Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
    http://clubs1.bg/news/dzhankarlo-min...na-fetel-28797

    2.5 секунди е много и за таланти като Нюи и Фетел ако всичко е по правилата, не мислите ли?
    Абсолютно правилно.И на някои от следващите постове да кажа-кога се е случило нещо направено от Нюи,около и извън границата на правилата,да бъде открито още на първо състезание? Неговите изделия винаги им е трябвало време да бъдат разкрити!Така че,нямат доказателства,ама ЗАСЕГА!Иначе казано,който го може го може!Няма такъв човек,който ако може да направи нещо такова без да го хванат,да не се възползва от това.Поне докато го хванат,после вади следващото от ръкава.
    Иво (таксито) Андреев
    0988 91 80 50
    Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

    Коментар


    • От: Формула 1

      Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
      значи според теб - ако съм те разбрал правилно - става въпрос за "различен" софтуер, нещо като "софтуерен тунинг", коригиращ работата на двигателя?
      Нарича се "Smart" mapping и това осигурява предимството на Редбул?
      Значи не е окачването, тракшън контрол или аеродинамика?
      И това не може да се установи след състезанието?
      За подобни програми се говори от години.
      Официалният, одобрен от ФИА софтуер, пак си е наличен.
      Това са програми, които се активират при определени настройки от волана по време на състезанието.
      След като се сменят настройките, програните се самозаличават.
      Подобни се инсталират и за старта.
      По време на загряващата обиколка и след заемане на мястото на грида, пилота прави необходимите корекции на настройките на режима на двигателя, степента на блокиране на диференциала, байт пойнта на съединителя и т.
      Програмата изчислява режима на двигателя, оборотите и всичко което му е необходимо за старт без превъртане на гумите.
      Програмата действа до превключване на втора предавка, или до достигане на 100км/ч.
      Един вид нелегален, но и неоткриваем лаунч контрол.

      Не съм много добре запознат и трябва да се информирам, но рязането на запалването на цилиндри мисля,се допуска само при спиране.
      Когато при ускорение се реже от запалването, това намалява мощността на двигателя в този момент, предотвратявайки превъртането на задните гуми при ускорение. Т.е. ускорението е доста по-плавно и стоварването на мощността от гумите върху асфалта е до някаква степен контролирано.
      Та, по този начин се имитира действието на тракшън контрол.
      Това имат предвид всички, а не съществуването на ефективна програма за тракшън контрол.


      Другата хитрина е по време на самия завой.
      При спирането за завой, колкото и да е в малка степен (касае се обикновено за до 2-3 см, че и по-малко), предницата потъва и ефективността на предното крило се увеличава. Едновременно с това обаче, задницата се повдига и ефективността на дифузьора пада драстично. Оттам и аеродинамичното притискане на задницата.
      Това, плюс намаленото обдухване при по-ниски обороти, довежда болида до презавиване.

      При отпускането на спирачките, предното крило се повдига и баланса отново се променя към недозавиване.
      При подаването на газ на излизане от завоя, не може да се подаде рязко газ, защото при ниска скорост, аеродинамичното притискане на задницата е малко и това би довело до превъртане на задните гуми ( wheelspin).
      Резултатът е отново презавиване, докато задницата върви на байряк.


      За да се омекотят тези дисбаланси, РБ режат половината цилиндри в средата на завоя. Газта остава натисната, дроселите отворени и обдухването е по-ефективно, отколкото на някакви по-ниски обороти.
      Създава се достатъчно запечатване на дифузьора, за да се избегне липсата на достатъчно задно притискане. Следователно, тракшъна е по-добър и болида ускорява по-рано.

      Та, когато Фетел натисне педала до ламарината и електрониката подаде запалване на всички цилиндри, в комбинация с по-късите предавки, болида се изстрелва.


      Надявам се, да не съм го обяснил много засукано.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: Формула 1

        напротив, добре го обясни... само, че какво им пречи на другите тимове да постигнат с тези "хитринки" същите ефекти?
        дет се вика имат зад гърба си от софтуерни гиганти до... най-добрите хакери... и всякакви други "магьосници" в боксовете.
        Последно редактирано от ivied; 03-10-13, 19:39. Причина: други "магьосници"

        Коментар


        • От: Формула 1

          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
          напротив, добре го обясни... само, че какво им пречи на другите тимове да постигнат с тези "хитрии" същите ефекти?
          дет се вика имат зад гърба си от софтуерни гиганти до... най-добрите хакери... и всякакви други "магьосници" в боксовете.
          Не разбирам, ти предлагаш F1 да се превърне в пълна шмекерия? А освен това да ги правиш тия работи, се изисква да имаш чадър, примерно стария мошенник Екълстон. Наскоро четох че за да укроти някой от неговите пилоти в миналото, за да го слуша, наредил да му сипят по малко гориво по време на състезанието, ее.аси гадината.
          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Боже, боже! Докъде стигнаха! Крайно време е да махнат пилотите. Таман ще им останат парички за нови измишльотини. А ние, балъците, седим пред екрана и скандириме името на тоя или оня пилот. Нема пилоти, нема проблеми!
            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

            Коментар


            • От: Формула 1




              Q: Sebastian, there was a lot of hype about the Red Bull ‘traction control’ in Singapore. Can you explain the state of affairs?

              Sebastian Vettel: Well, of course, as everybody witnessed it worked in Singapore. We’d been working on it all Friday and Saturday, and yes, on Sunday it worked perfectly for the first time - when it mattered. I am sure for the races to come that we will be able to enhance the system even further - to profit even more.

              Q: Will that mean that from now on you will lap all your competitors?

              SV: Ha, probably not here in Korea, as the system is not that crucial here. But on other courses to come, my guess is that it will make a difference.


              'начи все пак някаква система ИМА.
              Ше отнеме време само, да се разбере доколко е легална...


              Трудно ми е да повярвам, че е нещо тооооолкова просто, за което обаче останалите отбори не могат да се светнат.
              Щото и такива изказвания имаше от негова страна.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Просто си спомнете пак,как му беше прякора на Нюи? А иначе вече почти всичко е толкова изчерпано,че все по често се случва да се разчита на дребни,но понякога доста полезни хитринки! Това за този който успее да си ги измисли!Кой превари,той изпревари!
                Иво (таксито) Андреев
                0988 91 80 50
                Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                Коментар


                • От: Формула 1

                  И пак нищо ново. Годината е ясна и да се готвим за следващата.
                  Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Pirelli, че убиват F1 е ясно отдавна! Проблема е, че е въпрос на време да убият и някой пилот... Перес ще дава курбан на днешната дата.

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Даа,нещо такова.А иначе все по често се улавям да мисля че отиването на Кими в Ферари ще е грешка,в негов личен план.А за немеца, просто чакам момента когато ще излезе тайната,защо аджеба,с лекота прави навъзможните 2,5 на обиколка,вместо съвсем по реалните 0,3-0,5!И ще видим тогава как няма да му е толкова лесно,когато му се наложи да печели с каране,а не когато колата просто е извънземна!Която при това далече не е с най мощния мотор!
                      Иво (таксито) Андреев
                      0988 91 80 50
                      Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Според мен темата "Как да направим най-добрия болид без другите да разберат" на екипа около Нюи се поизчерпа... Просто си е факт, а дали F1 e шмекерия или не, това всеки сам да си отговори... Много добро (брилянтно) състезание за Нико Хюлкенберг и Заубер - държа Хамилтън и Алонсо и си взе заслуженото 4 място. Не беше безинтересно състезание...
                        отново заповед от бокса, този път към Грожан - за Кими... И къв беше тоя джип дето се появи изневиделица без да е кола за сигурност... Рейс контролът нямаше представа какво се случва с организацията и появата на „пожарната”...

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          И къв беше тоя джип дето се появи изневиделица без да е кола за сигурност... Рейс контролът нямаше представа какво се случва с организацията и появата на „пожарната”...
                          И аз се втрещих като видях на пистата джипа! Викам си - бах мама му, откога колата за сигурност е джип?! Нали преди малко си беше мерцедеса?
                          יעבור
                          «И това ще мине»

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                            ..... Не беше безинтересно състезание...
                            отново заповед от бокса, този път към Грожан - за Кими....
                            След състезанието слуша ли интервюто,точно за изпреварването?
                            А за Хулкенберг и аз се радвам,определено че удържа точно тези двама!
                            Иво (таксито) Андреев
                            0988 91 80 50
                            Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Тепърва ще слушаме за младите пилоти, но първо трябва да се разкарат някои от "дъртаците".
                              А догодина да се надяваме, че Нюи ще бъде в друг отбор.
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Нещо ей такова трябва да стане!
                                Иво (таксито) Андреев
                                0988 91 80 50
                                Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X