До: Кой пилот от Формула1 харесвате и кой не?
Интересно мнение , което отваря болезнения въпрос : Формула 1 какво състезание е : За пилоти или за болиди ?
В конкретния случай колегата не е в течение - за негово сведение разцвета на телеметрията във Формулата беше още някъде към края на 70-те , т.е. тогава наистина болида можеше да се управлява с джойстик от бокса. По това време в Бг децата си играеха с камиончета с часовникова пружина , но това е друга тема. После правилата се промениха . На преден план изпъкнаха качествата на пилотите - и затова Сена е велик
. Той просто улучи Времето.
А в днешно време ? Трудно е да се определи еднозначно . Аз например за себеси съм сигурен , че ако Шуми не беше във Ферари / които пък са гъстаци с Бърни/ , едва ли щеше да постигне тези исторически резултати.
С други думи : колкото и добър пилот да си - като си със слаб болид , нямаш резултати . И обратното . Като си слаб пилот /справка : Хейки Ковалайнен / - и най - добрия болид няма да ти помогне.
Струва ми се обаче , че има някакъв баланс .
За мен състезанието за качествата на болидите е квалификацията . Тогава се вижда кой е най-бързия . Правят се едва няколко обиколки , в които печели най-добрата настройка , най-добрия двигател и най-обтекаемото шаси.
Самото състезание обаче е състезание на пилотите . Тогава се вижда , че Алонсо със слаб болид прави чудеса , а въпросния Хейки например е на опашката с един от най-бързите болиди .
Така че : Все още има място за пилотска изява във Формула1 ...
и ще продължава да е романтична , интересна и вълнуваща
Първоначално публикуван от Luca
Преглед на мнение
В конкретния случай колегата не е в течение - за негово сведение разцвета на телеметрията във Формулата беше още някъде към края на 70-те , т.е. тогава наистина болида можеше да се управлява с джойстик от бокса. По това време в Бг децата си играеха с камиончета с часовникова пружина , но това е друга тема. После правилата се промениха . На преден план изпъкнаха качествата на пилотите - и затова Сена е велик

А в днешно време ? Трудно е да се определи еднозначно . Аз например за себеси съм сигурен , че ако Шуми не беше във Ферари / които пък са гъстаци с Бърни/ , едва ли щеше да постигне тези исторически резултати.
С други думи : колкото и добър пилот да си - като си със слаб болид , нямаш резултати . И обратното . Като си слаб пилот /справка : Хейки Ковалайнен / - и най - добрия болид няма да ти помогне.
Струва ми се обаче , че има някакъв баланс .
За мен състезанието за качествата на болидите е квалификацията . Тогава се вижда кой е най-бързия . Правят се едва няколко обиколки , в които печели най-добрата настройка , най-добрия двигател и най-обтекаемото шаси.
Самото състезание обаче е състезание на пилотите . Тогава се вижда , че Алонсо със слаб болид прави чудеса , а въпросния Хейки например е на опашката с един от най-бързите болиди .
Така че : Все още има място за пилотска изява във Формула1 ...
и ще продължава да е романтична , интересна и вълнуваща

Коментар