Колега LPD, нещо бъркаш. Чек-а, светка при проблем, и още как така не му стига мощност.
Не бъркам.При мен се е случвало същото.Пробвай да подаваш газ на 1 скорост докато плавно натискаш спирачка.Така най-добре ще симулираш подобна ситуация.
Здравейте отново,
Тези дни ще пробвам да тегля караваната отново,защото първия път бях включила автопилота и имам съмнение че е дало грешка заради килограмите,но днес установих че нямам 4х4 бързи и бавни-предния мост не върти.Някой да има книжка с упътване за Хюндай Теракан 163 2.9,искам да разбера какви са му параметрите за дърпане на каравана и дали има нещо специфично.Ако има някой ще съм много благодарна да си я преснимам Мерси предварително!
Един въпрос за гарнитури: Някой имал ли е проблем с теч от гарнитурата на капака на клапаните?
Гарнитурата е нова,на около 2800км.-правих ремонтче(смяна на дюзи,гумички и други неща...) и тогава смениха гарнитурата.Теча не е сериозен,но ме дразни,още повече,че си имам лек теч от семеринг(така купих колата).Гарнитурата ми не е "оригинална" на Хюндай,но не е и нещо евтино(за съжаление не помня марката). Реших да я сменя и сложа от възможно "най-оригиналните". За по-сигурно се консултирахме с човек работил достатъчно много по Хюндай-каква да е гарнитурата.Отговора обаче не ми хареса особено-и при ползване на гарнитури от ИНД,пак имало проблеми с протичането им?! Проблема се решавал най-често от късмет и силикон при монтажа!
Горното ме накара да си припомня мнения от тестове("Авто билд"),че при "Теракан" има сравнително често проблем с течове от гарнитури или семеринги.
Ако някой е имал подобен проблем с протекли гарнитури,моля да сподели как го е решил.
Колега а къде виждаш омасляване, виждаш ли и под колата и ако да, къде? Мога да дам съвет, но трябва да ме насочиш. Аз имах такъв проблем и ще пиша, но пак казвам насочи ме. Казваш семерин. Кой, преден или заден?
Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
0882 52 00 52 - Жоро
Омасляването под колата е от двигателно масло,на границата между двигателния отсек и купето. При огледа преди закупуването ми обясниха,че е някакъв семеринг,който може да се смени при сваляне на двигател или ск. кутия. При ремонта бе сваляна и главата на двигателя,но пак нямало достъп до този семеринг.Попаднах на схема на двигателя,но не мога да се ориентирам къде точно се намира.
А за омасляването от гарнитурата на капака върху клапаните-появи се в частта откъм купето.Омаслява по самия ръб на капака, а от там си прокапва по-надолу.
Обяснили са ти че е за смяна най-вероятно семеринга на на коляновия вал откъм съединителя. За целта се свалят скоростите и кожуха на съединителя и се подменя. Нов семеринг в ИНД е 47лв. Освен него обаче се сменя и една гарнитура на капак , който е около самият семеринг. Гарнитурата е 11 лв, пак в ИНД. За съжаление не е сигурно дали е от тях омасляването или от теч на масло от по-високо място. Цената за труд по сваляне на скорости е около 250 лв. Моят съвет е първо да огледаш хубаво гарнитурата на клапаните, а също така има и един датчик за оборотите на разпределителният вал. Той се намира отзад на двигателя и щита на купето, в дясната страна. От там също може да капе или сълзи. За целта намери темата - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=109704, и прочети. Подробно съм описал как става. Друго масто набивките отзад на блока на два маркуча за маслените изпарения. Единият е отзад в дясно на двигателя а другият е вдясно до капака на масления охладител върху двигателя.
Виждаш че има хиляда места с възможни проблеми, но ако капката е малка НЕ МУ СЕ ПЛАШИ И КАРАЙ.
Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
0882 52 00 52 - Жоро
Забравих да кажа, че омасляването все е отзад, защото двг е наклонен назад и маслото се събира там. Също така при движение перката на радиатора го духа назад и пак омасляването се показва в задната част, а може да е от по напред по двигателя. Сигурно ти запалих главата с обяснения, но възможностите са много и се постарах да ги обхвана в общи линий. И ако решиш все пак да го правиш ПОЧНИ ОТ ГОРЕ НА ДОЛУ. Успех и пиши какво се е оказало.
Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
0882 52 00 52 - Жоро
Коментар