
                        Успех на RFC!!

                        П.С: Това купе ще премине ли през техн. преглед?
                        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                        Коментар


                        • От: Краза в бокса

                          Редуктора е предвиден за монтаж и по двата начина има 4 пробки като две са контролни и две за наливане като в положение с пинион от долу нивото на маслото едвам покрива пиниона а в положение пинион отгоре нивото е над оста на короната . За мощност на лебедката правих слентия тест , куката закачена за стълб почти всичкото въже навито , 1 скорост и педала за спирачки натиснат на макс джипа оставен на обороти без да му подавам газ . 4 те гуми се влачат по асвалта а мотора не гасне . При подаване на газ мотора се развива с лекота . В реална обстановка предстои да видим .
                          За купето ще чакаме някой от близнаците Ивайло или Петър да се произнесе . Според това което прочетох в темата на състезанието ще мине но те имат тежката дума .
                          Последно редактирано от павле; 21-08-15, 21:27.

                          Коментар


                          • От: Краза в бокса

                            Имаш ли възможност да се теглиш и да помагаш с гумите? При такава ситуация какви са периферните скороти на въжето и на гумите?
                            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                            Коментар


                            • От: Краза в бокса

                              Трябват ти само маска,фарове, клаксон и си в боя.[emoji1]
                              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                              0885 660 613

                              Коментар


                              • От: Краза в бокса

                                Павка, на равно, макар и с блокирани гуми е ташак за лебедката. Иди в гората, или на някой хард терен, забий се в някакъв отвесен праг, или каквото е там(да ти обяснявам ли какво е хард затъване), и накарай въжето да започне да пращи. Ама да има някой с теб който да гледа какво се случва с конструкцията.
                                Механичните лебедки имат страшно много мощ, и не спират, ама като дойде зорът-започват да кривят и да късат захватите си.
                                Почти съм сигурен, че с този профил ще имаш грижи...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X