Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Terracan

    Първоначално публикуван от stamat699 Преглед на мнение
    ... Ако може да отговори някой колега,който е вадил колесар с лодка от пясък на морето.
    Примерно пясъчна ивица 50 м. малък наклон.
    ...
    Eйййй, то голямо проучване стана с това вадене на колесар по пясъка. И в другата тема ти казаха хората, че повечето джипки, както и някои леки коли могат да се справят с тази задача. Ако си тръгнал да търсиш абсолютната гаранция, че няма да закъсаш, приготви се за голямо разочарование - няма джип, който да не може да закъса. Това, че някой някъде 100 пъти си е вадил лодката без проблеми по никакъв начин не означава, че ти няма да се заровиш. Просто е въпрос на подходящо стечение на обстоятелствата ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Terracan

      Извинямам се за нахалството СПИРАМ ДА ПИТАМ

      Поздрави

      Коментар


      • От: Terracan

        Здравейте колеги,
        Решил съм да заменя леката кола (малка ни е вече) + Лада Нивата с Теракан (модела с 163к.с.) и имам нужда от малко помощ за да си доизясня нещата.
        Джипката ще се кара като семеен 'автомобил' 90-95% на асфалт - и много рядко по черни пътища (не офроуд)!
        Чета, чета темите, и информацията в главата ми стана пълен хаос, затова искам да ви помоля за помощ да ми се изяснят следните неща:
        - Автоматика добър избор ли е и създава ли проблеми или да търся с ръчни? Автомобила, който съм харесал е автомат, Парт-тайм(4H,4L,2H). Въпроса е, че по-високото оборудване с кожен салон и махагонов волан, почти винаги върви с авт.скоростна кутия. Но гледам в мобиле.де, че се намира и с ръчни и имам възможност от там да взема.
        - Парт-тайм 4H, 4L, 2H неудобен ли е толкова, предвид, че ще се ползва основно на асфалт. Гледам Full-Time Auto > Lock се среща доста рядко дори и в Германия.
        - Ръчни - автоматични хъбове? Четах, четах, но неможах да се ориентирам за какво става въпрос? По-принцип карам освен лек автомобил и Лада Нива за разходки тип лек офф, но при нея са доста опростени нещата - бързи-бавни и блокаж..
        - Обслужване - Теракан-а, който съм харесал е на 137 хил. км. и предвид състояние (мн.добро>отлично), налага ли се да сменям ремъците на момента или мога да изчакам да достигне необходимия пробег (?)? Иначе маслата на двигателя и скор. кутия + филтрите ще ги сменя на момента. Въпроса ми е също , задължително ли е ИНД София или ще ми препоръчате някъде другаде (на лично). Доколкото прочетох в една тема, смяната на всички неща е о/о 1000лв в ИНД или бъркам, ако може да ме ориентирате..
        Това са ми въпросите основно.
        Предварително благодаря на отзовалите се колеги!
        Поздрави,
        Михаил
        Range Rover Classic '94 300Tdi

        Коментар


        • От: Terracan

          Първоначално публикуван от michael128 Преглед на мнение
          Здравейте колеги,
          Решил съм да заменя леката кола (малка ни е вече) + Лада Нивата с Теракан (модела с 163к.с.) и имам нужда от малко помощ за да си доизясня нещата.
          Джипката ще се кара като семеен 'автомобил' 90-95% на асфалт - и много рядко по черни пътища (не офроуд)!
          Чета, чета темите, и информацията в главата ми стана пълен хаос, затова искам да ви помоля за помощ да ми се изяснят следните неща:
          - Автоматика добър избор ли е и създава ли проблеми или да търся с ръчни? Автомобила, който съм харесал е автомат, Парт-тайм(4H,4L,2H). Въпроса е, че по-високото оборудване с кожен салон и махагонов волан, почти винаги върви с авт.скоростна кутия. Но гледам в мобиле.де, че се намира и с ръчни и имам възможност от там да взема.
          Моя е автоматик на 170 хил. км. Автоматика е от старите, идиотоустойчиви! Досега никакъв проблем не е имал, пък и не съм чел в интернет да има проблечи с него!
          - Парт-тайм 4H, 4L, 2H неудобен ли е толкова, предвид, че ще се ползва основно на асфалт. Гледам Full-Time Auto > Lock се среща доста рядко дори и в Германия.
          Да рядко се среща Full-Time Auto, моя си го поръчах така и ми е много удобно! Но не мисля, че и парт тайма ще е неудобен!
          - Ръчни - автоматични хъбове? Четах, четах, но неможах да се ориентирам за какво става въпрос? По-принцип карам освен лек автомобил и Лада Нива за разходки тип лек офф, но при нея са доста опростени нещата - бързи-бавни и блокаж..
          - Обслужване - Теракан-а, който съм харесал е на 137 хил. км. и предвид състояние (мн.добро>отлично), налага ли се да сменям ремъците на момента или мога да изчакам да достигне необходимия пробег (?)? Иначе маслата на двигателя и скор. кутия + филтрите ще ги сменя на момента. Въпроса ми е също , задължително ли е ИНД София или ще ми препоръчате някъде другаде (на лично). Доколкото прочетох в една тема, смяната на всички неща е о/о 1000лв в ИНД или бъркам, ако може да ме ориентирате..
          Ангренажния ремък по книжка се сменя на 90 хил., но ако е в гаранция ИНД го сменят на 75 хил. Така, че виж ако има сервизна книжка кога е сменян, ако няма по принцип може да изчакаш още 15-20 хил, но аз бих го сменил! И да, в ИНД е около 1000 лв. смяната с работата на маслата, филтрите и ремъците!
          Това са ми въпросите основно.
          Предварително благодаря на отзовалите се колеги!
          Поздрави,
          Михаил
          ..
          יעבור
          «И това ще мине»

          Коментар


          • От: Terracan

            Колега Scorpion_BG, много благодаря за бързата реакция!
            Да, сменян е в ИНД комерс гаранционно на 75хил.- На колко е следващата смяна? Колата наистина изглежда много поддържана, купувана от ИНД.
            На няколко пъти чета, че карането на Теракана, не е като на лека кола и се чудя кое по-точно.
            Както писах, имам Лада Нива и тя се управлява направо като лека кола, разбира се с малки изключения - леко клатене (по-скоро приятно) заради окачването пригодено и за оффроуд и 'фабричното' ограничение на скоростта 120км, не че бих я карал с повече, като се има в предвид системите за сигурност или по-точно липсата им...
            Range Rover Classic '94 300Tdi

            Коментар


            • От: Terracan

              Колега, "Терито" се кара като всяка една лека кола, може да се е имало предвид че все пак е 2,5т. и това трябва да се отчете при спиране и при резки маневри, но така е при всеки джип. Относно обслужването и в други сервизи ще ти излезе подобна сума.
              Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
              0882 52 00 52 - Жоро

              Коментар


              • От: Terracan

                Първоначално публикуван от michael128 Преглед на мнение
                Колега Scorpion_BG, много благодаря за бързата реакция!
                Да, сменян е в ИНД комерс гаранционно на 75хил.- На колко е следващата смяна?
                Аз бих го сменил на 160 хил.!
                Колата наистина изглежда много поддържана, купувана от ИНД.
                На няколко пъти чета, че карането на Теракана, не е като на лека кола и се чудя кое по-точно.
                Както писах, имам Лада Нива и тя се управлява направо като лека кола, разбира се с малки изключения - леко клатене (по-скоро приятно) заради окачването пригодено и за оффроуд и 'фабричното' ограничение на скоростта 120км, не че бих я карал с повече, като се има в предвид системите за сигурност или по-точно липсата им...(
                Кара се като всеки джип, има леко поклащане, но нищо особенно! Спокойно на магистрала се кара 130-140! Не се усещат! Максималната скорост е 190 км./ч., но това вече си е екстрем!
                ..
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • От: Terracan

                  Благодаря колега.
                  Обясни ми един собственик, че возел много като лодка и никак не бил стабилен над 110, но явно това си е проблем на неговия джип.
                  Range Rover Classic '94 300Tdi

                  Коментар


                  • От: Terracan

                    Ако търсиш стабилността на колата, няма как да я намериш в Теракана, карал съм го и с 150, но на плавни завои и се държи приемливо, но наистина неговата скорост е 110/120, за джип мисля, че се представя добре.

                    Коментар


                    • От: Terracan

                      Първоначално публикуван от xlapaka Преглед на мнение
                      Ако търсиш стабилността на колата, няма как да я намериш в Теракана, .
                      И не само в Теракана, а в който и да е "джип"! Физика!
                      יעבור
                      «И това ще мине»

                      Коментар


                      • От: Terracan

                        Добре, със 110-120 щом се държи нормално супер.
                        А на прав участък не би трябвало да е проблем с 130-140?
                        Усеща ли се шум в купето при тази скорост или някакъв дискомфорт?
                        Range Rover Classic '94 300Tdi

                        Коментар


                        • От: Terracan

                          Първоначално публикуван от michael128 Преглед на мнение
                          Добре, със 110-120 щом се държи нормално супер.
                          А на прав участък не би трябвало да е проблем с 130-140?
                          Усеща ли се шум в купето при тази скорост или някакъв дискомфорт?
                          130-140 няма никакъв дискомфорт! Както писах пробвал съм колко може да вдигне (в Германия на магистралата) - 190 по километраж, но си е страшно! До 150 нямаш никакъв проблем! Ама то повече от 120-130 не ти трябват в България! А ако много клати на завой трябва да се проверят амортисьорите!
                          יעבור
                          «И това ще мине»

                          Коментар


                          • От: Terracan

                            Здравеите колеги, когато гася колата изключена от скорост и с отпуснат съединител се чува притракване, същото се чува и на 1ва и 2ра ако се кара без газ и има по-голяма вибрация от двигателя. Съмнявам се дали не идва от съединителя, от лагери на първичния вал на скоростите или от маховика? А и исках да попитам маховика демферен ли е? (притракването идва отдоло)

                            Коментар


                            • От: Terracan

                              Аз бих започнал с проверка дали няма нещо хлабаво, след което бих прегледал дали са здрави тампоните на двигателя.
                              GW Steed5

                              Коментар


                              • От: Terracan

                                Към колегата Skorpion_BG
                                По въпроса със загряването при включен климатик при ниска скорост.

                                При някои автомобили ако имаш ел вентилатори за климатика+виско
                                за двигателя/ел вентилаторите са на степени в зависимост от налягането на
                                фреона/ при Е-класата е така.
                                Изчисти си и боклуците между двата радиатора./воден и климатик/

                                Поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X