Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Поздравления за феновете на Ферари - повече от това, няма кво да искате...

    Коментар


    • От: Формула 1

      И двамата ще са под огромен натиск. Всеки очаква при двама световни шампиони догодина да има титла... поне за отбора. А ако няма и това, леле мале (на италиански)

      Коментар


      • От: Формула 1

        от 1953 г. в отбора от Маранело не са карали двама световни шампиони. От друга страна задачата е ясна – да бъдат свалени Себастиян Фетел и Ред Бул от върха.
        Аз не помня Вилньов и Пирони в началото на 80-те години на ХХ век., но помня - Прост и Менсъл в началото на 90-те. Подобни грандиозни сблъсъци разбира се е имало и в други отбори, да не говорим за Прост и Сена в Макларън или Менсъл и Пикет в Уилямс през 80-те. Последният подобен случай бе с участието именно на Алонсо, когато той бе пренебрегнат в Макларън за сметка на новобранеца Хамилтън и когато именно поради тази причина Райконен спечели последната пилотска титла за Ферари през 2007 г.
        Последно редактирано от ivied; 12-09-13, 12:00.

        Коментар


        • От: Формула 1

          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
          от 1953 г. в отбора от Маранело не са карали двама световни шампиони. От друга страна задачата е ясна – да бъдат свалени Себастиян Фетел и Ред Бул от върха.
          Аз не помня Вилньов и Пирони в началото на 80-те години на ХХ век., но помня - Прост и Менсъл в началото на 90-те. Подобни грандиозни сблъсъци разбира се е имало и в други отбори, като Прост и Сена в Макларън или Менсъл и Пикет в Уилямс през 80-те. Последният подобен случай бе с участието именно на Алонсо, когато той бе пренебрегнат в Макларън за сметка на новобранеца Хамилтън и когато именно поради тази причина Райконен спечели последната пилотска титла за Ферари през 2007 г.
          На първо място проблемите на Редбул според мен ще дойдат от промяната на болидите и намалявенето на аеродинамиката като фактор.Или хайде не проблеми но превъзходство като цяло.
          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Факторът аеродинамика няма да намалее и на йота. Болидите пак ще си вдигат 300.

            Коментар


            • От: Формула 1

              Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
              ....... и намалявенето на аеродинамиката като фактор.Или хайде не проблеми но превъзходство като цяло.
              Човече,недей така.Аеродинамиката никога няма да е на второ място,каквото и да се променя по колите.То и сега Ред Бул далече не са с най мощния двигател,ама като имаш Нюи под ръка всичко е някакси на майтап. Тоя човек в който и ръкав да бръкне,все вади повече от два коза.Не случайно работи при човека с най много пари във Формулата!
              Иво (таксито) Андреев
              0988 91 80 50
              Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

              Коментар


              • От: Формула 1

                Аеродинамиката няма да намалее. Ще намалее процентното и влияние върху представянето на болидите, но никога важността и.
                Ще намалее нивото на аеродинамичното притискане (даунфорс). Това, в концептуалния модел заложен в правилника. В реалността ще е същото, но постепенно гениалните инженери в материята, ще намират все повече интерпретации на техническия регламент. Изключвам нивата на даунфорс да достигнат тези на двойния дифузьор, обдухването на дифузорите, или коанда ауспусите и запечатването на дифузьора. Но от инженер като Нюи, очаквам с течение на времето, да компенсира до примерно 80% от актуалните нива на притискане.
                Това, ако не се откаже и запази мотивацията си. Не е доволен от непрекъснатите рестрикции отнасящи се до аеродинамиката на болидите.
                За фенове като мен, това е наистина най-интересния аспект в технологията на Ф1. Така че го разбирам. Битката в конструирането на двигатели има много по-комерсиален и ПР ефект.
                Ако зависеше от мен, големите автомобилни концерни нямаше да стъпят във Ф1, освен като доставчици на мотори.
                Ф1 е спорт на конструктори на болиди, а не на мерене на пишки на автомобилни фирми.
                Убиват спорта, това е истината.
                ПП: Мъни толкс, ениуей...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Ако зависеше от мен, големите автомобилни концерни нямаше да стъпят във Ф1, освен като доставчици на мотори.
                  Ф1 е спорт на конструктори на болиди, а не на мерене на пишки на автомобилни фирми.
                  Убиват спорта, това е истината.
                  ПП: Мъни толкс, ениуей...

                  ама никой не ни пита...

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Ф1 е феноменална и заради това което е. Рестрикциите от друга страна движат прогреса. Помислете колко инженерни решения, родени във Формулата и забранени след това са задължителни компоненти в масовите автомобили.
                    В последните години има един екип изпреварил доста другите и затова ни липсва повече оспорваност в борбата за титлата. Имало е и други такива периоди в миналото и са били успешно туширани по един или друг начин.
                    Водещите автомобилни концерни и сега нямат заводски отбори във Ф1, не мисля че там има проблем. В ранг листата за 2013г. най-напред е Мерцедес-4място, Рено са 10-ти, ФИАТ-13-и. http://fakti.bg/avto/62092-nai-skapi...arki-na-2013-a

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
                      Ф1 е феноменална и заради това което е. Рестрикциите от друга страна движат прогреса. Помислете колко инженерни решения, родени във Формулата и забранени след това са задължителни компоненти в масовите автомобили.
                      Дори в новата Октавия вече има KERS!
                      Иво (таксито) Андреев
                      0988 91 80 50
                      Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Двукратният световен шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо е най-скъпоплатеният пилот в моторните спортове, показа последната класация на списание Forbes. Звездата на Ferrari печели около 28 милиона долара на сезон от заплата и премии за победи и точки. Допълнително към това испанецът получава и около 2 милиона долара от рекламни договори.

                        Контрактът на Фернандо с Ferrari е до края на 2016, а от началото на новия сезон фондът за заплати на Скудерията ще нарасне значително, тъй като завърналият се в тима Кими Райконен подписа за 2 години със заплата от 11 милиона евро на сезон. Информацията за заплатата на Кими е на Gazzetta dello Sport и все още не е потвърдена от тима.

                        Второто място в подреждането заема Люис Хамилтън, който в края на миналата година премина от McLaren в Mercedes. Според Forbes световният шампион във Формула 1 за 2008 заработва 26 милиона долара на година от заплата и премии. Отделно Люис има и рекламни договори за 1,5 милиона долара.

                        Третото и четвъртото място в класирането окупираха две от звездите на NASCAR - Дейм Ърнхардт-младши и Джими Джонсън. Техните заплати са доста по-скромни - 13 милиона долара за Дейл и 17,3 милиона долара за Джонсън. Но рекламните им приходи са доста по-големи от тези на пилотите във Формула 1 - 13 милиона долара за Ърнхардт-младши и 6,7 милиона долара за Джонсън.

                        Едва на пето място се класира най-голямата звезда на MotoGP Валентино Роси с годишен доход от 22 милиона долара - 12 милиона долара заплата и 10 милиона долара рекламни приходи.

                        Топ 10 на най-скъпоплатените пилоти в света допълват още двама пилоти от Формула 1 и трима от NASCAR. Настоящият световен шампион във Формула 1 Себастиан Фетел е едва осми в подреждането с годишен доход от 18 милиона долара - 17 милиона долара заплата и премии и 1 милион долара от реклами.

                        Фетел печели само 3 милиона долара на година повече от Даника Патрик от NASCAR - дамата заработва 15 милиона долара на сезон, като при нея заплатата е 6 милиона долара, а другите 9 милиона идват от рекламни договори.

                        Топ 10 затваря Дженсън Бътън с 14 милиона долара, но според информацията на Forbes световният шампион във Формула 1 за 2009 няма рекламни приходи, цялата сума, която получава идва от заплатата му в McLaren.

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Тези милионите ги нямат за нищо.
                          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Ето откъде идва убеждението ми, че всичко е нагласено и нищо не зависи от пилотите. Защо да не става и с тяхно участие.
                            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Горе доле нормална решетка, само не разбрах, пуркоа Кими е 13-и.
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Кими нещо май има здравни проблеми!
                                Иво (таксито) Андреев
                                0988 91 80 50
                                Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X