До: Кой пилот от Формула1 харесвате и кой не?
	
		
			
			
				
	
  Интересно мнение , което отваря болезнения въпрос : Формула 1 какво  състезание е : За пилоти или за болиди ?
В конкретния случай колегата не е в течение - за негово сведение разцвета на телеметрията във Формулата беше още някъде към края на 70-те , т.е. тогава наистина болида можеше да се управлява с джойстик от бокса. По това време в Бг децата си играеха с камиончета с часовникова пружина , но това е друга тема. После правилата се промениха . На преден план изпъкнаха качествата на пилотите - и затова Сена е велик . Той просто улучи Времето.
. Той просто улучи Времето.
А в днешно време ? Трудно е да се определи еднозначно . Аз например за себеси съм сигурен , че ако Шуми не беше във Ферари / които пък са гъстаци с Бърни/ , едва ли щеше да постигне тези исторически резултати.
С други думи : колкото и добър пилот да си - като си със слаб болид , нямаш резултати . И обратното . Като си слаб пилот /справка : Хейки Ковалайнен / - и най - добрия болид няма да ти помогне.
Струва ми се обаче , че има някакъв баланс .
За мен състезанието за качествата на болидите е квалификацията . Тогава се вижда кой е най-бързия . Правят се едва няколко обиколки , в които печели най-добрата настройка , най-добрия двигател и най-обтекаемото шаси.
Самото състезание обаче е състезание на пилотите . Тогава се вижда , че Алонсо със слаб болид прави чудеса , а въпросния Хейки например е на опашката с един от най-бързите болиди .
Така че : Все още има място за пилотска изява във Формула1 ...
и ще продължава да е романтична , интересна и вълнуваща 
							
						
					
					Първоначално публикуван от Luca
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		В конкретния случай колегата не е в течение - за негово сведение разцвета на телеметрията във Формулата беше още някъде към края на 70-те , т.е. тогава наистина болида можеше да се управлява с джойстик от бокса. По това време в Бг децата си играеха с камиончета с часовникова пружина , но това е друга тема. После правилата се промениха . На преден план изпъкнаха качествата на пилотите - и затова Сена е велик
 . Той просто улучи Времето.
. Той просто улучи Времето.А в днешно време ? Трудно е да се определи еднозначно . Аз например за себеси съм сигурен , че ако Шуми не беше във Ферари / които пък са гъстаци с Бърни/ , едва ли щеше да постигне тези исторически резултати.
С други думи : колкото и добър пилот да си - като си със слаб болид , нямаш резултати . И обратното . Като си слаб пилот /справка : Хейки Ковалайнен / - и най - добрия болид няма да ти помогне.
Струва ми се обаче , че има някакъв баланс .
За мен състезанието за качествата на болидите е квалификацията . Тогава се вижда кой е най-бързия . Правят се едва няколко обиколки , в които печели най-добрата настройка , най-добрия двигател и най-обтекаемото шаси.
Самото състезание обаче е състезание на пилотите . Тогава се вижда , че Алонсо със слаб болид прави чудеса , а въпросния Хейки например е на опашката с един от най-бързите болиди .
Така че : Все още има място за пилотска изява във Формула1 ...
и ще продължава да е романтична , интересна и вълнуваща
 
							
						




 
							
						




 
							
						







 
							
						 +1
+1 
Коментар