Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

    Абре Дамянски...ти си сложил повече винкел на перките отколкото аз на бронята бре...
    Не ти ли клекна предницата...
    Колегата kikimora е прав в последното си мнение.Наистина ако уцелиш правилната температура на мотора с тия ел. перки,направо бягай и пускай едно тото...ще си късметлия!
    За маркуча...ами на дърпане не излиза,ама с времето от вибрациите наистина ще береш ядове с антфриз по асфалта!
    Нищо не ти пречи да ти го награпи един стругар,или най-елементарното...капнете 4-ри капки на изхода да служат като ограничител!
    Поздрави и успех с проекта!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

      Успех !
      - относно перките не се притеснявай. Ще ти осигурят достатъчно дебит и необходимото охлаждане. Най-добре е да сложиш термошалтер 85-80 градуса и да нямаш грижи. Принудителното го направи, но при изправност на системата и добър термошалтер няма да имаш проблеми. Вентилаторите ще се включват за 2-5-10 мин. колкото е нуждно и така.

      Поздрави !

      Коментар


      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
        Съжалявам да ти го кажа , но с тези вентилатори ще се видиш в чудо-или ще прегрява или няма да загрява, очите през цялото време в прибора за температура на мотора и най- вероятно ти ще го играеш температурен датчик и ще си цъкаш вентилаторите принудително.
        Пожелавам ти успех , но за жалост съм песимистично настроен .
        Я кажи защо мислиш така?

        Ел. вентилатора има много по-голяма скорост на въртене, от тук и по-голям въздушен поток, от тук по-добро охлаждане.
        Всички съвременни коли са с ел. вентилатори, и няма теми като: "Работи ли ми виското или не"
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

          Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
          Ел. вентилатора има много по-голяма скорост на въртене, от тук и по-голям въздушен поток.
          Тук си в сериозна грешка. Преди време мислех да слагам електровентилатор на ферозата. Оказа се че спрямо виското ще трябва да взема такъв, дето харчи към 30-ина ампера.

          На виското перката е по-голяма, наклона и площта на перата са по-големи, и мощността дето ги върти е по-голяма. Това когато мотора е в обороти. Ама той е в обороти точно когато го товариш.

          Та, премери колко харчат вентилаторите, пък после ще ти кажа какъв приблизително поток правят спрямо виско на фероза например.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

            Днес приключих с ел. инсталацията на ел. перките. При работа на двете на бързи въздушния поток според мен се равнява на виското при високи обороти на двигатела тоест доста задоволително. Или иначе казано, ще имам доста добро охлаждане и при ниски обороти или все пак теоретично по-добро охлаждане от виското. Ако по време на път се окаже, че имам преохлаждане, ще пусна бавните, а за загряване невиждам как, ще стане с потока който получих. В крайна сметка трябва да проверя датчика на каква температура сработва.
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

              Проба му е майката. Иначе гадаеш. Това че един вентилатор много бръмчи не значи че дава много въздух. Съвсем малко по-голям размер с друга геометрия на лопатките ти дава същото че и отгоре, без да вие на умряло. А нямаш и дифузьор, тоест някаква част от радиатора разчита единствено на потока в движение.

              Надявам се поне перките да са били оригинално откъм двигателя, смучещи, а не отпред нагнетяващи, защото и това има значение.

              Абе докато не опиташ как се държи в реални условия няма как да знаеш дали е станало добре или не.

              Това с ключетата го забрави. Трябва да е автоматично. Иначе на 10-тото принудително включване или изключване ще те влуди. Поне мен би ме влудило да съм принуден постоянно да следя температурата.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Надявам се поне перките да са били оригинално откъм двигателя, смучещи, а не отпред нагнетяващи, защото и това има значение.
                .
                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Това с ключетата го забрави. Трябва да е автоматично. Иначе на 10-тото принудително включване или изключване ще те влуди. Поне мен би ме влудило да съм принуден постоянно да следя температурата.
                Не съм споменавал, че ще ползвам ключета за това, а за друго имах предвид. Разбирасе, че ще е автоматично но, ще има ключ, който ще пуска охлаждането принодително и същевременно ще извършва и пълно изключване на охлаждането придружено с сигнална лампа на таблото за да не се забравя. При първия случай(принудително пъскане), ще се ползва, когато катеря пътя към хижа Незабравка, а именно преди да загрея, ще го пусна и така напрактика ще предотвратя опасно загряване за 15 км. каране на 1-ва бавана. Втория случай(пълно изключване), ще се ползва при навлизане във водни препядствия за да не ми хвърлят ел. перките принудително вода към делкото.
                По нагоре съм се опитал да го обясня но явно не съм успял. Такова нещо аз да следя кога ми е загрял и да пускам перките никога няма да сътворя.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                  .
                  Смей се ти. Всеки автомобилен вентилатор си има посока на действие, и ако сложиш такъв предвиден за нагнетяване (пред радиатора) да смуче (зад радиатора), работи с доста понижена ефективност. Влез например в сайта на SPAL - всеки модел го има в двата варианта и това не е случайно.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Смей се ти. Всеки автомобилен вентилатор си има посока на действие, и ако сложиш такъв предвиден за нагнетяване (пред радиатора) да смуче (зад радиатора), работи с доста понижена ефективност. Влез например в сайта на SPAL - всеки модел го има в двата варианта и това не е случайно.
                    Ама ти все още мислиш, че не съм наясно...
                    Двата вентилатора са от Алмера дизел. Стоят си на същото място където и сега. Достатъчно мощни са(имам опит стях и от преди и на друга кола).
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Sparkyто майтап мисли а Дамянски
                      само бараки

                      Коментар


                      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                        Ей следиш темата... Тая година пропускаме вашия край за съжаление. Да се надяваме, че зимата или идната година, ще можем да се видим, а иначе вие на моренце нещо...???
                        Следя аз следя Морето ще го прескочим сигурно, че стягаме нов апартамент и няма да остане време.

                        А на тия перки им направи въздухозаборник задължително, защото така не работят на 100%
                        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                        Коментар


                        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                          няма ше ме известно време и гледам вече си приложил идеята която ти подхвърлих за перките,но задължително се всушай в съвета на колегата да затвориш останалото пространство около перките.иначе ефективноста пада значително.

                          гледам си направил и допълнителната тръба за датчика.до колкото виждам е метална,и много лесно ще си решиш проблема с изкачането на маркуча.трябва само да се сдобиеш с парче тел дебело 1-2мм което да го увиеш на 2мм от ръба и да го прикапиш от към ръба след което да го загладиш,за да не наранява маркуча и си решаваш проблема.тая схема съм я пробвал на алуминиеви тръби за интеркулер и на 2бара налягане няма мърдане(според мен и на повече пак няма да мръдне)

                          Коментар


                          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Почти мога да кажа, че завърших обръщането на дирекцията. Остана ми да обезвъздуша спирачки, съединител както и да напасна новите чистачки. Трябва да отида и на реглаж на предница, да си залепя гумата и да карам.
                            Сега след като го запалих мога да потвърдя теорията си за централните въздуховоди. Вече излиза топло и от там.
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Дамяне, ти пораздруса ли я, да видиш после къде ти е антифриза?
                              Надявам се, че си я събрал вече и си я поразходил. Как сме с температурата?
                              Евала , много се бори с тая машина, дано да стане!

                              Коментар


                              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Не съм я карал и май няма да я карам скоро. Трябва да и платя гражданска да и купя задна биалетка(поръчана е) да направят реглажа на предницата да залепят гумата да сменя тампоните на носача да сменя амовете отзад да сменя жилата на ръчната да си закупя жило за километража.
                                Нямам време за всичко включително и теста за да тръгна с нея към Тетевен. Затова решихме с жената да пътуваме с Пинина(тъкмо, ще го пробваме към хижа Вежен да го видим мъника) и после да го достегна на спокойствие иначе, ще ми е притеснено много.
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X