Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Мъдрува се степента или изборът на наказанието. Можеха да му треснат глоба от милион, но да му провалят едно бъдещо състезание, което няма нищо общо с нарушението, е прекалено. Опасявам се, че всички във формулата отдавна са изкукали и трябва да играе сериозна метла. Иначе, скоро няма да има формула. Чудя се какво бих направил на мястото на Марк. Най-вероятно щях да кажа абe я си е@@@@ м@@@@@@ и да си тръгна. Има и други случаи при които можеше да се очаква такава реакция, пък нека да си търсят пилоти.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • От: Формула 1

      Там Дедо Господ се казва-Чичко Паричко!
      Иво (таксито) Андреев
      0988 91 80 50
      Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

      Коментар


      • От: Формула 1

        Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
        Чудя се какво бих направил на мястото на Марк. Най-вероятно щях да кажа абe я си е@@@@ м@@@@@@ и да си тръгна. Има и други случаи при които можеше да се очаква такава реакция, пък нека да си търсят пилоти.
        то пилоти има достаъчно, а и годишните им заплати са повече от бюджета на средноголяма БГ община... и хората работят с договори, в които клаузите са повече от точките в конституцията ни...
        "абe я си е@@@@ м@@@@@@ и да си тръгна" май доказва защо няма да има българи скоро, във високите нива на мотоспорта... или с побоища или саморазправа в боксовете - дали става... като Царски и кой беше другия

        Коментар


        • От: Формула 1

          Пламен Камбуров
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • От: Формула 1

            http://clubs1.bg/news/dzhankarlo-min...na-fetel-28797

            2.5 секунди е много и за таланти като Нюи и Фетел ако всичко е по правилата, не мислите ли?
            Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

            Коментар


            • От: Формула 1

              "Редбул" дава крилааа...

              Коментар


              • От: Формула 1

                Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                "Редбул" дава крилааа...
                Мога да те разбера като фен на Себ и отбора, но не те разбирам като фен на спорта Ф1
                Това е скучно.


                Статията на Минарди я четох още когато излезе.
                Моето лично мнение е че на РБ, своеволията в интерпретирането на техническия регламент им идват малко в повече.
                Когато обаче ФИА си затваря очите, ние можем да си мрънкаме колкото искаме.


                Я заслушайте как звучи мотора на Фетел в средата на завоя. САМО и единствено той!



                Последно редактирано от TigerHunter; 02-10-13, 17:50.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Мога да те разбера като фен на Себ и отбора, но не те разбирам като фен на спорта Ф1
                  Това е скучно.
                  Статията на Минарди я четох още когато излезе.
                  Моето лично мнение е че на РБ, своеволията в интерпретирането на техническия регламент им идват малко в повече.
                  Когато обаче ФИА си затваря очите, ние можем да си мрънкаме колкото искаме.
                  Я заслушайте как звучи мотора на Фетел в средата на завоя. САМО и единствено той!
                  "- Избрах няколко точки, за да наблюдавам и сравнявам управлението на пилотите. Те бяха разположени на завоя, извеждащ към булеварда Рипаблик. Бях впечатлен от чистия стил на каране на Фетел в тази част от трасето. Той не правеше никакви корекции – за разлика от съперниците си (включително и съотборникът му). Освен това времето му в третия сектор бе забележително, а това е секцията с най-висока концентрация на завои по цялото трасе. В същата зона Себастиан бе в състояние да ускорява 50 метра преди който и да е друг пилот. Това, което ме изненада най-много, бе звукът от двигателя. Въпреки че ускоряваше 50 м преди когото и да било другиго, моторът Рено в болида на германеца не звучеше като останалите френски агрегати на трасето, беше различен дори от този на Марк. Всъщност звукът бе подобен на този от двигател при включване на система за тракшън контрол в предишни сезони – обяснява Минарди."

                  То ако ставаше само със слушане...
                  абе вие допускате ли сериозно, че ако имаше някакви нарушения на правилата,
                  нямаше да са ги изяли с парцалите, другите отбори?!
                  ФИА да си затвори очите за наличието на тракшън контрол...???!!!
                  Пълен абсурд - с толкова проверки и специалисти, в комисии и тимове, дето само с един поглед ще са наясно...
                  и другите са заложили стотици милиони...
                  ... ами не могат да достигнат Редбул, това е... пък нека си слушат двигателите...
                  ясно е, че са на границата - но в границите на правилата...
                  иначе - те правилата станаха повече, от интригата и зрителите...

                  много интересно интервю на Нюи тук (за инцидента на Имола и великите пилоти):
                  http://clubs1.bg/news/nyui-fetel-e-n...-vremena-28810
                  ...щом той (и Минарди) оценява Фетел по-този начин, ние "по-големите специалисти" можем само да замълчим...
                  Последно редактирано от ivied; 02-10-13, 19:22. Причина: интервю на Нюи

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Далеч съм от мисълта, да поставям под въпрос таланта на Себ и на Нюи.
                    Проблемът на другите отбори е там, че нямат доказателства.
                    Смея да твърдя, че съм достатъчно навътре с техническите аспекти във Ф1, но е прекалено дълго за обяснение.
                    Не се касае за тракшън контрол в прекия му смисъл, а както е прието да се говори в тези среди, "Smart" mapping.
                    Това е достатъчно незаконно. Проблемът е , че фонографските анализи не са доказателство за апел пред ФИА, а истинските, кадърните софтуерни инженери умеят да заличават "доказателствата" от т.нар "запечатан" от ФИА модул за управление на двигателите.

                    Както и да е ...

                    ПП: Забравих да добавя, че болида, колкото и близко да е в техническото съвършенство в проектирането и чисто аеродинамичните и механични аспекти, сам по себе си, не е достатъчен в рамките на деистващия технически регламент, да наложи 2 сек на обиколка на всички останали.
                    Ако някой си мисли така, блазе му.



                    Един въпрос лъм теб.
                    ЗАЩО колата на Уебър не наложи такова темпо?

                    С последваща логично молба.
                    Не се опитвай да ме убеждаваш, колко разбираш ли нива е Фетел над Уебър по отношение на пилотирането, при положение, че миналата година в началото, Уебър моментално се адаптира, а на Себ му трябва почти половин сезон.
                    Последно редактирано от TigerHunter; 02-10-13, 20:02.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Ако ФИА наистина имаше политическата воля да наложи адекватен контрол (щото е напълно възможен), нямаше да се виждат на стартовата решетка болиди със прикачени към тях лаптопи, от които "гениалните" откъм спортна етика софтуерни инженери, да задават специални самоистриващи се мапатури на двигателите.
                      За КАКВИ доказателства да се рови в софтуера ФИА след състезанието?
                      М?
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        http://clubs1.bg/news/video-popitaj-ivan-tenchev-epizod-49-28801 Тук има и други хипотези за възпроизвеждане на тракшън контрол ефект.Става дума за коментара на Тенчев в 49 епизод. Интересна хипотеза-кога се зареждат батерийте на КЕРСА, което обаче пак е "незаконно".И хич да не се чудят, че Господа зрителите освиркват великия шампион, а те са хората които им пълнят касичките.
                        Последно редактирано от disko04; 02-10-13, 20:52.
                        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Уважавам инж.Тенчев.
                          Това е негова хипотеза. Зареждането на КЕРС-а има малко общо с рязането на запалването на цилиндрите.
                          Рязането на до 4 цилиндъра е разрешено. От друга страна, включването на КЕРС, няма да предизвика такъв шум от ауспусите. Хелмхолц камерите, също.
                          При РБ, въпреки изключителната аеродинамична ефективност на самия монокок в създаването на притискане, обдухването особено в завой е ключов фактор. Целия баланс на болида и промените му при спиране и ускорение, е зависим от режима на двигателя и обдухването (запечатването) на дифузьора.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            И понеже се бъркат понятията. Обдухването е забранено , но прякото обдухване чрез поставянето на ауспусите директно върху пода непосредствено преди дифузьора. Чрез коанда ефекта се постига същия резултат, но косвено. Ефективността му обаче е доста по-ниска.
                            И в двата случая, баланса на болида е свързан с оборотите на двигателя.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              http://clubs1.bg/news/hamiltan-fetel...singapur-28821

                              И Хамилтън споменава за тракшън контрол.
                              Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                                Ако ФИА наистина имаше политическата воля да наложи адекватен контрол (щото е напълно възможен), нямаше да се виждат на стартовата решетка болиди със прикачени към тях лаптопи, от които "гениалните" откъм спортна етика софтуерни инженери, да задават специални самоистриващи се мапатури на двигателите.
                                За КАКВИ доказателства да се рови в софтуера ФИА след състезанието?
                                М?
                                значи според теб - ако съм те разбрал правилно - става въпрос за "различен" софтуер, нещо като "софтуерен тунинг", коригиращ работата на двигателя?
                                Нарича се "Smart" mapping и това осигурява предимството на Редбул?
                                Значи не е окачването, тракшън контрол или аеродинамика?
                                И това не може да се установи след състезанието?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X