От: На изчезване ли са истинските автомобили?
Да каже който е имал BX, аз съм карал и двете коли и помня, че на ВХ задната скорост се включваше с повдигане на пръстенче под топката на лоста и вкарването му в позиция на първа скорост, като схемата, изобразена на лоста беше такава:

А на Пежо 405, задна се включваше с натискане и вкарване под 5-та, картинката беше такава:
Да каже който е имал BX, аз съм карал и двете коли и помня, че на ВХ задната скорост се включваше с повдигане на пръстенче под топката на лоста и вкарването му в позиция на първа скорост, като схемата, изобразена на лоста беше такава:
А на Пежо 405, задна се включваше с натискане и вкарване под 5-та, картинката беше такава:
)))
(алтернативно от "Язаки България" или "Монтюпе РусИ"), кормилна хидравлика от онази казанлъшка фирма, дето не смее да се обяви, че работи в България, щото ще ѝ натиснат цените надолу, табло, лостчета и бутончета от "Магна" (само тая още не е почнала да рАбути в Клета Майка), спирачки - и там са двама-трима производители накръст, диференциали "Дана", скорости ZF, па се чудите що всички днешни коли изкарват еднакво кратко време.
Коментар