Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

    Има няколко неща, които не ми харесват в него на тоя етап. Ако се стигне до там да му пускам обявата то тези неща няма да се харесат и от евентуалния купувач. Затова сега седя и си мисля, а по едно време гледам, че само седя.
    Нещата до този момент са следните:
    На първо място това е ламбда сондата(така и не можах да си реша проблема с нея). Проблема тук е, че трябва да я купя нова за да заработи като хората. Да ама ако угасна в първата локва и я напълня с кал то инвестицията е загубена. Не мога да излъжа и компютъра да заработи без нея. Когато я разкача и карам така(тоест по заводски таблици) не пуска достатъчно гориво към инжекторите и ефекта във вървежа е ужасен. Единствено се сещам, че трябва да пробвам да изключа следенето и от програмата на газовия инжекцион, да настроя наново и да пробвам.
    На второ място липсва изпарителя за климатика в купето и тръбите прикачени към него(това защото донора за дирекцията беше без климатик).
    На трето място липсва жилото за километража и сега не показва км.
    На четвърто място нямам нормално работеща ръчна спирачка. Трябва да сменя и двете жила.
    На пето място трябва да си намеря от ония самозалепващ обезшумяващ материал да залепя малко тук там за да спре да се чува толкова осезаемо двигателя в купето. Аз си сложих оригиналното киче ама тук там въпреки всичко си има липси които бих искал да запълня.
    На шесто място още не съм решил как да си коригирам(настроя от дясна към лява дирекция) страничните огледала(най-лесно е да ги сменя).
    На седмо място си мислех да се захвана да си го боядисам камуфлажен, защото основата си я имам и с малко, ще стане готин(според мен).
    Но не тези работи са причината да си помисля за продажба. Просто в един момент човек се чувства толкова голям колкото са му големи мечтите(а именно цял мост отпред).
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

      Дребни кахъри, но явно ти е минал мерака!
      Така те усещам по написаното без да се познаваме.
      Следвай си мечтите Пускай го за продажба/бартер пък к'во стане. Обаче бъди сигурен, че каквото и да вземеш, ако проблемите му са от естеството на сегашната ти джипка ще си рядък късметлия

      Мерака е голяма сила!!!!
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

        относно сондата според мен сам си си отговорил-пробвай с настройки на газовия инжекцион ако не можеш сам иди при специалист,защото така или иначе щом имаш газ то е ясно че бензина е за моментни случаи и от там се обезмисля да купуваш нова сонда.дори и евентуален нов купувач пак ще го кара на газ
        тва с климатика не мога да кажа нищо.щом не си ги монтирал предполагам не може да се преправи
        за жилото незнам колко е скъпо ама по-добре вземи него отколкото сондата
        да не изброявам всичко на долу ама явно си пред дилема дали да наливаш още пари в него след като те влече джип на цели мостове
        според мен имаш два варианта
        1-да дадеш още някой лев да отметнеш по фрапиращите неща от списъка и да го продадеш за да си вземеш това което искаш
        2-да налееш още пари за цели мостове и труд и да си го караш ако те кефи
        според мен втория не е рентабилен щото ще трябва да смениш и мотора
        а сега в кръга на майтапа докато седиш да поразмишляваш още малко

        Коментар


        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

          Колега и аз така бях като взех Кията(без смяна на дирекция де) и се почна-работеше на 3цилиндъра-кабели свещи и тн.После като я подкарах нормално на бензин се почнаха газовите истории-ако върви харчи много,ако я склопиш не върви и пак харчи.Взех и си направих кабел за газовия инжекцион намерих си програмата и се почна едно бъзикане,но ефект имаше-почна да харчи що годе нормално.След това викам не може тази кия да е по ниска от голф 3 и се почна едно наливане на пари,но ефекта накрая беше положителен,но имаше доста трудности по вдигането на тази кола спецялно.Разказах ти мойта кратка история за да се опитам да те спра от продажбата все пак знаеш какво си направил по колата ,просто ти трябва малко почивка.Моето мнение е да продължиш защото имаш още малко до края

          Коментар


          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

            Колеги, имате ли представа третия ред седалки на Patrol Y60 ( http://www.offroad-bulgaria.com/atta...5&d=1334406494 ) дали ще стане на Terrano II 2003г. за третия ред?

            Коментар


            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

              Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
              (а именно цял мост отпред).
              Решение в твоя случаи е УАЗ + запазваш си ТЕРАНОТО.
              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

              Коментар


              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                Ми така като ги гледам може и да станат-трябва да се пробват

                Коментар


                • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Дълго мислех,дали да се включа и аз по поставения въпрос.Мислех си,поради дилемата тъй като Дамян ми е приятел дали да не взема директно да му се обадя по телефона и там да то коментираме.Все пак...може да има и други четящи и да са пред същите въпроси!
                  Братленце виж сега...ще ти направя едно логично разборче,а ти си прецени сам.
                  1.Искаш да сменяш джипа,защото има още някакви нещица за дооправяне.
                  Е да...ама предвид това което си направил вече/и като труд и като средства/,то проблемите са бял кахър и не знам дали си заслужава?
                  2.имай предвид,че вложенията които си направил твърдо няма да си ги получиш от клиента Х...
                  Обикновено купувача гледа да намери кусури,за да свали цената,а не обратното...да ти възхвали труда и да плаща повече!!!
                  3.Оправдано е според мен да си смениш джипа с друг и отново да извървиш някакъв път на тунинг и промяна,единствено и само ако те кефи да си човъркаш и тунинговаш машината сам!
                  За мен лично това си е едно удоволствие дори по-голямо от самото каране в последствие и донякъде е основателна причина.Тя се подсилва и от момента на мечтаене за нещо различно,нещо по-добро и...въобще момента е готин като изживяване,НО....
                  Като вземеш парата от продажбата/естествено тя ще е доста по-малко от вложеното като средства и труд/ и започнеш да се оглеждаш разбираш,че...всъщност няма какво да купиш.Човек в мечтите си си поставя едни критерии,които винаги повече от половината липсват и то при най-удачния вариант на избор.
                  Давам пример със себе си.Продадох с мъка на сърцето Патрола,защото ми се налагаше да търся нещо дълга база/отесня ми/.Тръгнах да избирам...марка,модел,мотор,екстри и какво...направо ми се разказа играта.
                  Моите критерии бяха да е дълга база,да е сравнително здрава и безпроблемна машина,да си има климатик /това беше задължително/,да не гори много,да е широко и просторно в купето/това също беше едно от най-важните неща определящи избора/ и по възможност да не му е убийствен данъка.
                  Е да ама...те такова животнУ...нема...
                  Гледах,карах и преценявах много различни машини.Най-вече като удобство ,и като надеждност.Да не разводнявам писанието...ама в крайна сметка стигнах до Тераното.То не отговаряше на 100% от изискванията ми,но...и с 90% се задоволих.Не забравяй и още един момент...дори и като се спреш на определена машина,се започва пък едно огромно по мащаба си търсене на екземпляр в добро състояние.Аз лично гледах около 14-15 Теранота,преди да се спра на избор.В 95% от предлаганото търговеца иска да вложи минимум средства и да изкара максимум печалба.Това означава,че можеш да седнеш на такава хубава бомба със закъснител,че после кахърчетата на твоята машина да ти се сторят нищожни!
                  Сега съм доволен.Направих си невероятния кеф първите месеци след закупуването му да си го променя по мой си вкус и по новата ми концепция/за разлика от старата такава при Патрола-насочен към по-екстремен офроуд,тук нещата стояха насочени към експедиционния офроуд и съответно подготовката и реализацията тръгнаха по друг път/.
                  Сега ме питат..."хайде бе не пишеш...не си ли правил нещо по джипа"...ами не съм.Той вече в 90% си е направен и само го карам/затова и моята тема хваща прахоляка/
                  Та с всичките тия писания искам да ти кажа,че...мечтите за ново возило ,което ще е такова и с еди какви си възможности,пък ще има и еди какви си екстри...остави ги тия неща.Винаги има компромис и то с доста от мечтите.Ако избраната машина отговаря технически на мечтите...тя ще е много над бюджета и вероятно...пак няма да е 100% каквото искаш...Та помисли хубаво!!!
                  За джип с цял преден мост...Можеш ли да ми обясниш за какво ти е точно?
                  Ако е за екстремен офроуд,то трябва да е къса база,ама тя пък няма да става за семейни експедиции.Да не говорим,че като тръгнеш от Варна за Родопите например ще ти се разкаже играта по асфалта с едно дЖилязо което е с насоченост за гората и хард терени!!!
                  Такъв филм джип с цели мостове и да е нещо съвременно поне в измеренията на твоя бюджет едва ли ще намериш.Даже и да се спреш на нещо...то ще има доста странични кахъри/говорим фабрични слабости за модела/ и трябва добре да прецениш дали си заслужава да влизаш в бокса със скъпи ремонти и да имаш цял мост или не!
                  Най-вероятно ще вземеш някой стар кюп,вътре ще е тесен,шумен и ще гори като Виетнамка!!!
                  Карал съм джип и с цял преден мост/и то доста екстремно /,сега карам и Тераното...ами да ти кажа за моите цели/разбира се твоите цели може да са различни/,активното окачване не ми пречи.Машината си върви и то доста добре и по хард теренчета.Разбира се в деретата не мога да я вкарам,но първо е дълга база и второ...концепцията ми е друга.В останалите отношения...проблем нямам!
                  Ако ще ходиш по състезания...тогава НЕ продавай Тераното.Вземи си един Самурай,подготви си го и джиткай и си прави кефа.Самурая поне е евтин,с цял преден мост и има основа за тунинг направо перфектна!
                  Та така...Помисли да не би мечтите да ти изядат главата!
                  П.П.Пиша ти всичко това от гледната точка на твоя бюджет!
                  Ако си спечелил от тото или имаш наследство от Америка...това променя много нещата
                  Поздрави и горе главата приятелю!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                    Дълго мислех,дали да се включа и аз по поставения въпрос.Мислех си,поради дилемата тъй като Дамян ми е приятел дали да не взема директно да му се обадя по телефона и там да то коментираме.Все пак...може да има и други четящи и да са пред същите въпроси!
                    Братленце виж сега...ще ти направя едно логично разборче,а ти си прецени сам.
                    1.Искаш да сменяш джипа,защото има още някакви нещица за дооправяне.
                    Е да...ама предвид това което си направил вече/и като труд и като средства/,то проблемите са бял кахър и не знам дали си заслужава?
                    2.имай предвид,че вложенията които си направил твърдо няма да си ги получиш от клиента Х...
                    Обикновено купувача гледа да намери кусури,за да свали цената,а не обратното...да ти възхвали труда и да плаща повече!!!
                    3.Оправдано е според мен да си смениш джипа с друг и отново да извървиш някакъв път на тунинг и промяна,единствено и само ако те кефи да си човъркаш и тунинговаш машината сам!
                    За мен лично това си е едно удоволствие дори по-голямо от самото каране в последствие и донякъде е основателна причина.Тя се подсилва и от момента на мечтаене за нещо различно,нещо по-добро и...въобще момента е готин като изживяване,НО....
                    Като вземеш парата от продажбата/естествено тя ще е доста по-малко от вложеното като средства и труд/ и започнеш да се оглеждаш разбираш,че...всъщност няма какво да купиш.Човек в мечтите си си поставя едни критерии,които винаги повече от половината липсват и то при най-удачния вариант на избор.
                    Давам пример със себе си.Продадох с мъка на сърцето Патрола,защото ми се налагаше да търся нещо дълга база/отесня ми/.Тръгнах да избирам...марка,модел,мотор,екстри и какво...направо ми се разказа играта.
                    Моите критерии бяха да е дълга база,да е сравнително здрава и безпроблемна машина,да си има климатик /това беше задължително/,да не гори много,да е широко и просторно в купето/това също беше едно от най-важните неща определящи избора/ и по възможност да не му е убийствен данъка.
                    Е да ама...те такова животнУ...нема...
                    Гледах,карах и преценявах много различни машини.Най-вече като удобство ,и като надеждност.Да не разводнявам писанието...ама в крайна сметка стигнах до Тераното.То не отговаряше на 100% от изискванията ми,но...и с 90% се задоволих.Не забравяй и още един момент...дори и като се спреш на определена машина,се започва пък едно огромно по мащаба си търсене на екземпляр в добро състояние.Аз лично гледах около 14-15 Теранота,преди да се спра на избор.В 95% от предлаганото търговеца иска да вложи минимум средства и да изкара максимум печалба.Това означава,че можеш да седнеш на такава хубава бомба със закъснител,че после кахърчетата на твоята машина да ти се сторят нищожни!
                    Сега съм доволен.Направих си невероятния кеф първите месеци след закупуването му да си го променя по мой си вкус и по новата ми концепция/за разлика от старата такава при Патрола-насочен към по-екстремен офроуд,тук нещата стояха насочени към експедиционния офроуд и съответно подготовката и реализацията тръгнаха по друг път/.
                    Сега ме питат..."хайде бе не пишеш...не си ли правил нещо по джипа"...ами не съм.Той вече в 90% си е направен и само го карам/затова и моята тема хваща прахоляка/
                    Та с всичките тия писания искам да ти кажа,че...мечтите за ново возило ,което ще е такова и с еди какви си възможности,пък ще има и еди какви си екстри...остави ги тия неща.Винаги има компромис и то с доста от мечтите.Ако избраната машина отговаря технически на мечтите...тя ще е много над бюджета и вероятно...пак няма да е 100% каквото искаш...Та помисли хубаво!!!
                    За джип с цял преден мост...Можеш ли да ми обясниш за какво ти е точно?
                    Ако е за екстремен офроуд,то трябва да е къса база,ама тя пък няма да става за семейни експедиции.Да не говорим,че като тръгнеш от Варна за Родопите например ще ти се разкаже играта по асфалта с едно дЖилязо което е с насоченост за гората и хард терени!!!
                    Такъв филм джип с цели мостове и да е нещо съвременно поне в измеренията на твоя бюджет едва ли ще намериш.Даже и да се спреш на нещо...то ще има доста странични кахъри/говорим фабрични слабости за модела/ и трябва добре да прецениш дали си заслужава да влизаш в бокса със скъпи ремонти и да имаш цял мост или не!
                    Най-вероятно ще вземеш някой стар кюп,вътре ще е тесен,шумен и ще гори като Виетнамка!!!
                    Карал съм джип и с цял преден мост/и то доста екстремно /,сега карам и Тераното...ами да ти кажа за моите цели/разбира се твоите цели може да са различни/,активното окачване не ми пречи.Машината си върви и то доста добре и по хард теренчета.Разбира се в деретата не мога да я вкарам,но първо е дълга база и второ...концепцията ми е друга.В останалите отношения...проблем нямам!
                    Ако ще ходиш по състезания...тогава НЕ продавай Тераното.Вземи си един Самурай,подготви си го и джиткай и си прави кефа.Самурая поне е евтин,с цял преден мост и има основа за тунинг направо перфектна!
                    Та така...Помисли да не би мечтите да ти изядат главата!
                    П.П.Пиша ти всичко това от гледната точка на твоя бюджет!
                    Ако си спечелил от тото или имаш наследство от Америка...това променя много нещата
                    Поздрави и горе главата приятелю!
                    Подкрепям на 100%

                    Коментар


                    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Всичко което си написал си е вярно и нямам какво да добавя. Истината е, че не съм карал джип с цял мост и наистина не знам дали го искам. А да, ако имах една хубава сума най-лесно е да си купя и после да се чудя дали ми харесва. НО истината, както казваш е, че ако продам тераното то, ще трябва да събирам 2 години от закуски за да си купя дрънгела, който ми харесва и то както казваш пак, ще е с компромиси. Пак казвам не тези бели кахъри са причината да се замисля за продажба. Както виждаш аз даже не съм го обявил. Имал съм много хубави моменти с него и ВИНАГИ все малко му е липсвало за да се представи, както аз искам. Не няма да ходя на състезания. Няма и да си купя втори джип. Ще обърна внимание на семейството и ако мога да заделя някой лев, ще предприема действия. По-важно за мен сега е да посрещна второто си детенце идната година и да не се занимавам с харчове по джипа. И точно по тази причина той, ще е на заден план доста дълго време. Когато не наливаш пари по него можеш да ги спестяваш или пък не. Ако съвсем случайно намеря купувач на прилична цена мисля, че ще го дам за да не мисля, че ще стои зад блока и само, ще му плащам данъци. А един ден ако се съвзема, ще си купя другия.
                      Историята стана нещо много слъзлива и затова повече няма да я коментирам.
                      Мечтата ми е да си намеря една 73-ка и пак да я превърна в експедиционна. Не знам защо ми харесват толкова. Даже и не съм се возил.
                      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                      Коментар


                      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                        Всичко което си написал си е вярно и нямам какво да добавя. Истината е, че не съм карал джип с цял мост и наистина не знам дали го искам. А да, ако имах една хубава сума най-лесно е да си купя и после да се чудя дали ми харесва. НО истината, както казваш е, че ако продам тераното то, ще трябва да събирам 2 години от закуски за да си купя дрънгела, който ми харесва и то както казваш пак, ще е с компромиси. Пак казвам не тези бели кахъри са причината да се замисля за продажба. Както виждаш аз даже не съм го обявил. Имал съм много хубави моменти с него и ВИНАГИ все малко му е липсвало за да се представи, както аз искам. Не няма да ходя на състезания. Няма и да си купя втори джип. Ще обърна внимание на семейството и ако мога да заделя някой лев, ще предприема действия. По-важно за мен сега е да посрещна второто си детенце идната година и да не се занимавам с харчове по джипа. И точно по тази причина той, ще е на заден план доста дълго време. Когато не наливаш пари по него можеш да ги спестяваш или пък не. Ако съвсем случайно намеря купувач на прилична цена мисля, че ще го дам за да не мисля, че ще стои зад блока и само, ще му плащам данъци. А един ден ако се съвзема, ще си купя другия.
                        Историята стана нещо много слъзлива и затова повече няма да я коментирам.
                        Мечтата ми е да си намеря една 73-ка и пак да я превърна в експедиционна. Не знам защо ми харесват толкова. Даже и не съм се возил.
                        Ти си знаеш,аз само ще добавя следното...
                        Експедиционен джип се купува дълга база.73-ката няма багажник братле и ако се натоварите 4-ри членното семейство/стискам палци всичко да е нормално и успешно/,категорично няма да ти стига мястото за багаж.Патрола ми имаше по-голям багажник от тази Тойота и аз не я окряках дълго като обем с него и семейните похождения!
                        Другото което е...пак не забравяй,че експедиционния джип трябва да ти е комфортен при движение по асфалт,защото повечето път при една експедицийка из страна ни е свързана с не малко асфалтови преходи.В това отношение Тераното е много по-добро от Тойотата,защото тя може да има по-добри ходове отпред и да е по-здрава като окачване тип цял мост,но това пък е за сметка на комфорта и добрата возия!
                        С две думи...извън мечтите...искаш да замениш Терано дълга база и комфортна возия с Тойота с цял преден мост,но с по.лоша возия и доста по-малък обем както в купето при пътниците,така и в багажното отделение.
                        това за семеен експедиционен джип...нещо не ми се връзва...честно...!
                        Поне имаш времето да мислиш и да си хортуваме по въпроса!
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Целият мост е предимство САМО, ако искаш да катериш чукарите с по над метър камеаци - Пирин примерно. По-здрав е, но определено возията му куца. Целият мост е хубаво нещо, ако се катериш ежедневно по пресечени терени от сорта на канафки и прекосяване на коловози иначе незаисимото си е супер. Сега си с 31", напълно доволно, ако редовно по "разходките" задираш я мост я остъргаш праговете значи ти трява не само цял мост, а редуктурен цял мост. Ама пак навлизаме в страната на мечтите..
                          В краен случай, ако толкова не ти аресва независимото оТкачване, винаги можеш да си забодеш един цял мост. Така ще знаеш, че имаш машина, която си пребарал от-до и можеш да разчиташ на нея.

                          Поздрави !
                          п.п. за протокла - познат си взе 73-ка, доста запазена леко повдигната. Даде за нея 9к без таксите, регистрацията.. Много и се радваше докато един ден не го видях клюмнал глава слизайки от джипа. Приличаше на сдъвкан, изплюен и накрая набутан в центрофуга. Викам - какво ти е , много зле изглеждаш, а той - повече в ТОВА по АСФАЛТ не се качвам . Човек абе минал 300км. за един ден... изводите всеки за себе си

                          Коментар


                          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            Патрола ми имаше по-голям багажник от тази Тойота
                            Сигурен ли си в това, което казваш?
                            Като съм почнал да мечтая виж последната снимка на този проект...
                            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28879
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                              Сигурен ли си в това, което казваш?
                              Като съм почнал да мечтая виж последната снимка на този проект...
                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=28879
                              Сигурен не ами...Гошо е около теб и можеш да премериш/широчина-дълбочина и височина/,а една 73-ка за мярка все ще изкопаеш.Сам ще се убедиш ,че съм прав!
                              Мечтите са хубаво нещо,но...малко в нашия беден свят могат да те накарат да действаш прибързано и после да съжаляваш!
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                                Целият мост е предимство САМО, ако искаш да катериш чукарите с по над метър камеаци - Пирин примерно. По-здрав е, но определено возията му куца. Целият мост е хубаво нещо, ако се катериш ежедневно по пресечени терени от сорта на канафки и прекосяване на коловози иначе незаисимото си е супер. Сега си с 31", напълно доволно, ако редовно по "разходките" задираш я мост я остъргаш праговете значи ти трява не само цял мост, а редуктурен цял мост. Ама пак навлизаме в страната на мечтите..
                                В краен случай, ако толкова не ти аресва независимото оТкачване, винаги можеш да си забодеш един цял мост. Така ще знаеш, че имаш машина, която си пребарал от-до и можеш да разчиташ на нея.

                                Поздрави !
                                п.п. за протокла - познат си взе 73-ка, доста запазена леко повдигната. Даде за нея 9к без таксите, регистрацията.. Много и се радваше докато един ден не го видях клюмнал глава слизайки от джипа. Приличаше на сдъвкан, изплюен и накрая набутан в центрофуга. Викам - какво ти е , много зле изглеждаш, а той - повече в ТОВА по АСФАЛТ не се качвам . Човек абе минал 300км. за един ден... изводите всеки за себе си
                                То цял мост се слага и на терано. Трябва преден от Patrol 160/260. Предавателното чиско на бензинките е 4.625, което също не е проблем. Преработката е... нагаждане на дължината на ръкавите (съответно позицията на дифа спремо раздатката) към тераното. Най-проблемни са полуоските, но мисля че все ще се намери къде да се свърши работа. Но е скъпо начинание. Не мисля че дори опитен човек би могъл да го свърши читаво за по-малко от хилядарка, а по скоро говорим за около 2.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X