От: До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44
Като допълнение към горното ми мнение...
Докато се занимавах с глупости и ровех из глобалната мрежа за решаване на някои от проблемите, попаднах на интересен продукт, който би могъл да бъде използван за какви ли не цели в автомобилите - двукомпонентна епоксидна смола издържаща до +315°С и носеща гръмкото име "J-B WELD". Според описанието и, би трябвало да е смолата на смолите...
Цената на продукта е повече от прилична. Откриваем е в нашата търговска мрежа. Няма да пиша къде, защото няма смисъл... Ето как изглежда:

В страни от темата, сайтът на Фарнел е голяма клюкарка. Питах го за Алусол, а той предаде какво е пазарувала цялата чета...
Първоначално публикуван от ittso
Преглед на мнение
Докато се занимавах с глупости и ровех из глобалната мрежа за решаване на някои от проблемите, попаднах на интересен продукт, който би могъл да бъде използван за какви ли не цели в автомобилите - двукомпонентна епоксидна смола издържаща до +315°С и носеща гръмкото име "J-B WELD". Според описанието и, би трябвало да е смолата на смолите...
В страни от темата, сайтът на Фарнел е голяма клюкарка. Питах го за Алусол, а той предаде какво е пазарувала цялата чета...
, и да си мисли че той е измислил топлата вода я стига моля , заради такива хора който карат другите да правят глупости с електрониката ,и само незнам кой той ли ще носи отговорност ???, до сега съм върнал безброй компютри било то абс било то компютър за двигател било то електроника на помпа и пр
Коментар