От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD
Вярно е,че турбината и колектора са от Y61. Така ,както са комплект колектора ще пасне към главата на Y60 без никакъв проблем. Обаче , изходния фланец на турбината няма да пасне към фланеца на ауспухната тръба .Ще ти трябва и фланеца от ауспуха на Y61. Отделно от това ще трябва да дадеш и повече гориво от горивната помпа , защото турбината на Y61 работи с максимално налягане на 1.1 до 1.2 бара , а на Y60 до 0.98 бара . В следствие от това ще получиш увеличаване на мощността и въртящия момент на двигателя , като максималния въртящ момент ще слезе в по-низки обороти .Желателно е да се ползва динотест и нещата ще заспят .Хайде успех.
Вярно е,че турбината и колектора са от Y61. Така ,както са комплект колектора ще пасне към главата на Y60 без никакъв проблем. Обаче , изходния фланец на турбината няма да пасне към фланеца на ауспухната тръба .Ще ти трябва и фланеца от ауспуха на Y61. Отделно от това ще трябва да дадеш и повече гориво от горивната помпа , защото турбината на Y61 работи с максимално налягане на 1.1 до 1.2 бара , а на Y60 до 0.98 бара . В следствие от това ще получиш увеличаване на мощността и въртящия момент на двигателя , като максималния въртящ момент ще слезе в по-низки обороти .Желателно е да се ползва динотест и нещата ще заспят .Хайде успех.
Коментар