Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Terracan

    При мен се вижда схемата, не знам защо при теб е така.

    Коментар


    • От: Terracan

      Първоначално публикуван от kastro Преглед на мнение
      При мен се вижда схемата, не знам защо при теб е така.
      И при мен не се вижда!
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • От: Terracan

        Колега LPD, нещо бъркаш. Чек-а, светка при проблем, и още как така не му стига мощност.
        Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
        0882 52 00 52 - Жоро

        Коментар


        • От: Terracan

          Ето линка към руския форум, прочетете темата за лифта с подложки и нека обсъдим кой вариант е по-добър.
          http://terracanovod.ru/topic/2194-%d...B5%D0%BC%D0%B0

          Коментар


          • От: Terracan

            Ето още материал за размисъл http://myterracan.ru/forum/index.php/topic,23.0.html - има и снимки.

            Коментар


            • От: Terracan

              Първоначално публикуван от zoro-1 Преглед на мнение
              Колега LPD, нещо бъркаш. Чек-а, светка при проблем, и още как така не му стига мощност.
              Не бъркам.При мен се е случвало същото.Пробвай да подаваш газ на 1 скорост докато плавно натискаш спирачка.Така най-добре ще симулираш подобна ситуация.

              Коментар


              • От: Terracan

                Не е там проблема според мен.
                GW Steed5

                Коментар


                • От: Terracan

                  Здравейте отново,
                  Тези дни ще пробвам да тегля караваната отново,защото първия път бях включила автопилота и имам съмнение че е дало грешка заради килограмите,но днес установих че нямам 4х4 бързи и бавни-предния мост не върти.Някой да има книжка с упътване за Хюндай Теракан 163 2.9,искам да разбера какви са му параметрите за дърпане на каравана и дали има нещо специфично.Ако има някой ще съм много благодарна да си я преснимам Мерси предварително!

                  Коментар


                  • От: Terracan

                    Ами не знам къде е проблема, пък и колегата с въпроса нещо се е покрил.
                    Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                    0882 52 00 52 - Жоро

                    Коментар


                    • От: Terracan

                      Един въпрос за гарнитури: Някой имал ли е проблем с теч от гарнитурата на капака на клапаните?
                      Гарнитурата е нова,на около 2800км.-правих ремонтче(смяна на дюзи,гумички и други неща...) и тогава смениха гарнитурата.Теча не е сериозен,но ме дразни,още повече,че си имам лек теч от семеринг(така купих колата).Гарнитурата ми не е "оригинална" на Хюндай,но не е и нещо евтино(за съжаление не помня марката). Реших да я сменя и сложа от възможно "най-оригиналните". За по-сигурно се консултирахме с човек работил достатъчно много по Хюндай-каква да е гарнитурата.Отговора обаче не ми хареса особено-и при ползване на гарнитури от ИНД,пак имало проблеми с протичането им?! Проблема се решавал най-често от късмет и силикон при монтажа!
                      Горното ме накара да си припомня мнения от тестове("Авто билд"),че при "Теракан" има сравнително често проблем с течове от гарнитури или семеринги.
                      Ако някой е имал подобен проблем с протекли гарнитури,моля да сподели как го е решил.

                      Коментар


                      • От: Terracan

                        Колега а къде виждаш омасляване, виждаш ли и под колата и ако да, къде? Мога да дам съвет, но трябва да ме насочиш. Аз имах такъв проблем и ще пиша, но пак казвам насочи ме. Казваш семерин. Кой, преден или заден?
                        Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                        0882 52 00 52 - Жоро

                        Коментар


                        • От: Terracan

                          Омасляването под колата е от двигателно масло,на границата между двигателния отсек и купето. При огледа преди закупуването ми обясниха,че е някакъв семеринг,който може да се смени при сваляне на двигател или ск. кутия. При ремонта бе сваляна и главата на двигателя,но пак нямало достъп до този семеринг.Попаднах на схема на двигателя,но не мога да се ориентирам къде точно се намира.
                          А за омасляването от гарнитурата на капака върху клапаните-появи се в частта откъм купето.Омаслява по самия ръб на капака, а от там си прокапва по-надолу.

                          Коментар


                          • От: Terracan

                            Обяснили са ти че е за смяна най-вероятно семеринга на на коляновия вал откъм съединителя. За целта се свалят скоростите и кожуха на съединителя и се подменя. Нов семеринг в ИНД е 47лв. Освен него обаче се сменя и една гарнитура на капак , който е около самият семеринг. Гарнитурата е 11 лв, пак в ИНД. За съжаление не е сигурно дали е от тях омасляването или от теч на масло от по-високо място. Цената за труд по сваляне на скорости е около 250 лв. Моят съвет е първо да огледаш хубаво гарнитурата на клапаните, а също така има и един датчик за оборотите на разпределителният вал. Той се намира отзад на двигателя и щита на купето, в дясната страна. От там също може да капе или сълзи. За целта намери темата - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=109704, и прочети. Подробно съм описал как става. Друго масто набивките отзад на блока на два маркуча за маслените изпарения. Единият е отзад в дясно на двигателя а другият е вдясно до капака на масления охладител върху двигателя.
                            Виждаш че има хиляда места с възможни проблеми, но ако капката е малка НЕ МУ СЕ ПЛАШИ И КАРАЙ.
                            Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                            0882 52 00 52 - Жоро

                            Коментар


                            • От: Terracan

                              Забравих да кажа, че омасляването все е отзад, защото двг е наклонен назад и маслото се събира там. Също така при движение перката на радиатора го духа назад и пак омасляването се показва в задната част, а може да е от по напред по двигателя. Сигурно ти запалих главата с обяснения, но възможностите са много и се постарах да ги обхвана в общи линий. И ако решиш все пак да го правиш ПОЧНИ ОТ ГОРЕ НА ДОЛУ. Успех и пиши какво се е оказало.
                              Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                              0882 52 00 52 - Жоро

                              Коментар


                              • От: Terracan

                                Благодаря за информацията! Със сигурност ми е от полза.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X