Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Маса може да изненада, само ако се качи да кара патладжана.
    Не казвам че не е добър пилот или че му липсва мотивация, но с точно ТОВА Ферари, шанс за по-напред от 4 място няма.
    Верно е и че го дават да вали и трите дни, де.
    Дано поне вали, че ми е писнало от състезания мокри-сухи гуми.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • От: Формула 1

      Изненадата, "събитието", пилота на тази година за мен беше Кими Райконен. Талант и характер - също. Дори и без да участва в последните стартове е 4 -ти, а можеше спокойно и да е 2-ри. Не може пилоти като Маса и Уебър дори и да се сравняват с него... Вижте Уебър - представяне и класиране, далече от стандартите на колата с която разполагаше. От Ферари не са слепи или глупави да изпуснат такъв пилот, и него направиха - дори с риск от вътрешно-отборна конкуренция. Очаква ни една много интересна 2014!

      Коментар


      • От: Формула 1

        Дано в негов личен план това не се окаже грешка,защото и аз много си го харесвам! Просто си ми е фаворита от доста време насам!
        Иво (таксито) Андреев
        0988 91 80 50
        Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

        Коментар


        • От: Формула 1

          Имаше един филм "Бабаитите са гроги".
          Та така и с Кими. Поне не и в този екип.
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • От: Формула 1

            Аванти, Алонсо!
            А поне утре, а?!
            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

            Коментар


            • От: Формула 1

              Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
              Аванти, Алонсо!
              А поне утре, а?!
              а дано - ама надали...

              Коментар


              • От: Формула 1

                Той Божич имаше предвид Маса...

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Явно не..
                  Живи и здрави до следващия сезон. В този буловете бяха недостижими.

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Да,другия определено ще е по интересен!
                    Иво (таксито) Андреев
                    0988 91 80 50
                    Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      I. Дейвид Култард : Може ли някой да спре Ред Бул и Фетел и как ще се отразят новите правила

                      Сезон 2013 г. във Формула 1 приключи, Себастиан Фетел и Ред Бул, както и подгласниците им – Фернандо Алонсо и Марк Уебър при пилотите и Мерцедес и Ферари при екипите – скоро ще получат трофеите за постиженията си от тази година. Вниманието обаче вече е обърнато към следващата година.
                      Паузата между току-що завършилия и предстоящия сезон ще е изключително малка – тестовете започват в края на януари 2014 г. Промените в техническите правила означават много неизвестни за отборите, а бившият пилот в F1 Дейвид Култард поставя основните според него въпроси относно следващото първенство. Шотландецът ги публикува в колонката си британския вестник Телеграф.

                      Може ли някой да спре Ред Бул/Себастиан Фетел?


                      Ред Бул ще започнат следващия сезон като фаворити. Няма съмнение. Те са във върхова форма. Имат стабилен мениджмънт, най-добрия конструктор, купища пари и четирикратен световен шампион за пилот.
                      И все пак биха могли да бъдат свалени от върха. Ферари, Макларън и Мерцедес не са в шампионата заради едното участие. Те също са с дълбоки джобове и най-големите промени в правилата от цяло поколение насам дават възможност на някого да се вмъкне пред Ред Бул.

                      Ще бъдат ли състезанията вълнуващи вследствие на новите правила?


                      Това е много сериозен въпрос, чийто отговор не е известен. Преживявал съм промени в правилата за двигателите преди, но нищо не е било толкова драматично, колкото прехвърлянето догодина към 1,6-литрови турбоагрегати и значително по-мощните системи за възстановяване на енергия.
                      Някои фенове се притесняват дали Формула 1 няма да се превърне в състезание, в което ефективността ще е по-важна от чистата надпревара, но нека почакаме и ще видим. Според мен може да има известни проблеми с издръжливостта в началото, но постепенно нещата ще се стабилизират, когато екипите свикнат с новите системи.

                      Гумите ще бъдат ли сериозен фактор в представянето и трябва ли да са такъв фактор?


                      Гумите на Пирели бяха най-големият фактор, донесъл разлика в представянето на отделните тимове тази година. Ред Бул и в частност Фетел извлякоха максимума от тях. Догодина системите за задвижване ще имат значително по-голяма роля, но няма причина да смятаме, че тазгодишните проблеми ще бъдат напълно елиминирани. При по-висок въртящ момент задните гуми ще са подложени на значително по-голямо натоварване. Но и тук има доста неизвестни. Заради политиката в F1 Пирели дори нямаха възможност да тестват спецификациите за 2014 г. Но като цяло предвиждам още полемики.

                      Може ли Люис Хамилтън да се адаптира към новите правила, да победи Нико Розберг и да спечели втора титла?


                      Да, да и да. Люис Хамилтън е пилот от световна класа и нищо не ме кара да вярвам, че не може да се адаптира. Победата му в Унгария доказа, че е в състояние да работи с гумите, да кара бързо и разумно, постигайки успех.
                      Розберг се оказа по-сложна задача за него – вероятно в по-голяма степен, отколкото мнозина очакваха, а на немския състезател му допада умственото предизвикателство в този нов стил на надпреварите. Но съм сигурен, че ако Мерцедес дадат на Люис кола, в която се чувства удобно, той е в състояние да спечели втора титла.

                      Дженсън Бътън премина ли зенита си и може ли Макларън да се възстанови от ужасния си сезон?


                      За мен няма съмнение, че Дженсън Бътън все още притежава нужните качества. Той е на 33 години, един от най-добре подготвените физически пилоти на грида и в момента, в който видя шанс за добър резултат – като в Бразилия в неделя, бе на най-високо ниво. Мотивацията му сигурно е пострадала от сериозните грешките на Макларън. Но те са мощен отбор, имат страхотни съоръжение и много пали. И тимът, и Бътън могат да се възстановят. Ще е много интересно да се наблюдава как ще се справи Дженсън срещу новака Кевин Магнусен. Кой може да каже дали новите правила за 2014-та няма да паснат повече на младите като Магнусен и 19-годишния Дани Квят от Торо Росо?

                      Каква ще е динамиката на тандема Фернандо Алонсо – Кими Райконен във Ферари?


                      Всички в падока очакват с нетърпение този двубой. Моето предчувствие е, че Фернандо ще се справи по-добре през сезона. Той вече е част от тима на Ферари, говори италиански и няма слабости като пилот.
                      Все пак Алонсо завърши с равни точки с Люис, когато двамата бяха съотборници в Макларън и си изтърва нервите през онази година. Кими не се интересува от политика, така че според мен отношенията им едва ли ще са толкова взривоопасни. Очаквам Фернандо надделее.

                      ...или както каза Кими в едно интервю преди години: "На кой му пука, какво казва Култард!"


                      II. Обявяват до дни напускането на Рос Браун?

                      Рос Браун е силният човек в отбора на Мерцедес, след като фирмата изкупи отбора му в края на 2009 г. Именно през същата година Браун преживя и един от най-големите си успехи. Въпреки че до последно не се знаеше, дали екипа ще се състезава след оттеглянето на Хонда, Браун Гран при, както се казваше по онова време, успя да спечели титлите. Последваха три години без особени успехи, в които въпреки завръщането на Михаел Шумахер в спорта, нищо не се получаваше според желанията на компанията и самия Браун.

                      След направените структурни промени обаче през тази година екипът стигна до второто място в класирането при конструкторите. Въпреки това се очаква, че Пади Лоу ще заеме мястото на тим шеф в Мерцедес, като ще раздели задълженията произтичащи от това със спортния директор на марката, Тото Волф.

                      Според последните слухове Браун напуска отбора, защото не е съгласен с новото разпределение на задълженията в тима.
                      „Всеки тим има нужда от човек, който да го насочва в определена посока“, каза директно Браун след Гран при на Япония. В Мерцедес обаче сега лицата, взимащи решения изглеждат прекалено много. Освен Браун, във взимането на решенията се намесват Лоу, Волф и Лауда. От Щутгарт изчаквали с известяването на промените, за да не внасят напрежение в екипа. В щаб квартирата на тима в Бракли, Рос Браун е икона, с която всички се идентифицират.

                      Появиха се какви ли не слухове: че Браун ще напусне отбора, за да се присъедини към Уилямс, след като получи дяла на Тото Волф в екипа на сър Франк.

                      В последствие се заговори, че може да се върне във Ферари, където да замени Стефано Доменикали, човекът който бе предпочетен за заместник на Жан Тод, въпреки сериозните заслуги на Браун. Последните слухове пък гласят, че Браун ще си почива една година, след което ще замени Мартин Уитмарш заради тесните си връзки с хората от Хонда, които му продадоха своя екип на практика без пари.
                      Последната титла на Браун е от преди пет години. Преди това той има седем с Михаел Шумахер.

                      източник: http://clubs1.bg/news/f1/all

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Чухте ли: Стратегическата F1 група ще обсъжда предложение за 2 задължителни бокса на състезание ?!
                        и още:
                        Комплект твърди гуми (така наречените prime) ще могат да се използват в не повече от 50% от състезателната дистанция, а комплект меки (option) – в не повече от 30%. (през останалото време, с какво ли ще карат )
                        По този начин щели да се избягват опитите да се удължи животът на гумите като досега?!
                        Макар, че доставчикът на гуми за Формула 1 Пирели има огромно желание да избегне съсредоточаване на вниманието върху продуктите си. Знаем за критиките, заради редица проблеми, сред които деламинация, спукани гуми, твърде високо износване и т.н. Наскоро от Пирели заявиха категорично, че искат точни указания какви да са спецификациите за 2014 г. или ще подходят крайно консервативно към спецификациите за догодина.
                        Последно редактирано от ivied; 29-11-13, 17:24. Причина: карамбол

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Става все по интересно след като за Браун вече е сигурно че е в Ферари! Абе ще има интересни неща да стават! Тази комбинация(Браун,Алонсо,Кими и новите двигатели,и всичко на едно място),просто едно е сигурно,очаква ни със сигурност много по интересен сезон от току що изминалия!
                          Иво (таксито) Андреев
                          0988 91 80 50
                          Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Дочувам някакви слухове за удвояване на точките в последния кръг, като стремеж да се заапзи интгригата до последно. Някой друг?
                            “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                            Walter Rohrl
                            GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Това за точките са го приели, но ако някой има такова тотално надмощие като Фетел тази година... не виждам голям смисъл.
                              Хе, изчислили са, че ако това правило го имаше през 2008-а, нямаше да си имаме чернокож шампион. Което през оная далечна година си беше направо недопустимо

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
                                Става все по интересно след като за Браун вече е сигурно че е в Ферари! Абе ще има интересни неща да стават! Тази комбинация(Браун,Алонсо,Кими и новите двигатели,и всичко на едно място),просто едно е сигурно,очаква ни със сигурност много по интересен сезон от току що изминалия!

                                В Хонда по-скоро, ама през 2015-та

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X