Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краза в бокса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Краза в бокса

    Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
    За да бъдем по точни-460/420 кг.
    Ти поне си ги теглил на живо.
    За сметка на това Лапландерския е !!!
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo.jpg
Прегледи:1
Размер:73.2 КБ
ID:5623503
    Тоя е "малко" преработен,оригиналния е с около 17кг повече.Но и цената е около 1700 евро на оригинален ревизиран мост.Инфото е от втора ръка,а на първата от една година и вярвам за всичко.
    Последно редактирано от Валентин Исаев; 15-11-14, 23:19.
    Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
    Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
    0885 660 613

    Коментар


    • #47
      От: Краза в бокса

      Пускам две снимки и спирам със спама:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:у1.jpg
Прегледи:1
Размер:40.9 КБ
ID:5623504Натиснете снимката за да я уголемите

Име:у2.jpg
Прегледи:1
Размер:61.2 КБ
ID:5623505

      Успокоявам се,че Патрула на Бай Матьо е над 2700кг.
      Павка един съвет-не слушай никой.Прави каквото си решил.

      Коментар


      • #48
        От: Краза в бокса

        Дали наистина го е теглил или предполага ?

        Той Павката няма да се сърди ,темата е полезна за всички .Ако не искаше нашето мнение ,нямаше да я пусне .Пък накрая пак ще си направи това ,което на него му харесва

        И в крайна сметка Унимоговия е 420 кг така ли /не си обърнал цифрите/ ?
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • #49
          От: Краза в бокса

          Пишете смело килата са важни.
          Не мога да се свържа с Евгени Филчев вече цяла седмица ..ва ком ще предаде за обаждането и нищо.

          Коментар


          • #50
            От: Краза в бокса

            Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
            И в крайна сметка Унимоговия е 420 кг така ли /не си обърнал цифрите/ ?
            Не съм ги обърнал.Тежат си точно толкова.Сам човек трудно вдига прасето,а с редуктора с полуоската двама трудно се оправят.

            Коментар


            • #51
              От: Краза в бокса

              Здравейте колеги , сега се прибирам от състезание и веднага ви давам актуалния телефон на Евгени Филчев 0888261821. Молбата ми е го търсите само при реален интерес за поръчка .


              Ако някой се интересува и от джойнтовте ..... Дончо - 0882283990.
              ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
              тел. 0889 017703
              0897 516030

              Коментар


              • #52
                От: Краза в бокса

                Окачването ще е по старата схема предно 3 линк и панхард , задно 2 линк и а рамо.
                В задачата се пита дали да сложа навсякъде джоинтове или от едната страна на щангата дроинт от другата страна втулка било то гумена или полиоретан.

                Коментар


                • #53
                  От: Краза в бокса

                  Всяка една втулка оказва съпротивление на движението на моста. Това гумените де. Те се слагат за обезшумяване, и комфортно возене.
                  А ти правиш машина не за комфорт, а за проходимост, така, че гониш максимално разчупване на окачването. Което си иска свобода на движението в точките на свързване. Която пък свобода се получава с "джойнтове", а не с тампони.
                  Имал съм случаи витарски заден мост, с откачени амортисьори да виси във въздуха с отлепени от земята гуми само на силата на усукване на тампоните. Ако беше с някакви сферични връзки-няма отлепяне, ако го няма амортисьора
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Краза в бокса

                    Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                    Окачването ще е по старата схема предно 3 линк и панхард , задно 2 линк и а рамо.
                    В задачата се пита дали да сложа навсякъде джоинтове или от едната страна на щангата дроинт от другата страна втулка било то гумена или полиоретан.
                    3 линка имаш предвид пушки ли , защото ако си със пушки се обезсмисля слагане на джойнтове във тях . Във всички други случаи е добре линка да е със джойнтове , а при панхарда е задължително . Големи ходове без подходящо окачване / което пък струва едни големи пари / пък е напълно безсмислено ... За трофи е достатъчно добри пружини , качествени амортисьори и хубави бъмпстопове - справка погледни Самурая победителя във Рейнфорест Роман Кулбак или Тойотата на Ярек Беднар . Не ме разбирай погрешно - няма лошо да сложиш 4 линка окачване и колойвъри на трофи машина стига да можеш да си го позволиш ... Между другото панхарада си е нужен в окачването , защото без панхард джойнтовете във 4 линковото окачване доста бързо си заминават или за да не става това трябва да се слагат много по големи размери джойнтове / такива като на Вранглера на Близнаците / . Пак казвам че това всичкото важи за машина за тежко трофи , за траялка е съвсем друго което от своя страна потвърждава правилото , че универсална машина която да става за траял , трофи и рали няма ...
                    П.П. На Сърбия Трофи всички машини от клас Хард си бяха със стандартното окачване и въпреки това имаше доста скъсани панхарди и А-рамена . При тежко трофи страничното натоварване което мостовете понасят е огромно и малките джони джойнтове на 4 линковото окачване няма как да издържат .
                    Ето ти пример за странично натоварване на мост - Великое блато и преминаването на босненската Гега която стана победител в хард класа на Сърбия Трофи
                    https://www.youtube.com/watch?v=9i1q48gm8wQ
                    Последно редактирано от Бакалов; 17-11-14, 20:13.
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #55
                      От: Краза в бокса

                      Пушки няма да има. Предица две надлъжни дълги щанги долу една горе и панхард всичко на джоинтове. Задница Две надлъжни долу и А рамо със същата дължина пак на джоинтове.
                      Другия вариянт за задно окачване е схемата на предницата 3 или 4 надлъжни и панхард незнам кое ще е по подходящо.
                      На Еар шокове ще е пружини няма да има.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Краза в бокса

                        [QUOTE=Бакалов;2632504]3 линка имаш предвид пушки ли , защото ако си със пушки се обезсмисля слагане на джойнтове във тях . /QUOTE]


                        Що? монтираш джойнтове отзат на пушката, страната която е закрепена към рамата, така не ограничаваш хода на моста допустим от амортисьора.
                        ТЛК-120 Николай Колев
                        0898521295

                        Коментар


                        • #57
                          От: Краза в бокса

                          Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                          Пушки няма да има. Предица две надлъжни дълги щанги долу една горе и панхард всичко на джоинтове. Задница Две надлъжни долу и А рамо със същата дължина пак на джоинтове.
                          Другия вариянт за задно окачване е схемата на предницата 3 или 4 надлъжни и панхард незнам кое ще е по подходящо.
                          На Еар шокове ще е пружини няма да има.
                          При тежко трофи предния мост понася много големи динамични натоварвания и един носач отгоре разположен под ъгъл защото прав няма къде да го сложиш няма да издържи на ударите , усукването и завъртането на моста , ще се скъса или ще се скъсат захватите откъм рамата или моста . Не напразно предните носачи ги правят със точно определен профил и специален материал за да могат да издържат , и въпреки това се кривят и се чупят за това се налага да се подсилват допълнително / на Сърбия поне 3 Черокита скъсаха горните си носачи , а там са по два носача /. Само ершокове без пружини няма да издържат натоварването на напълно натоварен за състезание автомобил тъй като над ресорната ти маса ще е доста голяма , а останеш ли без окачване трябва да прекратиш етапа ... Дългото А-рамо отзад не може да издържи едновременното напречно и надлъжно натоварване по вектора и ще се скъса или усуче ...
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • #58
                            От: Краза в бокса

                            [QUOTE=Николай Колев-64;2632616]
                            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                            3 линка имаш предвид пушки ли , защото ако си със пушки се обезсмисля слагане на джойнтове във тях . /QUOTE]


                            Що? монтираш джойнтове отзат на пушката, страната която е закрепена към рамата, така не ограничаваш хода на моста допустим от амортисьора.
                            Отзад на пушката не съм казал че не може да се сложи джони , макар че и тампона си върши работата . Това което ограничава хода отпред е конструкцията на пушките които не позволяват на моста да слезе надолу и да се завърти около оста си едновременно
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • #59
                              От: Краза в бокса

                              С две думи ме съветваш да си оставя пружините ли.
                              С пружини определено ще ми е по изгодно. но дали е по добре.
                              На черокито горните и долните носачи са от 2мм. тенеке не затворен П профил.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Краза в бокса

                                Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                                С две думи ме съветваш да си оставя пружините ли.
                                С пружини определено ще ми е по изгодно. но дали е по добре.
                                На черокито горните и долните носачи са от 2мм. тенеке не затворен П профил.
                                Основната идея е да е леко , но максимално здраво - два носача от тръба ще са по леки , ще работят и ще стане доста по здраво и устойчиво отколкото един П-профил разположен под ъгъл който даже и да задържи натоварването ще скъса захватите към моста или рамата или самата рама . Ако имаш пари за колойвъри слагай, еършоковете няма да ти издържат на натоварването на трофи състезание . Като натовариш машината с гуми , железа , лебедки , инструменти и почнеш да скачаш по деретата шоковете бързо сдават багажа и клякат щото няма пружина да носи товара ... Носачите на Черока са от тенеке ама и за това няма Чероки направено за тежко трофи . Думата ми е че само с един носач отгоре няма как да издържи натоварването - ще се усуче или ще се скъса . Поглеждал ли си на Исаев горния линк отпред колко е масивен и колко пъти е заварян и късан ... Слагаш по два регулируеми носача с джойнтове отгоре и отдолу за да можеш да си настройваш кастора на предния мост , регулируем панхард със джойнтове , две хубави пружини със качествени амове и имаш стабилна предница са добри ходове . Отзад ако имаш пари слагай колойвъри , ако не пружини и амове , стандартно 4 линково окачване със панхард, навсякъде със регулируеми джойнтове и отзад си готов . Окачването можеш да си го сметнеш със калкулатора за окачвания , така ще имаш здраво работещо окачване което ще държи на състезанията .
                                За трофи ти трябват доста неща още ама това е друга тема ...
                                Последно редактирано от Бакалов; 18-11-14, 09:51.
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X