Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    И как ще да са 30 сек до втория само от каране? Това си е колективен спорт,както помните какво стана като се махна Рос Браун от Ферари!
    Иво (таксито) Андреев
    0988 91 80 50
    Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

    Коментар


    • От: Формула 1

      Себ е много млад и още му се кара.
      Мисля да отписвам Алонсо. Кими...Може, ма не е вероятно. От старите муцуни май всички са за отписване. Това за догодина де...
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • От: Формула 1

        За другата година очаквам много изненади свързани с производителите на двигатели

        Коментар


        • От: Формула 1

          Германците пилоти май имат нещо, което липсва у всички други. Някога Шуми, а сега Фетел. Някои прекалено се се вторачват в Нюи, но не е той. Фетел е шампион 90%, а другите 10 е отборът, барабар с Нюи.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Е по тоя въпрос-спомни си какво стана в Ферари,когато се махна Рос Браун? Същото което би станало и в Ред Бул ако се махне Нюи!

            И тогава хич няма да ти се вържат процентите!
            Иво (таксито) Андреев
            0988 91 80 50
            Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

            Коментар


            • От: Формула 1

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Германците пилоти май имат нещо, което липсва у всички други. Някога Шуми, а сега Фетел. Някои прекалено се се вторачват в Нюи, но не е той. Фетел е шампион 90%, а другите 10 е отборът, барабар с Нюи.

              най-после и някой друг да види потенциала на това "момче"... и да го признае с повече от половин уста
              току виж след 5-6 титла... вече съвсем...

              Коментар


              • От: Формула 1

                Ако и догодина се справи с новата техника пак толкова успешно, го признавам с цяла Но "след шеста титла" няма да има.

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                  най-после и някой друг да види потенциала на това "момче"... и да го признае с повече от половин уста
                  току виж след 5-6 титла... вече съвсем...

                  Защо феновете на Фетел си мислят че другите не го харесват щото например са му кафяви очите /или пък не са незнам в момента/,ще го кажа пак-нямам против Фетел нищо, но ще го призная когато подкара слаба кола, да се помъчи и да видя как ще се справи тогава.Се ще дойде и този момент и тогава ще видим.Сега за сега с предимството от 2 секунди....хм, се си мисля че не е извън земен да идват от него баш.
                  Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                    Защо феновете на Фетел си мислят че другите не го харесват щото например са му кафяви очите /или пък не са незнам в момента/,ще го кажа пак-нямам против Фетел нищо, но ще го призная когато подкара слаба кола, да се помъчи и да видя как ще се справи тогава.Се ще дойде и този момент и тогава ще видим.Сега за сега с предимството от 2 секунди....хм, се си мисля че не е извън земен да идват от него баш.
                    Всеки разправя, че ще го признае когато подкара слаба кола, но май всички забравят годините преди 2010-та. 2008-ма Торо Росо и донякъде 2009-та Ред Бул едва ли могат да се нарекат най-силните коли в колоната.
                    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                    Walter Rohrl
                    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Себ израстна много, особено през последните два сезона и в момента е феноменален пилот, макар и все още с малко детински маниери. Иначе е сериозно момче.
                      Що се отнася до Браун, няма сравнение с Нюи. Браун е технически директор и стратег. Нюи е инженер по аеродинамика. Процентите не си ги представям точно така, без да отричам нищо от пилотските качества на Себ.


                      Истината е, че в момента РБ е единственият болид, който дава възможността на пилотите (поне на единия), да натискат както едно време.
                      За което заслугата е именно на Ейдриан!

                      ВСИЧКИ останали пилоти, са принудени да правят компромиси със стила си на пилотиране, заради един или друг недостатък на болида и заради дъвките на Пирели.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        ......Истината е, че в момента РБ е единственият болид, който дава възможността на пилотите (поне на единия), да натискат както едно време.
                        За което заслугата е именно на Ейдриан!.
                        И въпрос-РБ дава на единия а не на другия? Ако е така,жалко!Вървят по пътя на Ферари!Говоря за отборните заповеди и онова за 1-ви и 2-ри пилот!
                        Ако пък дава и на двамата,само не казвай че Марк не може да кара!Е тогава защо така се получава?
                        И накрая-ами да,Нюи е в основата!И какво става ако го извадим от уравнението?Какво става с гениалния Фетел?
                        Ами да,ще му се наложи да гърби като всички останали и ще е с подобни резултати също!Или малко по различни,но не много!Не искам да кажа нищо лошо за Фетел,ама чак пък гениален,друг път!Просто има още доста да учи,сегашните му резултати са такива,защото просто е бил на правилното място в правилния момент!

                        А за другото-знам какво работи и Нюи и Браун,ама за друго говорех.Помниш годината на първата титла на Шуми! Бенетон-Форд и като почнеш Рос Браун,Рори Бърни,Жан Тод,още някой дето му забравих името,следва целия отбор механици и накрая Шуми!И ето ти резултати!Бенетон-Рено същата работа!После всичките тия ЗАЕДНО в Ферари-и макар с малко закъснение,резултатите пак дойдоха!И като започнаха един по един да се махат и Браун,и Тод,и Рори-какво стана? След напускането на всеки един от тях следваше нов спад в представянето!Докато дойдоха до положението,в което бяха преди да дойде цялата тази група!
                        Никога не съм харесвал Шуми(освен през 1994-та год),но това и той го беше видял,и го признаваше-отборността-слагаше се най накрая! Аз,казваше той,просто управлявам крайния резултат от труда на всички тези хора! И когато извадиш от цялото това уравнение само един,но значим човек,без значение на какъв пост,какво става? Мисля че отговора е пределно ясен!

                        Така че,за да дочака Фетел да чуе за себе си ЗАСЛУЖЕНИ суперлативи,ще трябва да мине още някоя и друга година!
                        Иво (таксито) Андреев
                        0988 91 80 50
                        Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Снощи го обяснявах в един италиански блог за Ф1.
                          Защо Уебър не може да кара болида на РБ така?
                          Защото болида не само позволява, а изисква такъв стил на каране, който е присъщ на Пилоти като Хамилтън, Шумахер и Себ.
                          Т.е, прецизна предница с неутрален баланс до леко презавиване в средата на завоя. Стил, който позволява много късно спиране и повече прецизност в траекториите и лесното уцелване на ейпекса в завоите.
                          Самият Фетел беше принуден да се адаптира към този стил на каране, като немалка помощ му оказа самия Нюи, обяснявайки му как да се справя с промяната в баланса на болида по време на спиране и завой.
                          Ако си спомняш, в началото на миналата година му беше малко мъглява историята.

                          Уебър, не знам дали от възрастта или от какво, трудно се адаптира към този стил. Неговия стил е сходен с този на пилоти като Бътън, Кими, Алонсо, Розберг, които предпочитат леко изместен назад баланс, откровена задница и леко недозавиване при влизането и излизането от завой.
                          Такъв стил е много по-чист и плавен.
                          Та съм далеч от Мисълта, че Марк не може да кара. За мотивацията му напоследък, е съвсем друг въпрос.
                          В Мерцедес, проблемите са от съвсем друго естество, но обясненията от техническа гледна точка са дълги.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Какво е станало с Алонсо? Сериозна контузия в Абу Даби?! Ако му се разказва на някой...
                            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              В Мерцедес, проблемите са от съвсем друго естество, но обясненията от техническа гледна точка са дълги.
                              Никой няма да ти се разсърди на дългите обяснения.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                                Какво е станало с Алонсо? Сериозна контузия в Абу Даби?! Ако му се разказва на някой...
                                Чак пък сериозна контузия... Доколкото знам някакъв сензор в колата е отчел ускорения над 25G и Алонсо е минал през болница за преглед. Нямало проблеми да стартира в САЩ.
                                “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                                Walter Rohrl
                                GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X