От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни
	
		
			
			
				
	
Съжалявам за повечето работа, но ми беше интересно да почопля. Естествено, ще си платя за този кеф. Дали вече постави капака, или все още не е късно за снимка на електрониката?
 
Възможно ли да не е от обърнат поляритет? Щракаше още от първата проба, а съм сигурен, че проверих три пъти специално за поляритета. Някъде в темата намерих мнение за същия тест със същите симптоми -- щракане. Или и другия експериментатор е обърнал поляритета? Това е добре да се знае, тъй като стабилизатора явно не изгаря веднага -- щракането по спомени изчезна след известен брой проби.
 
Също би било от полза да се направи една тема как най-безопасно да се действа в такива случаи. Аз ще започна със следното:
 
1. Преди да предприемете каквото и да е, намерете адаптер за диагностика (Опел-скенер), за да знаете, какъв е проблема; Има вариант да се е задействал имобилайзера на колата (добре поне, че при мен не е било това), и да счупите нещо за няма нищо.
					
					Първоначално публикуван от kiki.t
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Възможно ли да не е от обърнат поляритет? Щракаше още от първата проба, а съм сигурен, че проверих три пъти специално за поляритета. Някъде в темата намерих мнение за същия тест със същите симптоми -- щракане. Или и другия експериментатор е обърнал поляритета? Това е добре да се знае, тъй като стабилизатора явно не изгаря веднага -- щракането по спомени изчезна след известен брой проби.
Също би било от полза да се направи една тема как най-безопасно да се действа в такива случаи. Аз ще започна със следното:
1. Преди да предприемете каквото и да е, намерете адаптер за диагностика (Опел-скенер), за да знаете, какъв е проблема; Има вариант да се е задействал имобилайзера на колата (добре поне, че при мен не е било това), и да счупите нещо за няма нищо.




 
							
						
Коментар