Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
    Ръчната газ сигурно е тази вляво долу до волана? Никога не съм я навивал при палене, а принципно като се навие и след това се връща обратно. Трябва да се държи ли? След такова палене стои на 3-тото деление на оборотите и аз ги качвах с газта на 1000 за около 5-6 минути. И не е претрисане, а направо мощно тресене
    Тази в ляво е ама не е ръчна газ това и символа дето му е нарисуван не е като за ръчна газ обърни внимание!Това е авансатор на помпата и освен,че леко повишава оборотите променя и аванса така важен за паленето на дизеловия двигател.Ако ти е нужна ръчна газ да знаеш с медна тел става супер.
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

    Коментар


    • #47
      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Здравейте, Нисана вече е в друг сервиз. Обясних за проблемите и казаха, че тресенето може да е от свещи, да 'не пали' някой цилиндър, или дюзи и ще проверят. Казаха ми, че горенето на масло е от турбото вероятно и те процедират така: работят с хора от София и пращат турбото, от там им казват до каква степен е счупено и може ли да се отремонтира. За съединителя ще кажат цени. От Нисан София дали може да се поръчат оригиналните съединител и турбо, ако се наложи.

      Коментар


      • #48
        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Актуална информация: съединител ми предложиха на цена от 500лв с подсилен феродов диск, за оригинален казаха, че ще е поне двойна цената и може би в България няма и трябва да се поръчва. 240лв е работата по смяната. Ходовата част са проверили и за смяна са амортисьор на дирекция, задна лява биелета, тампони на напречни щанги, още други тампони и нещо, което казаха че се отливало. 570лв е цената на консумативите и труда. Основният проблем е другаде, както вие предположихте в мотора. Нямало компресия и маслото се гори от сегментите. 1120лв би ми струвало отваряне на мотора, подмяна сегменти, обработка глава, гарнитури. Това е цената за нещата със сигурност, а произлезлите проблеми в последствие - още. Тресенето било от свещи - 2 изгорени. Турбото имало луфтове в нормите, което не налага ремонт (обратно на казаното от другия сервиз).

        Коментар


        • #49
          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
          Актуална информация: съединител ми предложиха на цена от 500лв с подсилен феродов диск
          Да това наистина е актуална информация!Ето и друга актуална според моите разбирания цената на съединител комплект за патрул не е повече от 320лв за неоригинален и имайки предвид,че в този сервиз ще ти правят и други работи би трябвало да ти предложат и по-ниска цена на съединителя.Посочения пример е за AISIN притискател с 9-винта а не с 6 както обикновено ги дават,че стават дригите ментета са и по евтини.На патрула усилени съединители не му трябват те са достатачно услилени заводски не ,че съм чувал да има услиени де.Останалото ще го коментирам когато точно се определи кое какво.Щангите да не са надлъжни?
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #50
            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
            ... 1120лв би ми струвало отваряне на мотора, подмяна сегменти, обработка глава, гарнитури. Това е цената за нещата със сигурност, а произлезлите проблеми в последствие - още ...
            Със сигурност ще ти излезе доста над тази сума. Но, след като така и така ще се отваря мотора - направи го като хората.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #51
              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Махни тия биалетки, напречни щанги, демпфери. Това ти е последната грижа.
              За съединителя Евгени е прав. Какви са тия 500лв.? Влез в "търговски партньори" и виж темата за съединители и накладки.
              Като се извадят буталата се мерят за износване и буталата, и цилиндрите. Ако е извън нормите само със смяната на сегменти ще стане по лошо. Сменят се и биелните лагери.

              Коментар


              • #52
                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Измерената компресия е била 24 на 4 от цилиндрите, а на 2 - 22 или под нея.

                Коментар


                • #53
                  От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                  Измерената компресия е била 24 на 4 от цилиндрите, а на 2 - 22 или под нея.
                  Лошо. Купи си нов мотор. По-евтино е.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #54
                    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Лошо. Купи си нов мотор. По-евтино е.
                    Това беше много интересен съвет! Хайде сега да кажеш откъде да си намери нов мотор за модел, който е спрян от производство преди 13 години.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Колко струва ремонта на тоя мотор?
                      За колко пари може да се намери читав?
                      Под нов да се разбира втора ръка (Чаво, не съм толко тъп колкото изглеждам)
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #56
                        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        ... За колко пари може да се намери читав? Под нов да се разбира втора ръка ...
                        Аз пък се питам: Какви са шансовете да се намери читав мотор на такава възраст и какви са гаранциите, че след не много време отново няма да е в изходна позиция за основен ремонт?

                        Докато си търсех Патрул преди 4 години се нагледах на един куп синкаво пушещи таралясници, извадени от италианските морги ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          По тая логика какви са шансовете масторите да оплескат ремонта и да му вземат една торба пари?
                          Въпрос на вкус
                          Момчето да си прецени само.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                            Измерената компресия е била 24 на 4 от цилиндрите, а на 2 - 22 или под нея.
                            Долната граница на този мотор за компресия е 25 атм ,щом е под нея ремонта вече е задължителен...
                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Колко струва ремонта на тоя мотор?
                            За колко пари може да се намери читав?
                            Под нов да се разбира втора ръка (Чаво, не съм толко тъп колкото изглеждам)
                            Ремонта ще му легне около 1000 лева части(без да сменя главата макар че и на нея вероятно и е дошло времето) труда - там вече трябва да се пазари с майсторите...
                            Последно редактирано от Бакалов; 16-02-11, 21:00.
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Колко струва ремонта на тоя мотор?
                              За колко пари може да се намери читав?
                              Под нов да се разбира втора ръка (Чаво, не съм толко тъп колкото изглеждам)
                              Ремонта ще му легне около 1000 лева части(без да сменя главата макар че и на нея вероятно и е дошло времето) труда - там вече трябва да се пазари с майсторите...
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                От къде е добре да търся частите за отремонтиране на двигателя или да оставим в сервиза да ги доставят?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X