Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Вярно е,че турбината и колектора са от Y61. Така ,както са комплект колектора ще пасне към главата на Y60 без никакъв проблем. Обаче , изходния фланец на турбината няма да пасне към фланеца на ауспухната тръба .Ще ти трябва и фланеца от ауспуха на Y61. Отделно от това ще трябва да дадеш и повече гориво от горивната помпа , защото турбината на Y61 работи с максимално налягане на 1.1 до 1.2 бара , а на Y60 до 0.98 бара . В следствие от това ще получиш увеличаване на мощността и въртящия момент на двигателя , като максималния въртящ момент ще слезе в по-низки обороти .Желателно е да се ползва динотест и нещата ще заспят .Хайде успех.
    НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Идеята е да се ползват самите тръби, без турбината - моята е рециклирана вече и чака. Какви са вариантите да купя нови колектори (оригинални) и да не паснат, ако всмукателните са наред наистина? Така може би ще направя...

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Не моеш да монтираш турбина от Y60 на колектор от Y61. На турбината фланеца е правоъгълен ,а на колектора триъгълен. Трябва ти преходен фланец ,а нама да има толкова място.Най-добре е да фрезовате и двата колектора ,защото еди и същи болт държи с периферията си наполовина изпускателния и на половина всмукателния килектор. За да може болта да стегне и двата равномерно трабва и двата колектора да са с еднаква дебелина при ушите за болтовете.
        НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Поръчан е колектора и ще е при мен другата седмица в края. След като бъде монтиран ми казаха, че ще тестват и тогава ще разберат клапана за свръхналягане дали е развален или е здрав (от какво би се развалил) и ако се налага ще го поръчам и него. Надявам се с оправено турбо да се съживи малко... и да намалее горенето на масло.

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Ако става дума за преливния клапан на турбината не би трябвало да има проблем след като казваш че е рециклирана грамотно. А иначе този клапан може спокойно да блокира при постоянна работа в отворено положение / разбирай газта до дупка / заради събирането на много нагар.
            НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              http://www.offroad-bulgaria.com/atta...8&d=1319467272 За този клапан казвам

              Коментар


              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Колеги, утре ще съберат турбото и разните джунджурий по него и да се надявам ще тръгне колата. След това идва въпросът за меката връзка някъде по изпускателната система - аз съм само с тръби до края, без никакви други допълнения. Къде е най-удачно да се монтира меката връзка - близо до колектора или по към средата? И като цяло вашите мнения

                Коментар


                • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Меката връзка заводски се монтира до скоростната кутия и има защо да е там. Не вярвам клапана ,който си показал да е проблемен . По-вероятно е клапана на EGR-ра да е задръстен и да остава отворен. Така ДВГ се дави постоянно с изгорели газове.
                  НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

                  Коментар


                  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    За да обира вибрациите от скоростите ли? От клапана хвърчеше масло преди ремонта - уж от пренадуване. Сега ще го тестват и ще разберем читав ли е, а ЕГР-а ще се изолира изцяло.

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Там ауспуха има най-малко отклонение при вибрациите. Първо махни EGR-ра и тогава виж как стоят нещата. Клапана за работно налягане така си работи. Отваря и затваря и поддържа нормално работно налягане постоянно. Интересно как го разбрахте ,че не работи ? И да работи и да не работи както трябва пак ще си хвърля масло от там след като изобщо има толкова много масло в колектора. Големия проблем е ,че е много маслото в колектора. Търси от къде идва маслото. Успех.
                      НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

                      Коментар


                      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Първоначално публикуван от KROMI Преглед на мнение
                        Там ауспуха има най-малко отклонение при вибрациите. Първо махни EGR-ра и тогава виж как стоят нещата. Клапана за работно налягане така си работи. Отваря и затваря и поддържа нормално работно налягане постоянно. Интересно как го разбрахте ,че не работи ? И да работи и да не работи както трябва пак ще си хвърля масло от там след като изобщо има толкова много масло в колектора. Големия проблем е ,че е много маслото в колектора. Търси от къде идва маслото. Успех.
                        Откъде = най-вероятно от турбото
                        Samurai Gemax

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                          Откъде = най-вероятно от турбото
                          + вентилация на картерните газове
                          НИСАН ПАТРОЛ GR Y60 2.8TD 92г. - вече с интерколер ,малко пипнат двигател ,гуми 33" и окачване ДОБИНСЪН - 4". За парите които даваш ,достатъчно много получаваш - това просто е ПАТРОЛ.

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Здравейте, колеги! Патрула е в движение от началото на седмицата и първите впечатления са положителни - върво по-стегнато и по-добре с рециклираното турбо. Сменили са гарнитура турбо, комплект гарнитури на турбото, шпилки 4бр, понеже са били скъсани. ЕГР клапана е изолиран, колекторите са челосани и изчистени. В смукателния колектор се гребеше с лъжица спластено масло и е изчистено с разредител ХК-1 (благодарности на @sparky) , това нещо чисти всичко без жал. Остана въпроса с меката връзка, който ще бъде решен понеделник.

                            Междувременно да Ви покажа малко снимков мат'рял: Това е новата-стара броня, преработена и скъсена и хваната за шасито (преди беше и за шасито и за купето) Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0116.jpg
Прегледи:1
Размер:184.2 КБ
ID:5325875Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0117.jpg
Прегледи:1
Размер:196.5 КБ
ID:5325876
                            Това е чисто новата задна броня (по проект на @Чавдар V93) с леки промени от моя страна. Праховото боядисване е двуслойно-топено и изпичано 2 пъти по цяла нощ. Останаха шегелчетата на ушичките само. И да свържа халогена Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0119.jpg
Прегледи:1
Размер:183.0 КБ
ID:5325877Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0120.jpg
Прегледи:1
Размер:199.3 КБ
ID:5325878Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0121.jpg
Прегледи:1
Размер:185.9 КБ
ID:5325879Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0122.jpg
Прегледи:1
Размер:184.5 КБ
ID:5325880Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0124.jpg
Прегледи:1
Размер:140.3 КБ
ID:5325881

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Моля за помощ - прибирайки се преди малко парното работеше перфектно, на 4 духаше горещо. В един момент започна да духа студено, при положение, че нито съм тормозил колата нещо, нито са вдигани над 2000об. плавно при това. Пуснати ми бяха 2 халогена и тествах къси дълги (ако има общо). Тествах да духа навсякъде, степени, опции и нищо. Охладителната течност не е намаляла. Какви са вашите предположения? Благодаря предварително

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                А тръбите за вход и изход на радиаторчето топли ли са? Това парно има ли клапа която да определя кога да духа топло и кога студено, и какъв е шанса тая клапа да е затворила топлия поток и така да се е откачила?
                                Иначе каква температура държи колата и източвана ли е охладителната система скоро, може да не е обезвъздушена както трябва...
                                I'm not Lost, I'm Discovering !

                                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X